Hier wordt het macaroni met ham en kaas uit de oven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik moet bedenken wat ik ga eten.
Maar vermoed dat het maaltijdsoep wordt
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurdquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Kak, ik moet bedenken wat ik ga eten.
Maar vermoed dat het maaltijdsoep wordt
Maak gumbo!quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
toch wil ik weten watquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
Graag in DMquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x op traditonele manier gemaakt. Oa bouillion trekken van de schalen van de rivierkreeftjes (crayfish). Was wel erg lekker, maar duurde ook een paar uur om te maken. Nu heb ik al excuus dat het okra seizoen al een tijdje over isquote:
Erwtensoep?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn jullie snel klaar. Of heb je veel mensen in het bestuur die graag hun zegje willen doen, gewoon omdat ze graag hun eigen stem willen horen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in een bestuur. Maar zoveel doen we op dit moment niet. Dus
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ondertussen bij @:paul en wilma thuis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is te grappigquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |