Dan noem ik Killem gewoon Kquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is nog makkelijker voor overdag als Killem er nog niet is.
Denk ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mag je zelf weten. Ik vind alles goed. Wouter is makkelijker denk ik.
Heyy dat kan nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik help wel Bolk die Moon
Volgens mij is Maz een beetje uitgebolkt
Ik was aan het poepenquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik help wel Bolk die Moon
Volgens mij is Maz een beetje uitgebolkt
ow sorryquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Moet je mij niet bolken anders pak ik nooit wat
Moet ook gebeurenquote:
Hahaha ja straks zijn jullie ongerust enzoquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenDank je ook voor de melding dat je dat gedaan hebt
Ik dacht al ze heeft een leven in een keer, kan ze daar wel mee omgaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha ja straks zijn jullie ongerust enzo
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht al ze heeft een leven in een keer, kan ze daar wel mee omgaan
Echtquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor vraag maar aan @:DJMO die kan zels douchen en bolken tegelijk
Echtquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ging ook eens douchen en bolken
dot weet je nog een dag heeeel lang geleden dat ik probeerde nummer 1 te worden en ik het echt maar 1 dag volhield?
Ja dat is al een tijdje geledenquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:51 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik ging ook eens douchen en bolken
dot weet je nog een dag heeeel lang geleden dat ik probeerde nummer 1 te worden en ik het echt maar 1 dag volhield?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |