ik ook echt nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje geleden![]()
Net als Lovely die begint ook altijd goed maar houdt het nooit vol de hele maand
En passief-aggressief gaan zitten breien zal waarschijnlijk niet goed worden gewaardeerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit samen met 4 mannen van boven de 65 in het bestuur dus ja
Heftigquote:
Dan is 18 januari voortaan een zwarte dag.quote:
weet niet ken ze nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is 18 januari voortaan een zwarte dag.
Leven die ouders van Rachel nog ?
Nee zeker niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
En passief-aggressief gaan zitten breien zal waarschijnlijk niet goed worden gewaardeerd.
Dan wens ik je sterkte en hopelijk loopt het niet te veel uitquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Ik ben behalve hun ecoloog ook hun social media en mail persoon.
Raar dat die nooit vervolgd zijn vroeger.quote:
Ik KAN het vreten, maar om nou te zeggen dat ik gelijk een stijve krijg van de smaak en textuur?quote:
Ik hou niet van de structuur. Noem. Je dat zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik KAN het vreten, maar om nou te zeggen dat ik gelijk een stijve krijg van de smaak en textuur?
Nou, nee......
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou niet van de structuur. Noem. Je dat zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |