ja, rot es op?quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Mazikeen het volgende:
Ja ik ben er teveel volgens sommige
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Mazikeen het volgende:
Ja en ik ben er teveel volgens sommige
Hey KW redelijk langzaam aan verbetert het, moet wel heel erg uitkijken dat ik niet te veel doe anders schiet het er weer in. Maar die hele erge pijn is weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot!
Hoe is het vandaag?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij was er net en was aan het zeuren tegen Un
Nopequote:Op donderdag 18 januari 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]tja zal ook nooit veranderen denk ik.
Fijn! Gaat de goede kant op dus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW redelijk langzaam aan verbetert het, moet wel heel erg uitkijken dat ik niet te veel doe anders schiet het er weer in. Maar die hele erge pijn is weg.
En met jou?
Is het ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:18 schreef Mazikeen het volgende:
Lijkt mij echt verschrikkelijk zo'n slaapritme
En je hebt ze zeker weer allemaal tegelijk in genomenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Gaat de goede kant op dus.
Ik ben al vanaf 5 uur wakker en gaat niet echt lekker op het moment helaas. Kan slechter maar nu is het wachten tot de medicatie gaat werken. Ga ik nog even een paar uurtjes bijslapen.
Dat heb je goed geradenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt ze zeker weer allemaal tegelijk in genomen
Hopelijk slaap je zo even lekker
Ja misschien dat ik ook even naar buiten ga. Misschien is frisse lucht wel slim voor mijquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef KoningWouter het volgende:
Maar even positief! We krijgen een zonnige dag! (althans hier) misschien vanmiddag een wandelingetje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |