Ja het is wel even schakelen @Schakeltopiaquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:29 schreef Snoozey het volgende:
jaa dus we houden adriane en lennie erin
quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:30 schreef chufi het volgende:
@:FEBO wanneer gaan jullie de gasten eens wakker maken met lekkere muziek om in een goede dans mood de dag te beginnen ... Zie dat in alle andere landen wel .. gewoon lekker wakker worden en dansen .. oh ja tis maar een idee voor de zoveelste keer .. gewoon meer muziek er in
Die gaat dus echt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana
met haar meedoen meedoen
Ondertussen live in Spanje ...quote:
jooquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen live in Spanje ...
[ afbeelding ]
meer sporten ?!quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:36 schreef Snoozey het volgende:
weer dat gezeik over dat ze daar echt dik wordt. en morge echt niet gaat eten. ze kwam er verdomme dik in
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daarquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef chufi het volgende:
Naast Nederland zijn er over de hele wereld BB's, waar het anders aan toegaat ..
check hier Topicreeks: Big Brother International
Mooie benen heb ik van @chufi geleerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daar
Soms zijn er ook andertalige versies.. Hier gaat iedereen naar bed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:41 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja helaas versta ik geen spaans. anders zat ik ook wel daar
schat nu moet ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie benen heb ik van @:Chufi geleerd.
Juist.. Mario is daar een ster in .. verder met de socials en vertalen kom je een heel eind ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:45 schreef Snoozey het volgende:
met kijken alleen kom je natuurlijk al een heel end
De SC is nog wel open.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:47 schreef Snoozey het volgende:
ja het is nu net alsof ineens alle kroegen gesloten zijn en je naar huis kan gaan.
ook ellende
In de zomer zouden we alleen naar zonnende mensen kijken,quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:11 schreef ben34567 het volgende:
Meerdere BB edities door elkaar kijken dat kan mijn “autistisch” brein niet aan; is zoals meerdere netflix series door elkaar kijken. Al zien de vrouwen er daar niet slecht uit en wat energieker/minder preuts.
Ik denk dat indien onze BB tijdens de zomer zou worden opgenomen in plaats van in de winterperiode we ook meer zo’n buitenlandse taferelen zouden hebben. Het donker weer maakt de mensen sloom. Nadeel is dat niemand tijdens de zomer voor de livestream zou hangen.
We hebben wel eens BB edities gehad die in de lente waren of in september bij de start van een nieuw TV seizoen, was het ook vaak nog goed weer. Nu doen ze het in een TV luwe periode in de moeilijke eerste maanden van het jaar waar elke dag op een maandag lijkt. Vind het wel slim, en met een beetje geluk pakken we eind maart/begin april vlak voor het eind van deze editie nog wat mooi weer streams mee.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:11 schreef ben34567 het volgende:
Meerdere BB edities door elkaar kijken dat kan mijn “autistisch” brein niet aan; is zoals meerdere netflix series door elkaar kijken. Al zien de vrouwen er daar niet slecht uit en wat energieker/minder preuts.
Ik denk dat indien onze BB tijdens de zomer zou worden opgenomen in plaats van in de winterperiode we ook meer zo’n buitenlandse taferelen zouden hebben. Het donker weer maakt de mensen sloom. Nadeel is dat niemand tijdens de zomer voor de livestream zou hangen.
Er valt ook niets te cossen. Ze slapen nog. 😉quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |