Lekker warm inpakken. Net even op de fiets naar de apotheek deed me ook wel goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik ook even naar buiten ga. Misschien is frisse lucht wel slim voor mij
Bikkelquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:22 schreef Mazikeen het volgende:
Ik loop wel even naar de ah. Dat is 30 min heen en 30 min terug
Doe je je zelf daar dan niet te kort mee, mocht het vandaag weer even minder gaan dan heb je niets meerquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat heb je goed geraden
Maar ging even niet anders.
Kan je mooi op de markt gaan staanquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wil vandaag even wat vast voedsel eten. Soep komt mijn neus uit
Ja opzich wel maar dat afbouwen van de benzo's is zo zwaar he. Gisteren had ik wel gewoon volgens recept genomen en toen ging het na 2 uur nog steeds slecht. Denk dat ik hier wel even goed aan doe hoor. Nu voel ik me straks in ieder geval even goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je je zelf daar dan niet te kort mee, mocht het vandaag weer even minder gaan dan heb je niets meer
En het lijkt mij als je de dag door die tabletten inneemt het beter verdeeld is en je daardoor je zelf beter zal gaan voelen
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je mooi op de markt gaan staandruk op mijn neus en pak een kop soep
Heb je niet iemand die er verstand van heeft waar je terecht kan als je je zo voelt?quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar dat afbouwen van de benzo's is zo zwaar he. Gisteren had ik wel gewoon volgens recept genomen en toen ging het na 2 uur nog steeds slecht. Denk dat ik hier wel even goed aan doe hoor. Nu voel ik me straks in ieder geval even goed.
Bedankt voor de zorgen!
Jawel heb een begeleider. Maar die zegt dat ik er even doorheen moet. Afbouwen van die zooi is nou eenmaal loodzwaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die er verstand van heeft waar je terecht kan als je je zo voelt?
Ik heb er alleen last van als daardoor KW mij inhaaltquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Maar dat is alleen deze maand hoor. Volgende maand eindelijk weer drukker op het werk
Benzodiazepamquote:
Ik heb vanmiddag vergadering in Apeldoorn. Maar ik voel mij verre van lekker, ook misselijk gisteren aan ook aan de soeppoepquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Wacht nog op 1 pakketje en daarna even wandelen
Je moet een hele sterkte wil hebben denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
Straks als ik van die smerige verslavende kut benzo's af ben kan ik het wel gewoon volgens voorschrift nemen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb er alleen last van als daardoor KW mij inhaalt
Ow nog nooit van gehoordquote:
Ja dat heerst erg, ik bend e vierde op het werk die ziek is met deze klachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vergadering in Apeldoorn. Maar ik voel mij verre van lekker, ook misselijk gisteren aan ook aan de soeppoep![]()
Dus ik kijk wel even of ik ga moet er niet aan denken dat het bij een ander in de auto misgaat
Hopelijk lukt het je snel en kunnen ze dat niet doen tijdens een opname of zo?quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel heb een begeleider. Maar die zegt dat ik er even doorheen moet. Afbouwen van die zooi is nou eenmaal loodzwaar.
Ben ook gestopt met roken en dat is echt een grapje in vergelijking met afbouwen van die benzo bagger.
Ja het gaat rond als een gek al die virussen momenteelquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ow nog nooit van gehoord
[..]
Ja dat heerst erg, ik bend e vierde op het werk die ziek is met deze klachten
Duurt ongeveer 3 dagenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat rond als een gek al die virussen momenteel
Ik hou het in gedachtenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Duurt ongeveer 3 dagen
Geen poepjes laten
Ja ik ben ook bezig met diazepam af te bouwen. Denk dat ik die eigenwijzigheid ook heb xDquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet een hele sterkte wil hebben denk ik
Steeds heel langzaam afbouwen. Niet te snel
Ik heb dat met diazepam gehad. Jaren geslikt en wilde wel eens kijken hoe de pijn was zonder
Dacht het langzaam afgebouwd te hebben maar de laatste stap toch te snel gedaan. Was daar ook best heel beroerd van. Maar ik ben dan te eigenwijs om weer te beginnen en het dan iets langzamer af te bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |