Nah opname wil ik zelf liever niet. Iedereen rookt daar en je hebt zo weinig te doen dat ik nu al weet dat ik sowieso weer met roken ga beginnen. (Ben wel vaker opgenomen geweest)quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je snel en kunnen ze dat niet doen tijdens een opname of zo?
Je zou Grinder gebruiken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik niet daten via tinder
Heel goed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik vrijgezel zou zijn dan zou ik niet daten via tinder
Er zijn zelfs hordes FOK! kindjesquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
Ach ja. Zijn wel een paar leuke fok stelletjes toch hier ontstaan?
Ik heb mijn vriendin ook zo leren kennen dus het kan wel. Had mij een bericht gestuurd omdat ze zag dat ik naar een feestje ging en of we elkaar daar konden ontmoeten, dat hebben we uiteindelijk gedaan en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:35 schreef DerRabbit het volgende:
Sowieso dates vinden via het internet
Lekker kindjes fokke.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn zelfs hordes FOK! kindjes
Bedankt dat je mijn garpje uitlegtquote:
Je moet sowieso iemand IRL leren kennen, via internet of geschreven tekst is dat onmogelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin ook zo leren kennen dus het kan wel. Had mij een bericht gestuurd omdat ze zag dat ik naar een feestje ging en of we elkaar daar konden ontmoeten, dat hebben we uiteindelijk gedaan en de rest is geschiedenis.
Maar mooiste is nog steeds IRL iemand tegenkomen, bij ons was het half om half.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn garpje uitlegt
Je bent wel lief voor de qua intelligentie minder bedeeldequote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef DJMO het volgende:
Koffie gvd of nog even terug naar bed gaan?
Het wordt bedquote:
JE BENT ALTIJD IN DTS DAG EN NACHT HOU OP MET LIEGEN MAZIKEENquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik werk mij altijd de tyfus
40 tot 46 uur in de week, dus doe gewoon normaal ofzo
sorry schatquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo, je doet echt weer vervelend met je kut act
Die wordt nooit volwassenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
Gewoon lekker negeren die kut kleuter echt over 5 jaar is hij nog zo bezig
Die is misschien net zo, anders wordt ze knettergek toch.. of hij is in het echt heel andersquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die wordt nooit volwassenMedelijden met z'n vriendin
Idd echt stom is hijquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Lovely het volgende:
Gewoon lekker negeren die kut kleuter echt over 5 jaar is hij nog zo bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |