Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productiequote:
niet? laat ik dat nou altijd gedachtquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productie
ja wat een mafkees zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze heeft een waarschuwing gehad![]()
In de tekst bij het Hunted filmpje staat dat de oudste uit een eerdere relatie was, en de jongste met haar Hunted partner. Waar ze dus nu nier meer mee samen is. Zijn dus volgens mij wel beiden van haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
en Ashley is echt niet te herkennen in dat filmpje zeg ongelofelijk waarom je eigen zo verbouwen zonde hoor, ik had ook der foto's bekeken op FB maar heb wel het idee dat der tieten nu hier in BB wel weer kleiner zijn als op die foto's
en begreep ik gisteren nou ergens uit een gesprek dat die 2 jongens niet van haar zijn?
WanabeeRob moet snel een toontje lager gaan zingen, hij begint volgens mij bij sommige bewoners ook al de keel uit te hangenquote:
Nu is alleen de regel dat de duo's samen besluitenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:57 schreef Gellarboy het volgende:
Toen vorig seizoen de regels rondom coins werden uitgelegd, werd expliciet gezegd dat je wel dingen voor elkaar mocht kopen, maar dat je elkaar pertinent geen coins mocht geven. Naarmate de weken vorderden kraaide hier geen haan meer naar, en ze hebben het dit seizoen maar helemaal laten varen??
Vorig jaar was het op Donderdag, maar kan nu geheel anders zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat weten wij niet, wij zitten niet in de productie
Ben je al 20?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
Ik kon trouwens via insta opgeven voor de live-show, maar kon geen geldige reden bedenken![]()
Ben ook te oud voor het plaatje waarschijnlijk (je moet ook je leeftijd opgeven)
Ging net iemand niet zijn laatste coin gebruiken? Was dat dan in overleg?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nu is alleen de regel dat de duo's samen besluiten
Zal haast wel, willen ze het in de uitzending van morgenavond stoppenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het op Donderdag, maar kan nu geheel anders zijn.
Vorig jaar was idd donderdag bekend in het huis, vrijdag op tv en zaterdag exitquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal haast wel, willen ze het in de uitzending van morgenavond stoppen
Moet ook nog een hoop gebeuren na de bekendmakingquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vorig jaar was idd donderdag bekend in het huis, vrijdag op tv en zaterdag exit
op stream 1 was het wel te verstaan op 2 nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Frummelie het volgende:
Geluid voluit en nog is BB niet te verstaan...
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eindelijk, hopelijk houdt Lenie dit vast
Dank je, dan gaan we even wisselen..quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:05 schreef Lillibet het volgende:
[..]
op stream 1 was het wel te verstaan op 2 niet
gewone geluid vind ik wel goed op 2 ook maar de bb stem was net inderdaad op 2 bijna niet te horen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je, dan gaan we even wisselen..
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley lijkt best veel op Kim Holland.
oh ok dan had ik het verkeerd gehoord denk ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In de tekst bij het Hunted filmpje staat dat de oudste uit een eerdere relatie was, en de jongste met haar Hunted partner. Waar ze dus nu nier meer mee samen is. Zijn dus volgens mij wel beiden van haar.
we hebben een kennerquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ashley lijkt best veel op Kim Holland.
ja kan me voorstellen, had bij mijn ook het geval geweestquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
WanabeeRob moet snel een toontje lager gaan zingen, hij begint volgens mij bij sommige bewoners ook al de keel uit te hangen
Ik vind het geluid over all niet best of het moet aan m'n ipad liggen maar dat zou dan voor het eerst zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:07 schreef Lillibet het volgende:
[..]
gewone geluid vind ik wel goed op 2 ook maar de bb stem was net inderdaad op 2 bijna niet te horen.
als gast wat zou dan leeftijd moeten uitmaken dus heb je het nu niet gedaan verders danquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:59 schreef Hunter het volgende:
Ik kon trouwens via insta opgeven voor de live-show, maar kon geen geldige reden bedenken![]()
Ben ook te oud voor het plaatje waarschijnlijk (je moet ook je leeftijd opgeven)
Goede wil tonen hequote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie dat na het standje van BB iedereen ineens aan het poetsen slaat.
Maar zijn ook tot elkaar veroordeeld.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef Hunter het volgende:
Tom en Sonja niet bij elkaar weg te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |