SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Mijn god, ik herken haar niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker een groot verschil.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mijn god, ik herken haar niet eens
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Zo dan, wat een mooie meid was dat. Jammer dat mensen niet tevreden zijn met hun uiterlijk en zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana gaat vandaag naar huis als er geen koffie is...... hahaha
goedenmorgen![]()
Ze lijkt daar op Inge de Bruin,en eerlijk gezegd valt zij mij mee,mag er van mij wel inblijvenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, wat een mooie meid was dat. Jammer dat mensen niet tevreden zijn met hun uiterlijk en zichzelf
Goedemorgen...quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
Ariana gaat vandaag naar huis als er geen koffie is...... hahaha
goedenmorgen![]()
dat zou wel vreemd wezen danquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde gister vaag iets dat ze koffie zouden krijgen.
Goedemorgen.
Ja daar lijkt ze ook wel op. Van mij mag ze wel naar huis, gisteren de hele tijd haar gekwebbel op de streams jhangend op de bankquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:13 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ze lijkt daar op Inge de Bruin,en eerlijk gezegd valt zij mij mee,mag er van mij wel inblijven
Ashley heeft in Hunted gezeten las ik vanochtend bij Veronica. Ik heb de trailer van die aflevering bekeken, maar wow, wat heeft zij zichzelf aangedaan zeg...Nou zeg, je herkent die hele vrouw niet... alle verandering is geen verbetering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
In de uitzending van vanavond gaan we zien wat de inhoud van de kistjes is, van de bewoners die nog in het spel zatenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
Hoop wel dat we vandaag te horen krijgen wat er in die kistjes zit en het wordt ook tijd dat de inwoners compleet gaan zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |