https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Matig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt ook veel slecht uit
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt ook veel slecht uit
Gaat Feyenoord - PSV niet door?quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
Volgende week woensdag de eerste echte test voor PSV
Ben benieuwd
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:09 schreef Caland het volgende:
Volgende week woensdag de eerste echte test voor PSV
Ben benieuwd
en met dat gechoke van Feyenoord laatst maakt de kans op een overwinning nog groter.quote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.
Ik was niet heel serieusquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit PSV draait zo'n seizoen dat alles precies goed valt en blijft vallen. Soort onoverwinnelijk aura wat met wat zelfvertrouwen wordt versterkt.
Gelukkig maarquote:
iddquote:Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:40 schreef Coco het volgende:
Ik ga Vitesse - AFC kijken. (poging tot)
Neequote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef Paul het volgende:
@:zipportal @:coco en ik kijken in de reclame naar Bekerhelden
[ afbeelding ]
Sodeju zegquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:42 schreef Paul het volgende:
@:zipportal @:coco en ik kijken in de reclame naar Bekerhelden
[ afbeelding ]
Hij deelt altijd uit. Ik doe verder nooit zoveel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom maak jij zo'n ruzie met Stijn?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij deelt altijd uit. Ik doe verder nooit zoveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |