https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Matig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt ook veel slecht uit
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt ook veel slecht uit
Gaat Feyenoord - PSV niet door?quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
Volgende week woensdag de eerste echte test voor PSV
Ben benieuwd
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
Volgende week woensdag de eerste echte test voor PSV
Ben benieuwd
en met dat gechoke van Feyenoord laatst maakt de kans op een overwinning nog groter.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.
Ik was niet heel serieusquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.
Gelukkig maarquote:
iddquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik ga Vitesse - AFC kijken. (poging tot)
Neequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef Paul het volgende:
@:zipportal @:coco en ik kijken in de reclame naar Bekerhelden
[ afbeelding ]
Sodeju zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef Paul het volgende:
@:zipportal @:coco en ik kijken in de reclame naar Bekerhelden
[ afbeelding ]
Hij deelt altijd uit. Ik doe verder nooit zoveel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maak jij zo'n ruzie met Stijn?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deelt altijd uit. Ik doe verder nooit zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
flauwekulquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voetballen in januari moet je sowieso afschaffen in Nederland.
Neequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:
Was er gisteren een feestje op die grasmat in het gelredome ofzo?
Er valt zelden wat te vieren in Arnhemquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:30 schreef Bofjijff het volgende:
Was er gisteren een feestje op die grasmat in het gelredome ofzo?
De scheidsrechter of de KNVB had wel veel eerder moeten aangeven dat het veld is afgekeurd. Je laat toch eerst niet Cambuur er bijna helemaal naar toe rijden, plus dat ze qua op tijd eten en voeding ook al veel tijd aan de voorbereiding hadden gespendeerd.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voetballen in januari moet je sowieso afschaffen in Nederland.
quote:Henk de Jong reageert verbolgen op afgelasting bekerduel SC Cambuur en USV Hercules: 'Dit wist je vanmiddag ook al'
Het veld was om 12 en 5 uur ook al gekeurd. Maar op zo'n ballen sportpark spelen is natuurlijk vragen om problemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De scheidsrechter of de KNVB had wel veel eerder moeten aangeven dat het veld is afgekeurd. Je laat toch eerst niet Cambuur er bijna helemaal naar toe rijden, plus dat ze qua op tijd eten en voeding ook al veel tijd aan de voorbereiding hadden gespendeerd.
[..]
Ach, bij Go Ahead - RKC liet lamlul Kamphuis vorig jaar iedereen door kou en gladheid zelfs lekker naar het stadion komen, bijna 3 kwartier langer wachten op de aftrap in de vrieskou en vervolgens toch nog de boel afgelasten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De scheidsrechter of de KNVB had wel veel eerder moeten aangeven dat het veld is afgekeurd. Je laat toch eerst niet Cambuur er bijna helemaal naar toe rijden, plus dat ze qua op tijd eten en voeding ook al veel tijd aan de voorbereiding hadden gespendeerd.
[..]
PSV - Twente in december was ook zo'n feest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, bij Go Ahead - RKC liet lamlul Kamphuis vorig jaar iedereen door kou en gladheid zelfs lekker naar het stadion komen, bijna 3 kwartier langer wachten op de aftrap in de vrieskou en vervolgens toch nog de boel afgelasten.
Veel te vaak is er niemand die verantwoordelijkheid durft te nemen en ESPN heeft volgens mij ook een veel te grote vinger in de pap.
Nec godenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zitten we straks te gluren naar een finale tussen NEC en FEY/PSV.
Jezus
Nec europa in. De horror met cillesen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus
Dan juichen we voor nek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nec europa in. De horror met cillesen.
We schakelen wel weer in voor de finale.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:13 schreef TLC het volgende:
Ik zag die kwartfinales net, mijn hemel wat een armoedige zooi
Leuk.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We schakelen wel weer in voor de finale.
Krijg je met lotingen waarin de hele tijd topclubs tegen elkaar loten, PSV heeft nu Twente, Feyenoord en AZ geloot in de beker.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:13 schreef TLC het volgende:
Ik zag die kwartfinales net, mijn hemel wat een armoedige zooi
1-1 penalties Feyenoord doorquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Feyenoord - PSV | ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
1-0quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-2quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1 feyquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2 FEY WNSquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 3-2
@:Scrummie 2-1
@:onlogisch 3-0
@:Tarado 1-1 fey wns
@:Caland 1-0
@:DombohetOlifantje1 2-2 fey wns
GLOEILAMPIES MOETEN KAPOETquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 3-2
@:Scrummie 2-1
@:onlogisch 3-0
@:Tarado 1-1 fey wns
@:Caland 1-0
@:DombohetOlifantje1 2-2 fey wns
Calimeroquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef PSVCL het volgende:
Been weer met een schitterende objectieve analyse![]()
ESPN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Lijkt idd een speciale gast aanwezig te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef ISVV het volgende:
Zitten er beperkten bij de microfoon? Hoor af en toe maniakaal gekrijs, niet normaal
Inb4 iedereen is daar (verstandelijk) beperkt
Zou @KingRoland iets gedronken hebben?quote:
Echte cupfighterquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral bij Feyenoord.
Wel begrijpelijk.
PSV speelt altijd uit.quote:
Moderator @onlogisch is weer eens een avondje in het stadion.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef ISVV het volgende:
Zitten er beperkten bij de microfoon? Hoor af en toe maniakaal gekrijs, niet normaal
Inb4 iedereen is daar (verstandelijk) beperkt
Die werd onlangs nog onnozel genoemd in NWS.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is weer eens een avondje in het stadion.
In het medicijntopic?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Die werd onlangs nog onnozel genoemd in NWS.
De eerste anderhalve minuut wel.quote:
Die paal is echt een ziekte in beeld gewoonquote:
Dat vond Ricky vd Bergh ook altijd jaquote:
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drinkquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou @:kingroland iets gedronken hebben?
Oh dat wist ik niet, sorryquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drink
Miswijn is ook alcoholquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drink
Ik mis @3rr0r die nu PALO zou schreeuwenquote:
AZ is ook een geweldige club daar .quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Werd gisteren nog opgehemeld bij VI.
Daar werd ook gezegd dat De Jong niet zo'n speciale kopper is. Derhalve niet serieus nemen. Verder nog altijd #teamVIquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Werd gisteren nog opgehemeld bij VI.
De boze hamsterquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nieuwkoop die weer solliciteert naar een kaart.
Kampioen van de armoede.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is nog niet echt hoogstaand.
Sow koekoek statement gemaaktquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:27 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die met kk schelden behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses in onze samenleving.
Ik heb net een kopje thee gemaaktquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Als er vanaf nu geen doelpunt meer valt drinkt @:frozen een red bull
Je mag het combinerenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb net een kopje thee gemaakt
Ik ook, kamille. Tegen de spanningquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb net een kopje thee gemaakt
Neequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:37 schreef Meister1984 het volgende:
Speelt feijenoord ook wel eens uitwedstrijden in de beker?😅
Wat voor zwakke plek😅 omdat ze 1x gelijk speelden?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, die hebben de zwakke plek wel blootgelegd.
Neuh.quote:
Easy win weer voor de 2e club van Rotterdamquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd weer thuis dus, finale ook😅
Het is wat.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd weer thuis dus, finale ook😅
Troostprijs.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Easy win weer voor de 2e club van Rotterdam
Eens, bijzonder eigenlijk dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Finale mag wel een keer in een ander stadion.
Lekker in het Gelredome jwzquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:42 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Finale mag wel een keer in een ander stadion.
Dat is geen stadionquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker in het Gelredome jwz
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord moet nu de 2-0 maken anders gaan ze dit niet winnen
Je maakt het allemaal wel heel ingewikkeld.quote:
Lucky PSV. Nieuwkoop is geen rechtsbuiten.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:45 schreef Meister1984 het volgende:
Lucky feyenoord. Til is gewoon geen afmaker.
Til is niet zo goed in dit soort duels onder snelheid/druk om dan af te ronden, hij is beter in positie kiezen en koppen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:45 schreef Meister1984 het volgende:
Lucky feyenoord. Til is gewoon geen afmaker.
Waarom stel je hem dan op?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lucky PSV. Nieuwkoop is geen rechtsbuiten.
Dest op de plek van Baka en dan Van Aanholt gwn op linksquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef bbuddybb het volgende:
Dest kan niet verdedigen. Hadden we maar een goede rechtsbuiten.
Bald frauds.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom stel je Til dan op.
Moet van Pieter Black, die is close met Boszquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom stel je Til dan op.
Hij kan aan beide kanten vallenquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt geen diep in de nacht.
Psv gewoon de beste kansen gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Dit wordt geen diep in de nacht.
Goh.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball stort na de winterstop weer in elkaar.
Die ben ik aan het Troostenquote:
Feyenoord scoort maar eens tegen de verhoudingen inquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:51 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Psv gewoon de beste kansen gehad.
Jank PSV er gespot,quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord scoort maar eens tegen de verhoudingen in
Heel erg mooi.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Boszball stort na de winterstop weer in elkaar.
Oh je gaat weg?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:54 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden.
Dit is een vriendschappelijk potje.
Ook op het veld...quote:
Het valt ook allemaal wel mee, het is niet alsof ze je wegspelen en je mist Veerman en Saibari waardoor je eigenlijk met 2 nummers 10 staat te spelen. Lijkt allemaal een beetje op uitvergroten in de hoop dat PSV inderdaad een inzinking heeft.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen, als PSV de kansen gewoon afmaakt..
Jij solliciteert naar een note.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh je gaat weg?
Geniet van je avond vriend.
Nieuwkoop speelt bij Feyenoord hoor.quote:
Dit ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:54 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden.
Dit is een vriendschappelijk potje.
Veerman en Saibari erin neem ik aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef ISVV het volgende:
Bosz is in staat om er nu twee te wisselen
Ja leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veerman en Saibari erin neem ik aan
Misschien Land maar voor de leeuwen gooien, al neem je dan wel een risico. Maar Til en Tillman samen werkt voor geen meter tegen betere teamsquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Land?quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien Land maar voor de leeuwen gooien, al neem je dan wel een risico. Maar Til en Tillman samen werkt voor geen meter tegen betere teams
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |