Voor Octo is het anders genoeg reden om iets te benoemen tot een te gekke stadquote:
Niemand gelooft dit Redefinequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat waren die van jezelf die ik heb teruggestuurd omdat ik ze niet wilde hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is brood en het zit in blik.
Wat zuur Bill, beterschap. Officieel hoef je niet meer thuis te blijven met corona maar ik snap wel dat je nu ook niet bewust mensen op gaat zoeken zolang je klachten hebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had me ook niet getest als ik niet naar mijn oma van 92 zou gaan.Wat nog eens extra zuur voelt, want zij heeft ook een emotionele rotweek (om dezelfde redenen) en nu kan ik er niet voor haar zijn.
Ja, goede! Ik was ook van plan om de vrienden op de hoogte te stellen.
Het zou me ook niet verbazen als het weer flink rondgaat af en toe, maar niemand test zich meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zuur Bill, beterschap. Officieel hoef je niet meer thuis te blijven met corona maar ik snap wel dat je nu ook niet bewust mensen op gaat zoeken zolang je klachten hebt.
Altijd nog wel eerder dan als het van jou komtquote:
Het wordt tijd dat ik m'n Excel met cancelwaardige posts van jou er eens bij haal zie ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd nog wel eerder dan als het van jou komt
Dat klopt ook wel hoor. New Mexico was de afgelopen dagen snip- en snipverkouden en allesbehalve fit en ging daarom niet mee naar een verjaardag afgelopen weekend. Toen vroeg een van de andere gasten: hij heeft toch geen corona? Nou geen idee, want hij heeft dus niet getest. Was ook totaal niet in ons opgekomen om nog te testen. Gewoon bij klachten zoveel mogelijk thuisblijven, corona of niet, lijkt mequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als het weer flink rondgaat af en toe, maar niemand test zich meer tegenwoordig.
OMG hEeL vEeL StErKte!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen heelhuids thuisgekomen, voordat morgen de MaAtScHaPpIj-OnTwRiChTeNdE tErReUrSnEeUw losbarst.
Dat is hier 1-5 cm trouwens, dus we zullen wel niet ingesneeuwd raken
Dat is altijd nog minder cancel waardig dan als het van jou komtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik m'n Excel met cancelwaardige posts van jou er eens bij haal zie ik
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen heelhuids thuisgekomen, voordat morgen de MaAtScHaPpIj-OnTwRiChTeNdE tErReUrSnEeUw losbarst.
Dat is hier 1-5 cm trouwens, dus we zullen wel niet ingesneeuwd raken
Ja nou begin je jezelf te herhalen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd nog minder cancel waardig dan als het van jou komt
Het blijft onder de rivieren, makker! Dus laat maar mooi doorgaan toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook voorzichtig nu ik zelf iets lichts onder de leden lijk te hebben. Ik heb vandaag wel een koffie gedronken met iemand maar afstand gehouden en buiten gezeten. Gewoon voor de zekerheid.
12 augustus, zou dat voor jou passen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.
Ja dat is hier bij -1 graden celcius en sneeuwbuien enzo niet echt een werkbaar alternatiefquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook voorzichtig nu ik zelf iets lichts onder de leden lijk te hebben. Ik heb vandaag wel een koffie gedronken met iemand maar afstand gehouden en buiten gezeten. Gewoon voor de zekerheid.
Nou ja waar is wil is is een weg hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat is hier bij -1 graden celcius en sneeuwbuien enzo niet echt een werkbaar alternatief
Nee nee, ik wil geen enkel risico lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het blijft onder de rivieren, makker! Dus laat maar mooi doorgaan toch?
Oei, ook dan heb ik een belangrijke afspraak. Wellicht dat 2025 beter uitkomt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
12 augustus, zou dat voor jou passen?
Gelukkig hebben we hier een soort binair weerpatroon, met gure kou en af en toe zon of warm en harde wind en stromende regen. Dat tweede neemt het volgende week weer over, maar dan wordt het wel 15 graden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja waar is wil is is een weg hoor
Nee oké hier was het 20 vandaag.
Maar dan heb je ook een fantastisch cyclocrossklimaatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier een soort binair weerpatroon, met gure kou en af en toe zon of warm en harde wind en stromende regen. Dat tweede neemt het volgende week weer over, maar dan wordt het wel 15 graden.
Wat een geluksvogels zijn we tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook een fantastisch cyclocrossklimaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |