Calimeroquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:55 schreef PSVCL het volgende:
Been weer met een schitterende objectieve analyse![]()
ESPN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Lijkt idd een speciale gast aanwezig te zijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef ISVV het volgende:
Zitten er beperkten bij de microfoon? Hoor af en toe maniakaal gekrijs, niet normaal
Inb4 iedereen is daar (verstandelijk) beperkt
Zou @KingRoland iets gedronken hebben?quote:
Echte cupfighterquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral bij Feyenoord.
Wel begrijpelijk.
PSV speelt altijd uit.quote:
Moderator @onlogisch is weer eens een avondje in het stadion.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:08 schreef ISVV het volgende:
Zitten er beperkten bij de microfoon? Hoor af en toe maniakaal gekrijs, niet normaal
Inb4 iedereen is daar (verstandelijk) beperkt
Die werd onlangs nog onnozel genoemd in NWS.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch is weer eens een avondje in het stadion.
In het medicijntopic?quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Die werd onlangs nog onnozel genoemd in NWS.
De eerste anderhalve minuut wel.quote:
Die paal is echt een ziekte in beeld gewoonquote:
Dat vond Ricky vd Bergh ook altijd jaquote:
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drinkquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou @:kingroland iets gedronken hebben?
Oh dat wist ik niet, sorryquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drink
Miswijn is ook alcoholquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom zoek je mij op? Je weet dondersgoed dat ik geen alcohol drink
Ik mis @3rr0r die nu PALO zou schreeuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |