Misschien kom je een vraagteken tegen.quote:
Jij hebt echt een afwijking. Ik had al een vermoeden dat er iets niet klopte aan je. Nu weet ik het.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:49 schreef sturmpie het volgende:
je mama heeft jou op de wereld gezet
je bent uit haar lippen geglipt
de nageboorte kwam je achterna
die heeft je mama gebakken en gevoerd aan 't hele gezin
half kanibaal
ga je door 't leven
je weet 't niet
maar ik weet 't wel
iedere dag ga je dood
vanaf 't moment dat je je eerste hap lucht inademde
ga je keihard dood
je bent onder invloed van hormonen
je wil je niet voortplanten maar je pener wil
wat je pener wil, is 'n flamoes
de flamoes wil 'n pener
dat is de voortplantingstruuk
trap je in de voortplantingstruuk dan ben je levenslang onder invloed van hormonen
je kan ook anabolen doen en puistjes
levercirose
neuropathologie en ouwe boksers
je mama is jouw afkomst
ze heeft je uitgepoept als 'n stuk vlees
hersenen en vlees
hoofdkaas en varkens
wen er maar aan om mens te zijn
in deze tijd waar voedsel
daar voedsel
overal voedsel
en belasting betalen
omdat politici
en heel veel domme mensen
heel veel domme mensen
zo is 't leven
mavopoepstront
de mavoziekte
die havo/vwo aantasten
tot de dood ons scheidt
50%
het hele leven is 'n groot vraagtekenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien kom je een vraagteken tegen.
hoezoquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:48 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jij hebt echt een afwijking.
Meen je dit nou echt? Heb je het overgelezen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
hoezo
is toch 'n mooi stukje text
online 't collectief bewustzijn programmeren
waar heb je 't overquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Heb je het overgelezen?
Dit is van iemand die naar een dokter moet.
Meh, dit is gewoon standaard randomness wat wel meer mensen hier op FOK! doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:11 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Heb je het overgelezen?
Dit is van iemand die naar een dokter moet.
Inderdaad, we moeten brave dhimmi zijn!quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:22 schreef sturmpie het volgende:
[..]
waar heb je 't over
de tekst is 'n reflectie van een (persoonlijk en gedeeld collectief) mensenleven
't staat zelfs in ONZ
publiekelijk 'n koran verbranden en daarmee 't zaadje planten tot burgeroorlog is voor de dokter
Sorry, maar ik heb een heel gemiddeld mensenleven en het ziet er niet zo uit als dat ellendig krasplaatje met veel seksuele frustraties.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:22 schreef sturmpie het volgende:
[..]
waar heb je 't over
de tekst is 'n reflectie van een (persoonlijk en gedeeld collectief) mensenleven
't staat zelfs in ONZ
publiekelijk 'n koran verbranden en daarmee 't zaadje planten tot burgeroorlog is voor de dokter
nou nou nou, van sexuele frustratie is imo geen sprakequote:Op donderdag 18 januari 2024 12:41 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb een heel gemiddeld mensenleven en het ziet er niet zo uit als dat ellendig krasplaatje met veel seksuele frustraties.
Ja okee, in zo'n situatie is het verklaarbaar dat je flarden van stukken die in je op komen achter elkaar op het scherm smijt, en dat enige vorm van cohesie ver te zoeken is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:45 schreef Q.C.Passed het volgende:
Hoi Sturmpie,
Wilde even laten weten dat ik mij goed kan vinden in je poezie.
Toen ik manisch depressief was en regelmatig psychoses had, maakte ik ook dit soort gedichten.
Zet het door! Dit is de weg naar verlichting. Gooi het eruit en laat je door niemand tegenhouden!
Kijk, dit komt al een stuk zinniger over, en hier ben ik het wel mee eens, tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
nou nou nou, van sexuele frustratie is imo geen sprake
't is 'n zachte weergave van de harde werkelijkheid als 't over hormonen gaat.
ieder mens is slaafs aan 't hormonale leven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |