Voor Octo is het anders genoeg reden om iets te benoemen tot een te gekke stadquote:
Niemand gelooft dit Redefinequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat waren die van jezelf die ik heb teruggestuurd omdat ik ze niet wilde hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is brood en het zit in blik.
Wat zuur Bill, beterschap. Officieel hoef je niet meer thuis te blijven met corona maar ik snap wel dat je nu ook niet bewust mensen op gaat zoeken zolang je klachten hebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had me ook niet getest als ik niet naar mijn oma van 92 zou gaan.Wat nog eens extra zuur voelt, want zij heeft ook een emotionele rotweek (om dezelfde redenen) en nu kan ik er niet voor haar zijn.
Ja, goede! Ik was ook van plan om de vrienden op de hoogte te stellen.
Het zou me ook niet verbazen als het weer flink rondgaat af en toe, maar niemand test zich meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat zuur Bill, beterschap. Officieel hoef je niet meer thuis te blijven met corona maar ik snap wel dat je nu ook niet bewust mensen op gaat zoeken zolang je klachten hebt.
Altijd nog wel eerder dan als het van jou komtquote:
Het wordt tijd dat ik m'n Excel met cancelwaardige posts van jou er eens bij haal zie ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd nog wel eerder dan als het van jou komt
Dat klopt ook wel hoor. New Mexico was de afgelopen dagen snip- en snipverkouden en allesbehalve fit en ging daarom niet mee naar een verjaardag afgelopen weekend. Toen vroeg een van de andere gasten: hij heeft toch geen corona? Nou geen idee, want hij heeft dus niet getest. Was ook totaal niet in ons opgekomen om nog te testen. Gewoon bij klachten zoveel mogelijk thuisblijven, corona of niet, lijkt mequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als het weer flink rondgaat af en toe, maar niemand test zich meer tegenwoordig.
OMG hEeL vEeL StErKte!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen heelhuids thuisgekomen, voordat morgen de MaAtScHaPpIj-OnTwRiChTeNdE tErReUrSnEeUw losbarst.
Dat is hier 1-5 cm trouwens, dus we zullen wel niet ingesneeuwd raken
Dat is altijd nog minder cancel waardig dan als het van jou komtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik m'n Excel met cancelwaardige posts van jou er eens bij haal zie ik
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben ondertussen heelhuids thuisgekomen, voordat morgen de MaAtScHaPpIj-OnTwRiChTeNdE tErReUrSnEeUw losbarst.
Dat is hier 1-5 cm trouwens, dus we zullen wel niet ingesneeuwd raken
Ja nou begin je jezelf te herhalen hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd nog minder cancel waardig dan als het van jou komt
Het blijft onder de rivieren, makker! Dus laat maar mooi doorgaan toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook voorzichtig nu ik zelf iets lichts onder de leden lijk te hebben. Ik heb vandaag wel een koffie gedronken met iemand maar afstand gehouden en buiten gezeten. Gewoon voor de zekerheid.
12 augustus, zou dat voor jou passen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dat morgen? Kans dat we dat opnieuw inplannen? Het komt me niet zo goed uit.
Ja dat is hier bij -1 graden celcius en sneeuwbuien enzo niet echt een werkbaar alternatiefquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:03 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook voorzichtig nu ik zelf iets lichts onder de leden lijk te hebben. Ik heb vandaag wel een koffie gedronken met iemand maar afstand gehouden en buiten gezeten. Gewoon voor de zekerheid.
Nou ja waar is wil is is een weg hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja dat is hier bij -1 graden celcius en sneeuwbuien enzo niet echt een werkbaar alternatief
Nee nee, ik wil geen enkel risico lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het blijft onder de rivieren, makker! Dus laat maar mooi doorgaan toch?
Oei, ook dan heb ik een belangrijke afspraak. Wellicht dat 2025 beter uitkomt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
12 augustus, zou dat voor jou passen?
Gelukkig hebben we hier een soort binair weerpatroon, met gure kou en af en toe zon of warm en harde wind en stromende regen. Dat tweede neemt het volgende week weer over, maar dan wordt het wel 15 graden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja waar is wil is is een weg hoor
Nee oké hier was het 20 vandaag.
Maar dan heb je ook een fantastisch cyclocrossklimaatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier een soort binair weerpatroon, met gure kou en af en toe zon of warm en harde wind en stromende regen. Dat tweede neemt het volgende week weer over, maar dan wordt het wel 15 graden.
Wat een geluksvogels zijn we tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook een fantastisch cyclocrossklimaat
Waarom komen ze dan zondag naar Benidormquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook een fantastisch cyclocrossklimaat
Omdat ze het zelf ook een beetje zat zijn denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan zondag naar Benidorm
Zo’n zandparcours als in Koksijde moet je in Dubai wel na kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
Over een jaar of 5 doen ze gewoon nog één of twee races per jaar in België, dan een paar in Spanje en de rest in Dubai waar ze een Vlaams moddercircuit nabouwen.
Dat is altijd nog minder herhalend dan jouw repertoirequote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou begin je jezelf te herhalen hoor
Ik heb anders nog nooit gezegd dat Redefine een nare kerel is, en nu welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd nog minder herhalend dan jouw repertoire
Altijd nog minder da..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit gezegd dat Redefine een nare kerel is, en nu wel
Redefine is een nare kerel
Het staat je vrij om over iedereen in de desbetreffende situatie een TR te plaatsen, ik kan me niet voorstellen dat dit met jouw (vele vele vele) jaren ervaring als verrassing komt.quote:
Ja maar ik heb denk ik al jaren geen TR gemachtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het staat je vrij om over iedereen in de desbetreffende situatie een TR te plaatsen, ik kan me niet voorstellen dat dit met jouw (vele vele vele) jaren ervaring als verrassing komt.
Alweer?quote:
En toch zetten wij daar nooit een TR om he. Hier bedreigd ze ook zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik heb denk ik al jaren geen TR gemachtIk bedreig mensen gewoon per DM als ze te ver gaan.
We vechten het gewoon uit als kerelsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toch zetten wij daar nooit een TR om he. Hier bedreigd ze ook zijn
Hoax, iedereen zet hier door het systeem eens in de zoveel tijd per ongeluk een TRquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik heb denk ik al jaren geen TR gemachtIk bedreig mensen gewoon per DM als ze te ver gaan.
Haha nee wel eens dat je er eentje opent maar ik geloof niet dat ik er ooit eentje echt verstuurd hebquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoax, iedereen zet hier door het systeem eens in de zoveel tijd per ongeluk een TR
En daarmee ben je onderdeel van het probleem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee wel eens dat je er eentje opent maar ik geloof niet dat ik er ooit eentje echt verstuurd heb
Dat is alsof je tegen Al Capone zegt dat hij de politie wel eens zou mogen bellen als hij iets verdachts ziet in z'n omgeving.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarmee ben je onderdeel van het probleem.
Hier in ESF kan ik het me ook niet herinneren. In VBL vorig jaar nog eens, toen iemand (nu geband) zijn taalgebruik echt over de schreef ging.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee wel eens dat je er eentje opent maar ik geloof niet dat ik er ooit eentje echt verstuurd heb
Nee ik bedoelde per ongeluk. Ik heb zonder twijfel wel eens expres TR's verstuurdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier in ESF kan ik het me ook niet herinneren. In VBL vorig jaar nog eens, toen iemand (nu geband) zijn taalgebruik echt over de schreef ging.
Dat had heel veel gescheeld!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is alsof je tegen Al Capone zegt dat hij de politie wel eens zou mogen bellen als hij iets verdachts ziet in z'n omgeving.
Zelfs toen ik in GC modde kwamen er eigenlijk niet eens zo heel veel TR's binnen, voor zover ik me herinner.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel TR’s komen er hier eigenlijk binnen?
Ik heb in een grijs verleden weleens op een ander forum gemod, en daar had je een handjevol gebruikers die niet van de meldknop af konden blijven, variërend van een klacht over een licht provocerende opmerking tot een typfout of een te lange quote ofzo.
In de SC zelden tot nooit, op heel ESF zelden tot nooit. In de live topics ietsje meer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel TR’s komen er hier eigenlijk binnen?
Ik heb in een grijs verleden weleens op een ander forum gemod, en daar had je een handjevol gebruikers die niet van de meldknop af konden blijven, variërend van een klacht over een licht provocerende opmerking tot een typfout of een te lange quote ofzo.
Je zou m'n Twitter fittie voor de grap even moeten doornemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
Leandra in NWS / Twee doden bij geweldsincident in Drents Weiteveen #2
Dit was vandaag weer een pareltje op Fok hoorgelukkig bestaan @:Momo & @:Cyan9 voor wat tegenspraak.
Weer een hoop aannames en amateurpsychologie zeker?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef Em31 het volgende:
Leandra in NWS / Twee doden bij geweldsincident in Drents Weiteveen #2
Dit was vandaag weer een pareltje op Fok hoorgelukkig bestaan @:Momo & @:Cyan9 voor wat tegenspraak.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou m'n Twitter fittie voor de grap even moeten doornemen.
[ twitter ]
Het begint al sterkquote:Moord... nooit goed, maar
Ik heb elders nog wel gereageerd op iemand die op basis van de filmpjes zei dat zowel de man als de vrouw duidelijk niet spoorden. Daarop heb ik gezegd dat dat vooral bij de vrouw niet echt vast te stellen is. Probleem is een beetje dat men heel snel wil roepen dat iemand die een extreme daad pleegt sowieso al niet spoorde, terwijl het denk ik belangrijk is te beseffen dat ook 'normale' mensen door kunnen draaien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou m'n Twitter fittie voor de grap even moeten doornemen.
[ twitter ]
Ik had niet zo veel te doen, dus ik heb bijna op iedereen gereageerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Het begint al sterk
En wtf die gast die over Oekraïne begint
Veel mensen die het behoorlijk snel opnemen voor een moordenaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Weer een hoop aannames en amateurpsychologie zeker?
Ohh wat een ellende. Gelukkig ook nog een normaal persoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel te doen, dus ik heb bijna op iedereen gereageerd.
Het kan nogquote:Wat fijn dat er ook nog mensen zijn die even nadenken voor ze wat op X gooien.
Ben je Martha en Anna al tegengekomen? Ik werd echt geraakt door hun bijdrages.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohh wat een ellende. Gelukkig ook nog een normaal persoon
[..]
Het kan nog
Ja ook, maar ook mensen die gewoon meteen dat verhaal geloven omdat het gefilmd werd ofzo? Zal dan wel terecht geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef Strani het volgende:
Ohh omdat het buitenlanders waren zeker ook...
Samen met roodborst wel de hoogtepuntjes, sneue trol!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ben je Martha en Anna al tegengekomen? Ik werd echt geraakt door hun bijdrages.
Wel lekker bezig, ook allerlei figuren die zonder twijfel een moordenaar een held vinden, zonder daar enige kritische noot bij te stellen. Op fok ook allerlei figuren die helemaal los gaan over "vieze oostblokkers" zonder enige schaamte. Zelf nog in het topic nadat er ook verhalen rond gaan dat die Richard ook de kinderen van die mensen lastig heeft gevallen. Nee, hij is nuchtere Drentse man en een heldquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel te doen, dus ik heb bijna op iedereen gereageerd.
Ja, eens. Blijkbaar is het heel menselijk om dat te doen want er zijn er maar weinig die de nuance nog wat proberen te bewaren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ook, maar ook mensen die gewoon meteen dat verhaal geloven omdat het gefilmd werd ofzo? Zal dan wel terecht geweest zijn.
Sowieso een beetje bizar dat je meteen de behoefte hebt om een kant te kiezen als zoiets gebeurt.
Wordt er wel een beetje opgetreden tegen zulke racistische posts?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel lekker bezig, ook allerlei figuren die zonder twijfel een moordenaar een held vinden, zonder daar enige kritische noot bij te stellen. Op fok ook allerlei figuren die helemaal los gaan over "vieze oostblokkers" zonder enige schaamte. Zelf nog in het topic nadat er ook verhalen rond gaan dat die Richard de kinderen van die mensen lastig heeft gevallen. Nee, hij is nuchtere Drentse man en een held
Martha wist volgens mij niet zo goed wat ze met m'n reactie aan moest. Ontwrichtend rotjoch dat ik ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Samen met roodborst wel de hoogtepuntjes, sneue trol!
Ik ben geen NWS mod he, ik zou zelf wel meer weghalen dan ze nu doen. Maar respect hoor de mensen de mensen die daar modden. Ik heb zelf 2 jaar COR gemod, dat was ook wel weer genoeg gedoe.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt er wel een beetje opgetreden tegen zulke racistische posts?
Ik denk de meeste mensen die dit vandaag horen op het nieuws wel, maar online overheerst dit soort mensen wel al snel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, eens. Blijkbaar is het heel menselijk om dat te doen want er zijn er maar weinig die de nuance nog wat proberen te bewaren.
Nee ik vroeg het aan jou als user hoor, niet als mod. Maar de zorg blijft wel dat FOK! in het algemeen te veel toestaat. Van de week kwam ik ook weer wat Reddit-posts tegen van mensen die een alternatief zochten voor FOK! omdat er zoveel racisme toegestaan werd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben geen NWS mod he, ik zou zelf wel meer weghalen dan ze nu doen. Maar respect hoor de mensen de mensen die daar modden. Ik heb zelf 2 jaar COR gemod, dat was ook wel weer genoeg gedoe.
Van die mensen die dan twitter bio hebben als kritisch denker. Maar zonder enige twijfel elk bericht geloven dat binnen eigen confirmation bias valt. Ook zoals nu. Oh die slachtoffers zijn buitenlanders, past mooi in mijn verhaal dat politie niet op durft te treden tegen buitenlanders en dat alle buitenlanders kut zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk de meeste mensen die dit vandaag horen op het nieuws wel, maar online overheerst dit soort mensen wel al snel.
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Van die mensen die dan twitter bio hebben als kritisch denker. Maar zonder enige twijfel elk bericht geloven dat binnen eigen confirmation bias valt. Ook zoals nu. Oh die slachtoffers zijn buitenlanders, past mooi in mijn verhaal dat politie niet op durft te treden tegen buitenlanders en dat alle buitenlanders kut zijn.
Is lastig want sommige users vinden weer dat hier niks mag en dat dit een links bolwerk is. Zoek daar maar eens een middenweg in.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het aan jou als user hoor, niet als mod. Maar de zorg blijft wel dat FOK! in het algemeen te veel toestaat. Van de week kwam ik ook weer wat Reddit-posts tegen van mensen die een alternatief zochten voor FOK! omdat er zoveel racisme toegestaan werd.
Dat is zeker waar. Maar er zijn toch wel dingen die objectief niet stroken met artikel 1 van de grondwet en toch mogen blijven staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Is lastig want sommige users vinden weer dat hier niks mag en dat dit een links bolwerk is. Zoek daar maar eens een middenweg in.
Als je dat soort dingen ziet staan zou ik toch ook vooral wel een TR zetten. Dat is niet de bedoeling. Maar ik heb gevoel dat dit ook allemaal een inkijk is in de polarisatie van de samenleving. Mensen vinden het een recht om altijd maar je "mening" te mogen uiten. Daarop modden vinden ze maar een stukje dictatuur.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar er zijn toch wel dingen die objectief niet stroken met artikel 1 van de grondwet en toch mogen blijven staan.
Ik zou me nog best kunnen voorstellen dat je uit razernij de hele toko in de fik steektquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaen dat vermoorden dan ook ineens oké is. Geen ruzie, geen vechtpartij, nee een pistool hebben en twee mensen doodschieten.
Nee heel normaal joh.
Als er binnenkort een toko in de fik vliegt in jouw woonplaats weten we waar we moeten zoeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou me nog best kunnen voorstellen dat je uit razernij de hele toko in de fik steektMaar om voorbereid en wel met een pistool naar die twee mensen toe te gaan... Te bizar.
Ik moest even hardop lachenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou me nog best kunnen voorstellen dat je uit razernij de hele toko in de fik steektMaar om voorbereid en wel met een pistool naar die twee mensen toe te gaan... Te bizar.
Waarom doe je zo tegen Elon Cyanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand komt met de wel heel originele take dat ik TwitterX wil zwart maken, terwijl het ook op Feesboek gebeurt. Ik moest toch lachen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
We vechten het gewoon uit als kerels
Ach, @Roger_Epiales weet ook al wel waar zijn zwakke punten liggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet hier heel hard van huilen en lachen tegelijk
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier word ik wel een beetje verdrietig van hoor
Als je het uit het blik hebt gehaald ga je je denk ik toch even afvragen waar het misging met je leven.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik moet hier heel hard van huilen en lachen tegelijk
Pff, laat ze daar in Rotterdam gewoon normale rotondes gaan bouwen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ach, @:Roger_Epiales weet ook al wel waar zijn zwakke punten liggen.
Navigatie bijvoorbeeld.
Oh jeetjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je het uit het blik hebt gehaald ga je je denk ik toch even afvragen waar het misging met je leven.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook een rozijnenbroodvariant.![]()
[ afbeelding ]
Het probleem daarbij is denk ik meer dat op FOK! veel dingen niet als racistisch wordt gezien. Als ik heel sec kijk is het aantal mensen wat zelf echt racistische dingen post niet eens heel groot. Maar er zit wel echt een flinke colonne omheen die gewoon elke vorm van discutabele reacties wegwuift als 'kritiek' o.i.d. Sterker nog die gaan dan klagen dat alles tegenwoordig maar als racisme weg wordt gezet...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het aan jou als user hoor, niet als mod. Maar de zorg blijft wel dat FOK! in het algemeen te veel toestaat. Van de week kwam ik ook weer wat Reddit-posts tegen van mensen die een alternatief zochten voor FOK! omdat er zoveel racisme toegestaan werd.
Ik vrees toch vooral voor de woning van de appelknagerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als er binnenkort een toko in de fik vliegt in jouw woonplaats weten we waar we moeten zoeken.
Ja goed punt, er wordt ook steeds meer genormaliseerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is denk ik meer dat op FOK! veel dingen niet als racistisch wordt gezien. Als ik heel sec kijk is het aantal mensen wat zelf echt racistische dingen post niet eens heel groot. Maar er zit wel echt een flinke colonne omheen die gewoon elke vorm van discutabele reacties wegwuift als 'kritiek' o.i.d. Sterker nog die gaan dan klagen dat alles tegenwoordig maar als racisme weg wordt gezet...
Kan me niet voorstellen dat dat lekker is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als je het uit het blik hebt gehaald ga je je denk ik toch even afvragen waar het misging met je leven.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook een rozijnenbroodvariant.![]()
[ afbeelding ]
De TwitterX webcare is altijd wel standvastig hier op FOK! Het X topic is ook gewoon niet door te komen door die paar bijzondere users die op elke post als gek reageren om X/Musk te verdedigen. En uiteraard dat je maar alle drek uit je toetsenbord mag laten komen van hen. Nou ja uiteraard niet als je links bent.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:17 schreef Cyan9 het volgende:
Iemand komt met de wel heel originele take dat ik TwitterX wil zwart maken, terwijl het ook op Feesboek gebeurt. Ik moest toch lachen.
Tja, dat is ook weer waar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Je kunt op FOK ook niet meer terug. Begin je deze mensen te bannen dan blijft er helemaal niets meer over. Ooit vonden ze dat blijkbaar de juiste keuze, maar nieuwe mensen schrik je zo natuurlijk al snel af.
Klopt. Moderatie is nu een stuk beter dan een jaar of drie/vier terug. Het probleem van nu is in die jaren vooral ontstaan. Nu wordt er dan wel strenger opgetreden, maar echt alles weghalen kan niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Je kunt op FOK ook niet meer terug. Begin je deze mensen te bannen dan blijft er helemaal niets meer over. Ooit vonden ze dat blijkbaar de juiste keuze, maar nieuwe mensen schrik je zo natuurlijk al snel af.
Misschien kunnen we ongrondwettige posts in de ijskast zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Moderatie is nu een stuk beter dan een jaar of drie/vier terug. Het probleem van nu is in die jaren vooral ontstaan. Nu wordt er dan wel strenger opgetreden, maar echt alles weghalen kan niet.
Dat de PVV zo heeft gewonnen helpt daar niet bij, want nu voelen ze zich gesterkt in hun doen en laten.
Heel eerlijk vind ik de hoeveelheid racistische drek echt wel meevallen, vooral ten opzichte van onze grote vrienden TwitterX en Feesboek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |