Vorig jaar had San Marino 120 audities gehouden. Om vervolgens laatste te worden in de halve finale met 0 punten. Dat zet wel een beetje de toon zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten kunt u vanaf 19 tot en met 24 februari elke avond kijken naar de voorronde van San Marino. Dat is toch bíiiijna San Remo.
Je zou toch denken dat ze daar ook de klassiekers kennnen,quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:49 schreef Sableheart het volgende:
de speciale gast van de avond zou idealiter niet zo'n intro nodig hebben.
Waarschijnlijk de voorronde die er het dichtst bij in de buurt komt! Qua afstand dan hequote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om de pijn te verzachten kunt u vanaf 19 tot en met 24 februari elke avond kijken naar de voorronde van San Marino. Dat is toch bíiiijna San Remo.
Qua nachtrust geweldig, maar toch mis ik ze.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze Samremoloze week tot nu toe?
Maar @molloot200 wil dit nietquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat een oma met blauw haar graag naar ESF wil
Dat lukt zelfs Duitsland niet!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar had San Marino 120 audities gehouden. Om vervolgens laatste te worden in de halve finale met 0 punten. Dat zet wel een beetje te toon zeg maar.
@Hamlapjesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit meer een type dat alle achtbanen van Phantasialand al meer dan 500x heeft gedaan dan een zanger eigenlijk.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef Momo het volgende:
Schijnt dat een oma met blauw haar graag naar ESF wil
Zegt best veel over de show als de kijkers intussen filmpjes op youtube zitten te zoeken.quote:
JESC was er ook om de hoek onlangsquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de voorronde die er het dichtst bij in de buurt komt! Qua afstand dan he
quote:
Ja en als ze dít zouden sturen zou het gewoon Frankfurt '25 worden.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zegt best veel over de show als de kijkers intussen filmpjes op youtube zitten te zoeken.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand 500x in Raik wilquote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit meer een type dat alle achtbanen van Phantasialand al meer dan 500x heeft gedaan dan een zanger eigenlijk.
Dat is niet per se een compliment natuurlijk.quote:
Geen idee of Ryk al een partner heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand 500x in Raik wil
Ja dat denk ik ook. In San Remo hadden we dit niet opgemerkt. Behalve dan dat het niet in het Italiaans is.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Op zich een prima nummer. Maar ik ben bang dat ik ook dit liedje na het komende praatje weer vergeten ben.
Hij mist een leuke jas inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef H_T het volgende:
Het liedje gaat nog wel, maar het geeft wel wat James Newman-vibes
De rook zit ervoor.quote:
Is het uit met Johnny dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee of Ryk al een partner heeft eigenlijk.
Met of zonder twee motten?quote:
Zo’n grap maakte ik eerder dit topic ook al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |