Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben bedrijfsleider in meerdere vestegingen van een kringloopwinkelquote:Op donderdag 18 januari 2024 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
Wat doe je voor een werk eigenlijk?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ah netjes. Ook die van Winterswijk? Kwam ik vroeger nog weleens regelmatig. Een kleuren laserprinter op de kop getikt voor een 10tje die nog gewoon functioneerde.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider in meerdere vestegingen van een kringloopwinkel
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Niet kringloop aktief (gelukkig niet), mocht je die bedoelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 05:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah netjes. Ook die van Winterswijk? Kwam ik vroeger nog weleens regelmatig. Een kleuren laserprinter op de kop getikt voor een 10tje die nog gewoon functioneerde.
Maar wel in Winterswijk idd oaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die vlak bij de Jumbo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet kringloop aktief (gelukkig niet), mocht je die bedoelen
Maar wel in Winterswijk idd oa
En ik ken er nog een bij de Minimana. Maar daar ben ik nog nooit geweest.Fractalisme - The Architecture of Reality
Bij de Jumbo is idd Aktief, ik werk bij Mini Mannaquote:Op donderdag 18 januari 2024 05:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die vlak bij de Jumbo.
En ik ken er nog een bij de Minimana. Maar daar ben ik nog nooit geweest.
Ah cool. Ja die hebben inderdaad meerdere vestigingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bij de Jumbo is idd Aktief, ik werk bij Mini MannaFractalisme - The Architecture of Reality
Klopt, en Aktief is ook gesubsidieerd door de gemeente en winstgevend, dat zijn wij niet. Wij bestrijden de lokale armoede met de inkomsten van de kringloop en moeten het zonder subsidie doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah cool. Ja die hebben inderdaad meerdere vestigingen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat klinkt als een pittige opgave.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, en Aktief is ook gesubsidieerd door de gemeente en winstgevend, dat zijn wij niet. Wij bestrijden de lokale armoede met de inkomsten van de kringloop en moeten het zonder subsidie doen.Fractalisme - The Architecture of Reality
Dat is het ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt als een pittige opgave.maar we geven niet op!
waar is dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 06:06 schreef mario390 het volgende:
en hier hebben ze party
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Bagger! Iedereen is ziek op het moment.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Moet je ook hele nachten opblijven.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
klopt, en er zijn nog 13 dagen dus elke dag 18 punten meer dan hem halen
ik loop altijd later in op hem omdat hij eerder is, toen ik vanochtend kwam had hij al 100, die moet ik nu dus met 18 overschrijden om hem in te halen uit eindelijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hoop morgen of zaterdag weer te werken, even kijken hoe ik mij voelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
heb ik nog geen last van gehad, volgens mij mag iedereen mij hier wel
Nou ja, bijna iedereen dan
Meh, heb er zojuist ook maar weer een molletje ingedrukt, werken gaat 'm niet worden vandaagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vandaag en morgen kan ik nog uitzieken, zaterdag is een ander verhaal, dan zou er een vesteging niet ope kunnen dus ik gebruik deze twee dagen om fit genoeg te zijn voor de zaterdagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
maar hij will allequote:Op donderdag 18 januari 2024 07:23 schreef Mazikeen het volgende:
Sterkte. Ik blijf deze week gewoon lekker thuis. Maandag vakantie. Ik ga lekker goed uitzieken
punten selfs,sukkel![]()
Stop toch eens met zeuren en schelden joh, laat je niet zo kennenquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hij will alle
punten selfs,sukkelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Heb je ook goed, ziek zijn met vakantie is 10x niksquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:26 schreef Mazikeen het volgende:
Ik doe lekker rustig aan, zondag wordt wel drukke dag. Dan alles regelen nog en inpakken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hahaha mario. Dan heeft hij nu pech want ik ben erquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hij will alle
punten selfs,sukkel![]()
![]()
Nu is het ook niet meer erg want mijn doel om 18 punten in te lopen op Killem is gelukt
jawelquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahaha mario. Dan heeft hij nu pech want ik ben er![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 4716 / +430 / +11 / 4837 / 5899
2. Harrie / 2199 / +11 / +0 / 1534 / 2347
3. Mickytjuh / 844 / +25 / +21 / 745 / 1044
4. KillemWieft / 774 / +66 / +100 / 341 / 633
5. _UserName_ / 598 / +93 / +119 / 224 / 362
6. mario390 / 407 / +0 / +5 / 413 / 694
7. devzero / 404 / +12 / +28 / 507 / 737
8. KoningWouter / 397 / +49 / +2 / 465 / 683
9. hemarookworst / 386 / +25 / +4 / 616 / 914
10. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
11. Dr.Mikey / 324 / +57 / +22 / 275 / 426
12. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
13. ToT / 301 / +40 / +0 / 638 / 870
14. DerRabbit / 295 / +54 / +0 / 653 / 803
15. kree / 233 / +0 / +0 / 354 / 508
16. DJMO / 212 / +5 / +1 / 317 / 461
17. Grrrrrrrr / 196 / +1 / +0 / 182 / 255
18. Ply_ / 161 / +0 / +0 / 230 / 304
19. M_0_0_N / 145 / +2 / +0 / 372 / 487
20. ieniminimuis / 134 / +0 / +0 / 415 / 523SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goedemorgen Dot!quote:
Hoe is het vandaag?Fractalisme - The Architecture of Reality
Hey Maz. Gisteren weer over de 400 puntenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz. Gisteren weer over de 400 punten![]()
Daarom mag mario er 100 van mij hebben![]()
![]()
Als je maar van mijn zuurverdiende punten blijft!quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja![]()
Daarom mag mario er 100 van mij hebben
Kon dat maar hč punten weggeven. Maar we zien hem ook niet veel meer hierquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja![]()
Daarom mag mario er 100 van mij hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij was er net en was aan het zeuren tegen Unquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon dat maar hč punten weggeven. Maar we zien hem ook niet veel meer hier![]()
![]()
Iedereen heeft wel mindere periodes, ik ben er nu ook meer dan begin van de maandTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en ik ben er teveel volgens sommige
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2024 07:42:11 ]![]()
ja, rot es op?quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik ben er teveel volgens sommige
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Mazikeen het volgende:
Ja en ik ben er teveel volgens sommige
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey KW redelijk langzaam aan verbetert het, moet wel heel erg uitkijken dat ik niet te veel doe anders schiet het er weer in. Maar die hele erge pijn is weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Hoe is het vandaag?
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij was er net en was aan het zeuren tegen Untja zal ook nooit veranderen denk ik.
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]tja zal ook nooit veranderen denk ik.
![]()
![]()
Fijn! Gaat de goede kant op dus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW redelijk langzaam aan verbetert het, moet wel heel erg uitkijken dat ik niet te veel doe anders schiet het er weer in. Maar die hele erge pijn is weg.
En met jou?
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en gaat niet echt lekker op het moment helaas. Kan slechter maar nu is het wachten tot de medicatie gaat werken. Ga ik nog even een paar uurtjes bijslapen.Fractalisme - The Architecture of Reality
Maar goed misschien word ik ook wel ziek. Voelde me gisterenavond al niet 100% en heb even wat tijd voor mezelf genomen. Vanmorgen ging het wel maar nu verkouden en niesen en niet echt lekker zeg maar. Hopeliijk blijft het me bespaard.Fractalisme - The Architecture of Reality
Is het ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:18 schreef Mazikeen het volgende:
Lijkt mij echt verschrikkelijk zo'n slaapritme
Maar even positief! We krijgen een zonnige dag! (althans hier) misschien vanmiddag een wandelingetje maken.Fractalisme - The Architecture of Reality
En je hebt ze zeker weer allemaal tegelijk in genomenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Gaat de goede kant op dus.
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en gaat niet echt lekker op het moment helaas. Kan slechter maar nu is het wachten tot de medicatie gaat werken. Ga ik nog even een paar uurtjes bijslapen.
Hopelijk slaap je zo even lekker
Dat heb je goed geradenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt ze zeker weer allemaal tegelijk in genomen
Hopelijk slaap je zo even lekker
Maar ging even niet anders.Fractalisme - The Architecture of Reality
Ja misschien dat ik ook even naar buiten ga. Misschien is frisse lucht wel slim voor mijquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Maar even positief! We krijgen een zonnige dag! (althans hier) misschien vanmiddag een wandelingetje maken.![]()
Lekker warm inpakken. Net even op de fiets naar de apotheek deed me ook wel goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik ook even naar buiten ga. Misschien is frisse lucht wel slim voor mijFractalisme - The Architecture of Reality
Bikkelquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:22 schreef Mazikeen het volgende:
Ik loop wel even naar de ah. Dat is 30 min heen en 30 min terug
Doe je je zelf daar dan niet te kort mee, mocht het vandaag weer even minder gaan dan heb je niets meerquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb je goed geraden
Maar ging even niet anders.
En het lijkt mij als je de dag door die tabletten inneemt het beter verdeeld is en je daardoor je zelf beter zal gaan voelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je mooi op de markt gaan staanquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil vandaag even wat vast voedsel eten. Soep komt mijn neus uitdruk op mijn neus en pak een kop soep
Ja opzich wel maar dat afbouwen van de benzo's is zo zwaar he. Gisteren had ik wel gewoon volgens recept genomen en toen ging het na 2 uur nog steeds slecht. Denk dat ik hier wel even goed aan doe hoor. Nu voel ik me straks in ieder geval even goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je je zelf daar dan niet te kort mee, mocht het vandaag weer even minder gaan dan heb je niets meer
En het lijkt mij als je de dag door die tabletten inneemt het beter verdeeld is en je daardoor je zelf beter zal gaan voelen
Bedankt voor de zorgen!Fractalisme - The Architecture of Reality
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi op de markt gaan staandruk op mijn neus en pak een kop soep
![]()
Wacht nog op 1 pakketje en daarna even wandelen![]()
![]()
Straks als ik van die smerige verslavende kut benzo's af ben kan ik het wel gewoon volgens voorschrift nemen.Fractalisme - The Architecture of Reality
Heb je niet iemand die er verstand van heeft waar je terecht kan als je je zo voelt?quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat afbouwen van de benzo's is zo zwaar he. Gisteren had ik wel gewoon volgens recept genomen en toen ging het na 2 uur nog steeds slecht. Denk dat ik hier wel even goed aan doe hoor. Nu voel ik me straks in ieder geval even goed.
Bedankt voor de zorgen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel heb een begeleider. Maar die zegt dat ik er even doorheen moet. Afbouwen van die zooi is nou eenmaal loodzwaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die er verstand van heeft waar je terecht kan als je je zo voelt?
Ben ook gestopt met roken en dat is echt een grapje in vergelijking met afbouwen van die benzo bagger.Fractalisme - The Architecture of Reality
Ik heb er alleen last van als daardoor KW mij inhaaltquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Maar dat is alleen deze maand hoor. Volgende maand eindelijk weer drukker op het werk
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Benzodiazepamquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vanmiddag vergadering in Apeldoorn. Maar ik voel mij verre van lekker, ook misselijk gisteren aan ook aan de soeppoepquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Wacht nog op 1 pakketje en daarna even wandelen![]()
Dus ik kijk wel even of ik ga moet er niet aan denken dat het bij een ander in de auto misgaat
Je moet een hele sterkte wil hebben denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Straks als ik van die smerige verslavende kut benzo's af ben kan ik het wel gewoon volgens voorschrift nemen.
Steeds heel langzaam afbouwen. Niet te snel
Ik heb dat met diazepam gehad. Jaren geslikt en wilde wel eens kijken hoe de pijn was zonder
Dacht het langzaam afgebouwd te hebben maar de laatste stap toch te snel gedaan. Was daar ook best heel beroerd van. Maar ik ben dan te eigenwijs om weer te beginnen en het dan iets langzamer af te bouwen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb er alleen last van als daardoor KW mij inhaalt
Ow nog nooit van gehoordquote:Ja dat heerst erg, ik bend e vierde op het werk die ziek is met deze klachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vergadering in Apeldoorn. Maar ik voel mij verre van lekker, ook misselijk gisteren aan ook aan de soeppoep![]()
Dus ik kijk wel even of ik ga moet er niet aan denken dat het bij een ander in de auto misgaat![]()
Hopelijk lukt het je snel en kunnen ze dat niet doen tijdens een opname of zo?quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel heb een begeleider. Maar die zegt dat ik er even doorheen moet. Afbouwen van die zooi is nou eenmaal loodzwaar.
Ben ook gestopt met roken en dat is echt een grapje in vergelijking met afbouwen van die benzo bagger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het gaat rond als een gek al die virussen momenteelquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ow nog nooit van gehoord
[..]
Ja dat heerst erg, ik bend e vierde op het werk die ziek is met deze klachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duurt ongeveer 3 dagenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat rond als een gek al die virussen momenteel
Geen poepjes laten![]()
![]()
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Duurt ongeveer 3 dagen
Geen poepjes laten
Ja ik ben ook bezig met diazepam af te bouwen. Denk dat ik die eigenwijzigheid ook heb xDquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet een hele sterkte wil hebben denk ik
Steeds heel langzaam afbouwen. Niet te snel
Ik heb dat met diazepam gehad. Jaren geslikt en wilde wel eens kijken hoe de pijn was zonder
Dacht het langzaam afgebouwd te hebben maar de laatste stap toch te snel gedaan. Was daar ook best heel beroerd van. Maar ik ben dan te eigenwijs om weer te beginnen en het dan iets langzamer af te bouwen
Maar komt goed!Fractalisme - The Architecture of Reality
Nah opname wil ik zelf liever niet. Iedereen rookt daar en je hebt zo weinig te doen dat ik nu al weet dat ik sowieso weer met roken ga beginnen. (Ben wel vaker opgenomen geweest)quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je snel en kunnen ze dat niet doen tijdens een opname of zo?
Maar komt goed. Ben vorige week donderdag afgebouwd naar weer een stapje lager. Nu even wennen en dan weer verder. Komt goed
Je zou Grinder gebruiken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik niet daten via tinder
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heel goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik niet daten via tinder![]()
Sowieso dates vinden via het internet
Er zijn zelfs hordes FOK! kindjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ach ja. Zijn wel een paar leuke fok stelletjes toch hier ontstaan?
Ik heb mijn vriendin ook zo leren kennen dus het kan wel. Had mij een bericht gestuurd omdat ze zag dat ik naar een feestje ging en of we elkaar daar konden ontmoeten, dat hebben we uiteindelijk gedaan en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
Sowieso dates vinden via het internet
Maar mooiste is nog steeds IRL iemand tegenkomen, bij ons was het half om half.![]()
Lekker kindjes fokke.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zelfs hordes FOK! kindjes![]()
![]()
Bedankt dat je mijn garpje uitlegtquote:
Je moet sowieso iemand IRL leren kennen, via internet of geschreven tekst is dat onmogelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ook zo leren kennen dus het kan wel. Had mij een bericht gestuurd omdat ze zag dat ik naar een feestje ging en of we elkaar daar konden ontmoeten, dat hebben we uiteindelijk gedaan en de rest is geschiedenis.
Maar mooiste is nog steeds IRL iemand tegenkomen, bij ons was het half om half.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn garpje uitlegt![]()
![]()
Je bent wel lief voor de qua intelligentie minder bedeeldequote:
Koffie gvd of nog even terug naar bed gaan?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd of nog even terug naar bed gaan?![]()
![]()
Het wordt bedquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
JE BENT ALTIJD IN DTS DAG EN NACHT HOU OP MET LIEGEN MAZIKEENquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik werk mij altijd de tyfus
40 tot 46 uur in de week, dus doe gewoon normaal ofzoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
sorry schatquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, je doet echt weer vervelend met je kut actWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon lekker negeren die kut kleuter echt over 5 jaar is hij nog zo bezig
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Die wordt nooit volwassenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
Gewoon lekker negeren die kut kleuter echt over 5 jaar is hij nog zo bezigMedelijden met z'n vriendin
![]()
![]()
Die is misschien net zo, anders wordt ze knettergek toch.. of hij is in het echt heel andersquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die wordt nooit volwassenMedelijden met z'n vriendin
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Paul
![]()
Idd echt stom is hijquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
die is 20 jaar jonger tochquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is misschien net zo, anders wordt ze knettergek toch.. of hij is in het echt heel anders![]()
![]()
Paul
![]()
Wilma is echt een mallerdquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is misschien net zo, anders wordt ze knettergek toch.. of hij is in het echt heel anders
Nee zoveel schelen ze niet van elkaar, misschien mentaal wel jaquote:
Paul
![]()
Ze is geen tienerquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat heb je met tienermeisjes
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee zoveel schelen ze niet van elkaar, misschien mentaal wel ja![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
Ik moet steeds werken. Tis gewoon belachelijkTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet steeds werken. Tis gewoon belachelijk![]()
![]()
Paul
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:49 schreef sturmpie het volgende:
e mama heeft jou op de wereld gezet
je bent uit haar lippen geglipt
de nageboorte kwam je achterna
die heeft je mama gebakken en gevoerd aan 't hele gezin
half kanibaal
ga je door 't leven
je weet 't niet
maar ik weet 't wel
iedere dag ga je dood
vanaf 't moment dat je je eerste hap lucht inademde
ga je keihard dood
je bent onder invloed van hormonen
je wil je niet voortplanten maar je pener wil
wat je pener wil, is 'n flamoes
de flamoes wil 'n pener
dat is de voortplantingstruuk
trap je in de voortplantingstruuk dan ben je levenslang onder invloed van hormonen
je kan ook anabolen doen en puistjes
levercirose
neuropathologie en ouwe boksers
je mama is jouw afkomst
ze heeft je uitgepoept als 'n stuk vlees
hersenen en vlees
hoofdkaas en varkens
wen er maar aan om mens te zijn
in deze tijd waar voedsel
daar voedsel
overal voedsel
en belasting betalen
omdat politici
en heel veel domme mensen
heel veel domme mensen
zo is 't leven
mavopoepstront
de mavoziekte
die havo/vwo aantasten
tot de dood ons scheidt
50%Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet jij niet werkenquote:
Dank! Ik zie dat ik nog te vroeg ben? Kennelijk is het speelkwartier nog niet voorbijquote:
Helaas, ik ben niet zo goed ik juf spelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank! Ik zie dat ik nog te vroeg ben? Kennelijk is het speelkwartier nog niet voorbij
Ik lees er nu vooral overheen![]()
![]()
Daar hebben we SwJ voor die bewaakt het speelpleinquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helaas, ik ben niet zo goed ik juf spelen
Ik lees er nu vooral overheen![]()
Hoeven wij niet te doen gelukkigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paul
![]()
Mooie tekeningquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doe gewoon negeren nuquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben we SwJ voor die bewaakt het speelplein![]()
Hoeven wij niet te doen gelukkig
Is het beste![]()
Dat leer je wel heb ik de afgelopen jaren ook geleerd. En ik moet zeggen het gaat mij goed af.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Doe gewoon negeren nu
Is het besteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat leer je wel heb ik de afgelopen jaren ook geweest. En ik moet zeggen het gaat mij goed af.ja moet alleen dat boter op mijn rug nog onder de knie krijgen
![]()
![]()
Paul
![]()
Klopt doe ik meestal ook, werkt het beste, mijn ervaring hoor, maar weet niet hoe het bij jullie gaatquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat leer je wel heb ik de afgelopen jaren ook geweest. En ik moet zeggen het gaat mij goed af.
Paul
![]()
Meestal negeer ik ze ja, dan houden ze vanzelf op, ze zijn het niet waard denk ik altijd maar
Gewoon een pakje naast je neerzetten en blijven smerenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]ja moet alleen dat boter op mijn rug nog onder de knie krijgen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon een pakje naast je neerzetten en blijven smerenEn ik hou niet van boter
![]()
![]()
Is wel het beste, dan krijg je ook minder strubbelingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt doe ik meestal ook, werkt het beste, mijn ervaring hoor, maar weet niet hoe het bij jullie gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is teveel op hand van de mutsen club.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hebben we SwJ voor die bewaakt het speelplein![]()
Hoeven wij niet te doen gelukkig
Alles wat een beetje prikt houdt hij tegen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had vandaag een drukke dag, en de hulp komt altijd op donderdagmorgenen zou vanmiddag vergadering in Apeldoorn hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
Nog maar een wasjes erin gedaan. Wil ook opvouwen en strijken maar ben nog beetje bleeeehh
Hulp apte vanmorgen of ze morgen kan komen en de vergadering werd afgezegd ivm ziekte ( dat kwam mij wel goed uit)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan pak je olie dat glijdt ook welquote:
Paul
![]()
Ja klopt, hij begon ook eens tegen mij van je bent vaak in DTS, ik weet wel beter, heb het gewoon genegeerd, dat werkte het bestequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel het beste, dan krijg je ook minder strubbelingen.![]()
En ja op het eind lach ik het hardst met mijn punten in DTS, dus jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Alles voor die puncktuhquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja klopt, hij begon ook eens tegen mij van je bent vaak in DTS, ik weet wel beter, heb het gewoon genegeerd, dat werkte het beste![]()
En ja op het eind lach ik het hardst met mijn punten in DTS, dus ja
Dus nu lekker rust?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vandaag een drukke dag, en de hulp komt altijd op donderdagmorgenen zou vanmiddag vergadering in Apeldoorn hebben.
Hulp apte vanmorgen of ze morgen kan komen en de vergadering werd afgezegd ivm ziekte ( dat kwam mij wel goed uit)
Ik neem nog maar een chill theetje![]()
Ja, maar rust heb ik al wekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus nu lekker rust?
Ik neem nog maar een chill theetje![]()
Volgende week weer druk, een keer vergadering en twee etenjes en dan de 30 een BBQ
Ja ik denk dat wij binnen zitten en de BBQ buiten is en wij bediend wordenquote:
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat wij binnen zitten en de BBQ buiten is en wij bediend worden![]()
![]()
Ik ga de sate maken, ik weet dat hun altijd die voorgemarineerde spullen kopen en dat vind ik echt smerig. SDus ik heb heel lleif aangeboden om zelf Saté mee te nemenquote:
Misschien moet je dan minder prikken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is teveel op hand van de mutsen club.
Alles wat een beetje prikt houdt hij tegen.
Die langspeelplaat van jou hangt al een tijdje vast. Tijd voor een nieuw deuntje.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja lekker hoor, die ga ik zondag al in de marinade zettenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ohh ;lekkerIk wil ook sate
![]()
jheb net kalkoen eruit gehaald. Dat eet ik met doperwtjes ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan kan het lekker intrekkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, die ga ik zondag al in de marinade zetten![]()
![]()
Is wel het lekkerstequote:
Ik maak twee soorten (smaken). En een van kip en een van varkensvlees.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Google koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:![]()
![]()
O jee nee
geen
dan maar
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder prikken.
Die langspeelplaat van jou hangt al een tijdje vast. Tijd voor een nieuw deuntje.
Dan ga ik zelf maar koffie halen als @Rob het niet doet
de keuken is nu eenmaal je rechtquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef DJMO het volgende:
Dan ga ik zelf maar koffie halen als @:rob het niet doet![]()
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder prikken.
Die langspeelplaat van jou hangt al een tijdje vast. Tijd voor een nieuw deuntje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* DJMO bedenkt zich ineens dat er ook nog muizengif in de keuken staatquote:
@kreequote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.![]()
je lult echt uit je nek.
Kree weet dat ik hem mag, en denk dat hij mij meer toevertrouwt dan aan wie dan ook![]()
Je moet gewoon niet zo zeiken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2024 12:24:30 ]![]()
Met je gezeur gezanik en gezeik gaat het niet plotseling veranderen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.
Waarom dan continu zo negatief blijven? Maak het leuker voor jezelf: pas je aan en speel gezellig meeF.K.A. SuperwormJim![]()
Doe ik ook al welquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Met je gezeur gezanik en gezeik gaat het niet plotseling veranderen.
Waarom dan continu zo negatief blijven? Maak het leuker voor jezelf: pas je aan en speel gezellig meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vond de koffie al een beetje *Starbucks* smakenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO bedenkt zich ineens dat er ook nog muizengif in de keuken staat![]()
![]()
![]()
How ya doinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik vond de koffie al een beetje *Starbucks* smaken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: