Ik moet er nog niet aan denkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
Weer trek in bier sinds lange tijd
In het begin had ik wel begrip voor hem voor zo'n wanhoopsdaad als zijn eigen gezin zo in gevaar was, maar naarmate er meer informatie naar buiten kwam over de omstandigheden ben ik veranderd naar de mening dat hij mag bungelen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als tokkie Nederland die moordenaar Richard een held noemt omdat hij een gezin uitmoord.
Ja iedereen trapte goed in dat filmpje van hem waarin hij de slachtoffers afschilderde als criminelen maar was gewoon een gezin wat juist bang voor hem was en terecht ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
In het begin had ik wel begrip voor hem voor zo'n wanhoopsdaad als zijn eigen gezin zo in gevaar was, maar naarmate er meer informatie naar buiten kwam over de omstandigheden ben ik veranderd naar de mening dat hij mag bungelen!
er word wel vaker weg gekeken bij sommige mannen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl Melvin boven lag te slapen dook papa André op de dertienjarige babysitter Rachel die door haar ouders ingefluisterd was dat ze Hazes moest verleiden.
Waar MJ Marco R.Kelly etc gecanceld zijn na vergelijkbare dingen is hazes nog steeds de basis in Nederland omdat we graag wegkijken als het uitkomt.
Heb je gezien wie de genomineerden zijn? Wie mag er weg van jou?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
er word wel vaker weg gekeken bij sommige mannen.
Ik bespioneer iedereen daar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:28 schreef Paul het volgende:
@:Mickytjuh bespioneert mij in het KNVB topic
Neee nog niet gezienquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je gezien wie de genomineerden zijn? Wie mag er weg van jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |