tom geloof ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:01 schreef Snoozey het volgende:
maar over wie hebben ze het?? iemand die niet luisterd en veel praat
Tomquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:01 schreef Snoozey het volgende:
maar over wie hebben ze het?? iemand die niet luistert en veel praat
Weerwolven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:06 schreef Snoozey het volgende:
lezen ze niet even in wat mensen leuk en stom vinden? denken dat het leuk is voor de kijker als ze spelletjes doen
doe dan waarheid of doenja.
Nee helaas, Weerwolven is de norm ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:06 schreef Snoozey het volgende:
lezen ze niet even in wat mensen leuk en stom vinden? denken dat het leuk is voor de
kijker als ze spelletjes doen doe dan waarheid of doenja.
stream 2 is redelijk relax babbelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:12 schreef Xilia het volgende:
Ik schakel net in en hoor allerlei stemmen door elkaar
Ik hoor het "kost geen drol"quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
stream 2 is redelijk relax babbelen
yess dan kom je wat te weten! truth or dare!! dat is een goedequote:Op donderdag 18 januari 2024 00:06 schreef Snoozey het volgende:
lezen ze niet even in wat mensen leuk en stom vinden? denken dat het leuk is voor de kijker als ze spelletjes doen
doe dan waarheid of doenja.
quote:
Ja het is wel even schakelen @Schakeltopiaquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:29 schreef Snoozey het volgende:
jaa dus we houden adriane en lennie erin
quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
@:FEBO wanneer gaan jullie de gasten eens wakker maken met lekkere muziek om in een goede dans mood de dag te beginnen ... Zie dat in alle andere landen wel .. gewoon lekker wakker worden en dansen .. oh ja tis maar een idee voor de zoveelste keer .. gewoon meer muziek er in
Die gaat dus echt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana
met haar meedoen meedoen
Ondertussen live in Spanje ...quote:
jooquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen live in Spanje ...
[ afbeelding ]
meer sporten ?!quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:36 schreef Snoozey het volgende:
weer dat gezeik over dat ze daar echt dik wordt. en morge echt niet gaat eten. ze kwam er verdomme dik in
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daarquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
Naast Nederland zijn er over de hele wereld BB's, waar het anders aan toegaat ..
check hier Topicreeks: Big Brother International
Mooie benen heb ik van @chufi geleerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daar
Soms zijn er ook andertalige versies.. Hier gaat iedereen naar bed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daar
schat nu moet ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie benen heb ik van @:Chufi geleerd.
Juist.. Mario is daar een ster in .. verder met de socials en vertalen kom je een heel eind ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:45 schreef Snoozey het volgende:
met kijken alleen kom je natuurlijk al een heel end
De SC is nog wel open.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:47 schreef Snoozey het volgende:
ja het is nu net alsof ineens alle kroegen gesloten zijn en je naar huis kan gaan.
ook ellende
In de zomer zouden we alleen naar zonnende mensen kijken,quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:11 schreef ben34567 het volgende:
Meerdere BB edities door elkaar kijken dat kan mijn “autistisch” brein niet aan; is zoals meerdere netflix series door elkaar kijken. Al zien de vrouwen er daar niet slecht uit en wat energieker/minder preuts.
Ik denk dat indien onze BB tijdens de zomer zou worden opgenomen in plaats van in de winterperiode we ook meer zo’n buitenlandse taferelen zouden hebben. Het donker weer maakt de mensen sloom. Nadeel is dat niemand tijdens de zomer voor de livestream zou hangen.
We hebben wel eens BB edities gehad die in de lente waren of in september bij de start van een nieuw TV seizoen, was het ook vaak nog goed weer. Nu doen ze het in een TV luwe periode in de moeilijke eerste maanden van het jaar waar elke dag op een maandag lijkt. Vind het wel slim, en met een beetje geluk pakken we eind maart/begin april vlak voor het eind van deze editie nog wat mooi weer streams mee.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:11 schreef ben34567 het volgende:
Meerdere BB edities door elkaar kijken dat kan mijn “autistisch” brein niet aan; is zoals meerdere netflix series door elkaar kijken. Al zien de vrouwen er daar niet slecht uit en wat energieker/minder preuts.
Ik denk dat indien onze BB tijdens de zomer zou worden opgenomen in plaats van in de winterperiode we ook meer zo’n buitenlandse taferelen zouden hebben. Het donker weer maakt de mensen sloom. Nadeel is dat niemand tijdens de zomer voor de livestream zou hangen.
Er valt ook niets te cossen. Ze slapen nog. 😉quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Mijn god, ik herken haar niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker een groot verschil.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mijn god, ik herken haar niet eens
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Zo dan, wat een mooie meid was dat. Jammer dat mensen niet tevreden zijn met hun uiterlijk en zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana gaat vandaag naar huis als er geen koffie is...... hahaha
goedenmorgen![]()
Ze lijkt daar op Inge de Bruin,en eerlijk gezegd valt zij mij mee,mag er van mij wel inblijvenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een mooie meid was dat. Jammer dat mensen niet tevreden zijn met hun uiterlijk en zichzelf
Goedemorgen...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
goedenmorgen![]()
dat zou wel vreemd wezen danquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.
Goedemorgen.
Ja daar lijkt ze ook wel op. Van mij mag ze wel naar huis, gisteren de hele tijd haar gekwebbel op de streams jhangend op de bankquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ze lijkt daar op Inge de Bruin,en eerlijk gezegd valt zij mij mee,mag er van mij wel inblijven
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Nou zeg, je herkent die hele vrouw niet... alle verandering is geen verbetering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
In de uitzending van vanavond gaan we zien wat de inhoud van de kistjes is, van de bewoners die nog in het spel zatenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Hoop wel dat we vandaag te horen krijgen wat er in die kistjes zit en het wordt ook tijd dat de inwoners compleet gaan zijn...
Als ze ontspannen is, en zich op haar gemak voelt dan stottert ze nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ariana is wel een babbelkous, zonder stotteren
Ik vind dat rantsoen gebeuren een beetje achterhaald doe er gewoon een paar pakken thee en koffie bij...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.
Goedemorgen.
Oké,thnx...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de uitzending van vanavond gaan we zien wat de inhoud van de kistjes is, van de bewoners die nog in het spel zaten
okequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze ontspannen is, en zich op haar gemak voelt dan stottert ze niet
Ah soort van dreigen naar BB.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
goedenmorgen![]()
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Wat een gezeik zeg met die koffers,geef ze gewoon,haal de 3 uit het geheime huis erbij,geef normaal eten.
En dan beginnen met een 48u.opdracht ofzo
ditquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Wat een gezeik zeg met die koffers,geef ze gewoon,haal de 3 uit het geheime huis erbij,geef normaal eten.
Ja precies, het is nu wel leuk geweest... dat geleuter uit het jaar kruik... wordt tijd voor vernieuwing.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Steun!quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Hij zegt wel dankjewel tegen Leniequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Wat een chagrijn die stem... niet fijn..
Haha ja dat hoorde ik vlak nadat ik het gepost had maar ik vind zijn stem sowieso niet zo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij zegt wel dankjewel tegen Lenie
Eerst Ariana zonder koffie wegquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Steun!
Het wordt zo langzamerhand een beetje triest
Ik denk zelfs dat als ze normaal eten/drinken zouden hebben ze zich minder lusteloos gaan gedragen. Nu worden ze wat shaggy van het niet lekkere eten. Ze verheugen zich er niet op.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat rantsoen gebeuren een beetje achterhaald doe er gewoon een paar pakken thee en koffie bij...
quote:
quote:
Klopt.quote:
Ja precies dat... en het is ook niet meer zo leuk om te zien...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als ze normaal eten/drinken zouden hebben ze zich minder lusteloos gaan gedragen. Nu worden ze wat shaggy van het niet lekkere eten. Ze verheugen zich er niet op.
Dan kan je ze laten werken voor de snacks, snoep, BBQ, etc.
Maar ja.
Goedemorgen
Maar dat neem je toch niet mee als je niet denkt er gaat kans zijn op...quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
Iemand heeft een condoom opgeblazen
Liggen die er niet standaard ??quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
Heeft Randy nu ook een neuspiercing?
[..]
Maar dat neem je toch niet mee als je niet denkt er gaat kans zijn op...
Heb je die trailer gezien? Ze zag er zoooooooooooooooo veel leuker uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
Als ik die foto van Ashley zag
Dan is wat ze zichzelf heeft aangedaan echt dood zonde
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liggen die er niet standaard ??
Ja die jij had gepostquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb je die trailer gezien? Ze zag er zoooooooooooooooo veel leuker uit.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:10 schreef greysbones het volgende:
Je kunt precies zien wat nep is aan het haar bij ashley
Echt geen gezicht
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:12 schreef Frummelie het volgende:
Dat haar van Ashley, echt geen potje als je dat zo ziet aan de achterkant..
Ashley is wel berekenend, en heeft overal al over nagedacht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af of ashley echt een klik heeft met Ariana
Of dat het meer een moetje is omdat ze een duo zijn
Moetje 100%quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me af of ashley echt een klik heeft met Ariana
Of dat het meer een moetje is omdat ze een duo zijn
Jepquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ashley is wel berekenend, en heeft overal al over nagedacht.
Gevolgd wat mij betreft doorquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst Ariana zonder koffie weg
Karen gaat een kistje pakken ?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld moet ook hier rollen .. de kistjes moeten uit de wall.
Heeft ze zelfs al gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen gaat een kistje pakken ?
Ze is zoiezo irritantquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
Ariana praat constant door iemand heen
Best irritant
Nominaties worden normaal bekend gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Dat mis ik net..
Oké spannend..thnx...quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nominaties worden normaal bekend gemaakt
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Washandjes zijn op .. allemaal in de was. Lenie stelt voor om dan maar even een gebruikte uit te spoelen en opnieuw te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Washandjes zijn op .. allemaal in de was. Lenie stelt voor om dan maar even een gebruikte uit te spoelen en opnieuw te gebruiken.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oberstormbahnfuhrer Lenie in actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oberstormbahnfuhrer Lenie in actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alsof hij weet dat we hem hier zo noemen
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:49 schreef Hunter het volgende:
Tyron is er ook bij nu
Krijgt meteen zendercheck
Leniequote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Joyce-43 het volgende:
goh wat was die Lenie erg net zeg met zijn ronde door het huis, wie heeft hem baas gemaakt ?
Goeiemorgenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?
(Goeiemorgen allemaal.)
ja nou ik had er echt niet mee akkoord gegaan en zou hem ook zeker geen coin gevenquote:
Klopt maar ook wanneer men hun zender niet draagt, of niet goed werktquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?
(Goeiemorgen allemaal.)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef Jeroeh het volgende:
Is het al bekend wie Danny heeft genomineerd?
Ze heeft een waarschuwing gehadquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou ik had er echt niet mee akkoord gegaan en zou hem ook zeker geen coin geven
Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productiequote:
niet? laat ik dat nou altijd gedachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productie
ja wat een mafkees zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze heeft een waarschuwing gehad![]()
In de tekst bij het Hunted filmpje staat dat de oudste uit een eerdere relatie was, en de jongste met haar Hunted partner. Waar ze dus nu nier meer mee samen is. Zijn dus volgens mij wel beiden van haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
en Ashley is echt niet te herkennen in dat filmpje zeg ongelofelijk waarom je eigen zo verbouwen zonde hoor, ik had ook der foto's bekeken op FB maar heb wel het idee dat der tieten nu hier in BB wel weer kleiner zijn als op die foto's
en begreep ik gisteren nou ergens uit een gesprek dat die 2 jongens niet van haar zijn?
WanabeeRob moet snel een toontje lager gaan zingen, hij begint volgens mij bij sommige bewoners ook al de keel uit te hangenquote:
Nu is alleen de regel dat de duo's samen besluitenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
Toen vorig seizoen de regels rondom coins werden uitgelegd, werd expliciet gezegd dat je wel dingen voor elkaar mocht kopen, maar dat je elkaar pertinent geen coins mocht geven. Naarmate de weken vorderden kraaide hier geen haan meer naar, en ze hebben het dit seizoen maar helemaal laten varen??
Vorig jaar was het op Donderdag, maar kan nu geheel anders zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productie
Ben je al 20?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
Ik kon trouwens via insta opgeven voor de live-show, maar kon geen geldige reden bedenken![]()
Ben ook te oud voor het plaatje waarschijnlijk (je moet ook je leeftijd opgeven)
Ging net iemand niet zijn laatste coin gebruiken? Was dat dan in overleg?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nu is alleen de regel dat de duo's samen besluiten
Zal haast wel, willen ze het in de uitzending van morgenavond stoppenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het op Donderdag, maar kan nu geheel anders zijn.
Vorig jaar was idd donderdag bekend in het huis, vrijdag op tv en zaterdag exitquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal haast wel, willen ze het in de uitzending van morgenavond stoppen
Moet ook nog een hoop gebeuren na de bekendmakingquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vorig jaar was idd donderdag bekend in het huis, vrijdag op tv en zaterdag exit
op stream 1 was het wel te verstaan op 2 nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
Geluid voluit en nog is BB niet te verstaan...
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eindelijk, hopelijk houdt Lenie dit vast
Dank je, dan gaan we even wisselen..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
op stream 1 was het wel te verstaan op 2 niet
gewone geluid vind ik wel goed op 2 ook maar de bb stem was net inderdaad op 2 bijna niet te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je, dan gaan we even wisselen..
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley lijkt best veel op Kim Holland.
oh ok dan had ik het verkeerd gehoord denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de tekst bij het Hunted filmpje staat dat de oudste uit een eerdere relatie was, en de jongste met haar Hunted partner. Waar ze dus nu nier meer mee samen is. Zijn dus volgens mij wel beiden van haar.
we hebben een kennerquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley lijkt best veel op Kim Holland.
ja kan me voorstellen, had bij mijn ook het geval geweestquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
WanabeeRob moet snel een toontje lager gaan zingen, hij begint volgens mij bij sommige bewoners ook al de keel uit te hangen
Ik vind het geluid over all niet best of het moet aan m'n ipad liggen maar dat zou dan voor het eerst zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:07 schreef Lillibet het volgende:
[..]
gewone geluid vind ik wel goed op 2 ook maar de bb stem was net inderdaad op 2 bijna niet te horen.
als gast wat zou dan leeftijd moeten uitmaken dus heb je het nu niet gedaan verders danquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
Ik kon trouwens via insta opgeven voor de live-show, maar kon geen geldige reden bedenken![]()
Ben ook te oud voor het plaatje waarschijnlijk (je moet ook je leeftijd opgeven)
Goede wil tonen hequote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat na het standje van BB iedereen ineens aan het poetsen slaat.
Maar zijn ook tot elkaar veroordeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Hunter het volgende:
Tom en Sonja niet bij elkaar weg te slaan
Nee ligt niet aan je ipad. Geluid wisselt heel erg. Ook van bepaalde bewoners die je niet goed hoort.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het geluid over all niet best of het moet aan m'n ipad liggen maar dat zou dan voor het eerst zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |