Ik had vandaag een drukke dag, en de hulp komt altijd op donderdagmorgenen zou vanmiddag vergadering in Apeldoorn hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:34 schreef Mazikeen het volgende:
Nog maar een wasjes erin gedaan. Wil ook opvouwen en strijken maar ben nog beetje bleeeehh
Dan pak je olie dat glijdt ook welquote:
Ja klopt, hij begon ook eens tegen mij van je bent vaak in DTS, ik weet wel beter, heb het gewoon genegeerd, dat werkte het bestequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel het beste, dan krijg je ook minder strubbelingen.
Alles voor die puncktuhquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja klopt, hij begon ook eens tegen mij van je bent vaak in DTS, ik weet wel beter, heb het gewoon genegeerd, dat werkte het beste![]()
En ja op het eind lach ik het hardst met mijn punten in DTS, dus ja
Dus nu lekker rust?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had vandaag een drukke dag, en de hulp komt altijd op donderdagmorgenen zou vanmiddag vergadering in Apeldoorn hebben.
Hulp apte vanmorgen of ze morgen kan komen en de vergadering werd afgezegd ivm ziekte ( dat kwam mij wel goed uit)
Ja, maar rust heb ik al wekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dus nu lekker rust?
Ik neem nog maar een chill theetje
Ja ik denk dat wij binnen zitten en de BBQ buiten is en wij bediend wordenquote:
Dat hoop ik ook voor julliequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat wij binnen zitten en de BBQ buiten is en wij bediend worden
Ik ga de sate maken, ik weet dat hun altijd die voorgemarineerde spullen kopen en dat vind ik echt smerig. SDus ik heb heel lleif aangeboden om zelf Saté mee te nemenquote:
Misschien moet je dan minder prikken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die is teveel op hand van de mutsen club.
Alles wat een beetje prikt houdt hij tegen.
Ja lekker hoor, die ga ik zondag al in de marinade zettenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ohh ;lekkerIk wil ook sate
![]()
jheb net kalkoen eruit gehaald. Dat eet ik met doperwtjes ofzo
dan kan het lekker intrekkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, die ga ik zondag al in de marinade zetten
Is wel het lekkerstequote:
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder prikken.
Die langspeelplaat van jou hangt al een tijdje vast. Tijd voor een nieuw deuntje.
de keuken is nu eenmaal je rechtquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef DJMO het volgende:
Dan ga ik zelf maar koffie halen als @:rob het niet doet
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef SwJ het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder prikken.
Die langspeelplaat van jou hangt al een tijdje vast. Tijd voor een nieuw deuntje.
* DJMO bedenkt zich ineens dat er ook nog muizengif in de keuken staatquote:
@kreequote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.
Met je gezeur gezanik en gezeik gaat het niet plotseling veranderen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en ondertussen is er elke maand 1 die het hele spel op slot zet en gaat het vaak over niks. Iedereen met een beetje swung jagen ze het liefst weg kree ikzelf paul met regelmaat alleen de nachten zijn nog te doen in de tijd van Haags was het mooier.
Doe ik ook al welquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:27 schreef SwJ het volgende:
[..]
Met je gezeur gezanik en gezeik gaat het niet plotseling veranderen.
Waarom dan continu zo negatief blijven? Maak het leuker voor jezelf: pas je aan en speel gezellig mee
Ik vond de koffie al een beetje *Starbucks* smakenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO bedenkt zich ineens dat er ook nog muizengif in de keuken staat![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:36 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik vond de koffie al een beetje *Starbucks* smaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |