Nominaties worden normaal bekend gemaaktquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
Wat gaat er gebeuren? Dat mis ik net..
Oké spannend..thnx...quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nominaties worden normaal bekend gemaakt
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Washandjes zijn op .. allemaal in de was. Lenie stelt voor om dan maar even een gebruikte uit te spoelen en opnieuw te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Washandjes zijn op .. allemaal in de was. Lenie stelt voor om dan maar even een gebruikte uit te spoelen en opnieuw te gebruiken.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oberstormbahnfuhrer Lenie in actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Oberstormbahnfuhrer Lenie in actie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alsof hij weet dat we hem hier zo noemen
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:49 schreef Hunter het volgende:
Tyron is er ook bij nu
Krijgt meteen zendercheck
Leniequote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Joyce-43 het volgende:
goh wat was die Lenie erg net zeg met zijn ronde door het huis, wie heeft hem baas gemaakt ?
Goeiemorgenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?
(Goeiemorgen allemaal.)
ja nou ik had er echt niet mee akkoord gegaan en zou hem ook zeker geen coin gevenquote:
Klopt maar ook wanneer men hun zender niet draagt, of niet goed werktquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat een zendercheck eigenlijk betekent dat ze iets bespreken wat niet mag. Klopt dat?
(Goeiemorgen allemaal.)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef Jeroeh het volgende:
Is het al bekend wie Danny heeft genomineerd?
Ze heeft een waarschuwing gehadquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou ik had er echt niet mee akkoord gegaan en zou hem ook zeker geen coin geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |