Als ze ontspannen is, en zich op haar gemak voelt dan stottert ze nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ariana is wel een babbelkous, zonder stotteren
Ik vind dat rantsoen gebeuren een beetje achterhaald doe er gewoon een paar pakken thee en koffie bij...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.
Goedemorgen.
Oké,thnx...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
In de uitzending van vanavond gaan we zien wat de inhoud van de kistjes is, van de bewoners die nog in het spel zaten
okequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze ontspannen is, en zich op haar gemak voelt dan stottert ze niet
Ah soort van dreigen naar BB.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana gaat vandaag naar huis als er geen koffie is...... hahaha
goedenmorgen![]()
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Wat een gezeik zeg met die koffers,geef ze gewoon,haal de 3 uit het geheime huis erbij,geef normaal eten.
En dan beginnen met een 48u.opdracht ofzo
ditquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Wat een gezeik zeg met die koffers,geef ze gewoon,haal de 3 uit het geheime huis erbij,geef normaal eten.
Ja precies, het is nu wel leuk geweest... dat geleuter uit het jaar kruik... wordt tijd voor vernieuwing.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Steun!quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:47 schreef lonneberga het volgende:
Hij zegt wel dankjewel tegen Leniequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Wat een chagrijn die stem... niet fijn..
Haha ja dat hoorde ik vlak nadat ik het gepost had maar ik vind zijn stem sowieso niet zo.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij zegt wel dankjewel tegen Lenie
Eerst Ariana zonder koffie wegquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Steun!
Het wordt zo langzamerhand een beetje triest
Ik denk zelfs dat als ze normaal eten/drinken zouden hebben ze zich minder lusteloos gaan gedragen. Nu worden ze wat shaggy van het niet lekkere eten. Ze verheugen zich er niet op.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat rantsoen gebeuren een beetje achterhaald doe er gewoon een paar pakken thee en koffie bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |