Maak gumbo!quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
toch wil ik weten watquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ook soep maken, maar ik ga niet zeggen wat, want dan gaat iemand zich afvragen wat er met devzero is gebeurd
Graag in DMquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x op traditonele manier gemaakt. Oa bouillion trekken van de schalen van de rivierkreeftjes (crayfish). Was wel erg lekker, maar duurde ook een paar uur om te maken. Nu heb ik al excuus dat het okra seizoen al een tijdje over isquote:
Erwtensoep?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn jullie snel klaar. Of heb je veel mensen in het bestuur die graag hun zegje willen doen, gewoon omdat ze graag hun eigen stem willen horen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in een bestuur. Maar zoveel doen we op dit moment niet. Dus
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ondertussen bij @:paul en wilma thuis
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is te grappigquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rob is konijn tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:51 schreef DJMO het volgende:
En voor de oplettende kijker. Ja er zit ook konijnenvoer door de macaroni
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
wat motte we hier nou weer mee
quote:
Ach. Zoals dit, paprika, prei, ui, champignons eet ik zelf ook wel hoor. Maar dan dus wel gemengd met macaroni.quote:
Zijn ook lekkere smaakmakers voor een gerecht als dezequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach. Zoals dit, paprika, prei, ui, champignons eet ik zelf ook wel hoor. Maar dan dus wel gemengd met macaroni.
Ik zit samen met 4 mannen van boven de 65 in het bestuur dus jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn jullie snel klaar. Of heb je veel mensen in het bestuur die graag hun zegje willen doen, gewoon omdat ze graag hun eigen stem willen horen?
Mijn inspiratie was weer op en mijn lunchpauze is alweer voorbij. Maar toch maar wat voor je gemaakt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
@:DEVZERO kan je hier ook tekstje bij maken
ik ook echt nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje geleden![]()
Net als Lovely die begint ook altijd goed maar houdt het nooit vol de hele maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |