quote:
STIKJALOERS ZIEDENDquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
Daar mogen ze wel vlaggetjes mee naar binnen nemen.
@:greys
Je had een menu voor 2 personen besteld?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
Zo, ik heb voor drie weken aan Chinees voedsel in huis.
Nou ja afgelopen jaren dook ze wel overal in de voorrondes op. Met toch overal weer bíjna hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die hebben alleen nog maar in Luxemburg gehoord
Ik mag toch hopen dat er nog wel iets voorbij gaat komen waarvan ik iets anders kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog zeven keer vanavond en we kunnen weer door met ons leven.
Nee, maar hij is jarig hčquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
Is die discount-Conchita een bekend figuur eigenlijk?
Volgens mij nam die samen met Conchita YouTube videos opquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:44 schreef H_T het volgende:
Is die discount-Conchita een bekend figuur eigenlijk?
Ja johquote:
Barbs boven Amadeusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Kijk, het is geen Sanremo. Maar ze hebben wel Tante Barbara.
Maar dan heb je de schlagerknaller van de avond nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja johHet is dat we er een nieuwe wereldoorlog voor nodig hebben om Duitsland Italiaans te laten zijn maar je zou het bijna overwegen.
Sankt Remo spaßquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja johHet is dat we er een nieuwe wereldoorlog voor nodig hebben om Duitsland Italiaans te laten zijn maar je zou het bijna overwegen.
Waarom zit 'ie niet gewoon op FÖK.de in het Duitsland-topic dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens wiki: Riccardo Simonetti (* 16. Februar 1993[1] in Bad Reichenhall) ist ein deutscher Moderator
Het is dus gewoon een Duitse versie van Momo.
Barbara maakt veel goedquote:
Volgens google zou dat zoiets moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:46 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens wiki: Riccardo Simonetti (* 16. Februar 1993[1] in Bad Reichenhall) ist ein deutscher Moderator
Het is dus gewoon een Duitse versie van Momo.
Als je een wereldoorlog wil winnen moet je de Italianen aan het begin tegen je hebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, die wetenschap moeten we in ons voordeel kunnen laten werkenquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je een wereldoorlog wil winnen moet je de Italianen aan het begin tegen je hebben
Geen San Remo meer en het NFL-seizoen is afgelopen, binnen twee dagen tijd. Het was een hele zware weekquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze Samremoloze week tot nu toe?
Ohja.quote:
Om de pijn te verzachten kunt u vanaf 19 tot en met 24 februari elke avond kijken naar de voorronde van San Marino. Dat is toch bíiiijna San Remo.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen San Remo meer en het NFL-seizoen is afgelopen, binnen twee dagen tijd. Het was een hele zware week
Dolk in de rug dit, molloot, dolk in de rugquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten kunt u vanaf 19 tot en met 24 februari elke avond kijken naar de voorronde van San Marino. Dat is toch bíiiijna San Remo.
En misschien zien we artiesten uit Sanremo terug !quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten kunt u vanaf 19 tot en met 24 februari elke avond kijken naar de voorronde van San Marino. Dat is toch bíiiijna San Remo.
Welke liedjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef Fred_B het volgende:
De eerste twee liedjes zijn nu zeker wel vergeten.
Vorig jaar had San Marino 120 audities gehouden. Om vervolgens laatste te worden in de halve finale met 0 punten. Dat zet wel een beetje de toon zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze daar ook de klassiekers kennnen,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef Sableheart het volgende:
de speciale gast van de avond zou idealiter niet zo'n intro nodig hebben.
Waarschijnlijk de voorronde die er het dichtst bij in de buurt komt! Qua afstand dan hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Qua nachtrust geweldig, maar toch mis ik ze.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze Samremoloze week tot nu toe?
Maar @molloot200 wil dit nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat een oma met blauw haar graag naar ESF wil
Dat lukt zelfs Duitsland niet!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar had San Marino 120 audities gehouden. Om vervolgens laatste te worden in de halve finale met 0 punten. Dat zet wel een beetje te toon zeg maar.
@Hamlapjesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit meer een type dat alle achtbanen van Phantasialand al meer dan 500x heeft gedaan dan een zanger eigenlijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat een oma met blauw haar graag naar ESF wil
Zegt best veel over de show als de kijkers intussen filmpjes op youtube zitten te zoeken.quote:
JESC was er ook om de hoek onlangsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de voorronde die er het dichtst bij in de buurt komt! Qua afstand dan he
quote:
Ja en als ze dít zouden sturen zou het gewoon Frankfurt '25 worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zegt best veel over de show als de kijkers intussen filmpjes op youtube zitten te zoeken.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand 500x in Raik wilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit meer een type dat alle achtbanen van Phantasialand al meer dan 500x heeft gedaan dan een zanger eigenlijk.
Dat is niet per se een compliment natuurlijk.quote:
Geen idee of Ryk al een partner heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand 500x in Raik wil
Ja dat denk ik ook. In San Remo hadden we dit niet opgemerkt. Behalve dan dat het niet in het Italiaans is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Op zich een prima nummer. Maar ik ben bang dat ik ook dit liedje na het komende praatje weer vergeten ben.
Hij mist een leuke jas inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
Het liedje gaat nog wel, maar het geeft wel wat James Newman-vibes
De rook zit ervoor.quote:
Is het uit met Johnny dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee of Ryk al een partner heeft eigenlijk.
Met of zonder twee motten?quote:
Zo’n grap maakte ik eerder dit topic ook al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |