Volgens mij dus nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
O er is al genomineerd? Dat is vlot
Jammer die Tom lijkt mij wel een leuke vent. Ziet er in ieder geval goed uit
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?quote:
Dat zou wel erg vroeg zijn, meestal nomineren ze op woensdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Alice genomineerd zijn?
de sania is nominiertquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?
Het gaat hier nu over BB Mario niet meer over Utopiaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef mario390 het volgende:
in uto moest de hele kanal
uitgezoigt werden , zwabber heeft
alles verstopft![]()
![]()
de rioolman heeft warme tampons
gevonden
wel over de rioolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier nu over BB Mario niet meer over Utopia
Tom ziet eruit als het standaard model dat je krijgt bij videospellen wanneer je uw character moet beginnen tunen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
O er is al genomineerd? Dat is vlot
Jammer die Tom lijkt mij wel een leuke vent. Ziet er in ieder geval goed uit
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom ziet eruit als het standaard model dat je krijgt bij videospellen wanneer je uw character moet beginnen tunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Er blijkt al een spel te zijn gespeeld waardoor Sonja en Tom zijn genomineerd. Daarnaast hebben Lenie en Randy al een vrijstelling te pakken. Zij hoeven deze week zich nog geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als er nog geen nomies zijn, wat zijn dan die pins van Tom en Sonja?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
Lenie is wel erg sturendis hij van het kamp gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat wel TV maken denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef lonneberga het volgende:
Moet er nog even inkomen,weet nog niet wie wie is,maar die grijze postduif lijkt mij een zeikerd
Hij is namelijk wel uitgesproken wat ik gisteren zag dus dat gaat irritaties veroorzaken.quote:
Lenie is een peter, gaat hem zelf de kop kostenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
Lenie is meer een opstoker
Probeert mensen op te zetten tegen een ander
Prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lenie is een peter, gaat hem zelf de kop kosten
Ik heb de foto's van de OP uitgeprint en naast mij staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef lonneberga het volgende:
Moet er nog even inkomen,weet nog niet wie wie is,maar die grijze postduif lijkt mij een zeikerd
Bring it onquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is namelijk wel uitgesproken wat ik gisteren zag dus dat gaat irritaties veroorzaken.
Op uw nachtkastje ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van de OP uitgeprint en naast mij staan.
5G wappie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:07 schreef Lillibet het volgende:
lenie heeft last van de straling daar
Even in de ovenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
Paprika op brood, ze hebben dus geen munten om fatsoenlijk te kunnen eten.
Hmm hier helemaal geen last van ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit varieert als een malle, maar blijft nooit eens op 1 kwaliteit hangen...
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hmm hier helemaal geen last van ?
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.
Op mobiel ook geen problemenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.
Ik ook geen last van via de app op iPad..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.
Hoe kijk jij ?
Ze hebben stoelen tekortquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef Donna1000 het volgende:
Met je kont op het aanrecht zitten schijnt daar toch wel normaal te zijn. en zometeen weer eten klaar maken op die plek.
Via de browser, FF.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.
Hoe kijk jij ?
Een spel gespeeld en daarbij een nominatie "gewonnen".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?
Mooi! Dat is juist de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie zit al flink in mijn irritatiezone, wat een betweter
Anders hadden ze hem misschien wel al genomineerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft
Alleen deze week is hij safe
Oeiiiii met Lenie erbij?????quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef Donna1000 het volgende:
Met je kont op het aanrecht zitten schijnt daar toch wel normaal te zijn. en zometeen weer eten klaar maken op die plek.
ze hebben ook pas 10:15 ontbetenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wanneer zijn ze aan die broodjes paprika begonnen?
Zometeen lunchen ze om 14u
BB moet geld besparen verwarming staat uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:18 schreef lonneberga het volgende:
Tuurlijk weer met de dekentjes op de bank,geef ze eens een intensieve opdracht van een dag of 3
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Die ouwe ligt volgende week ook met allemaal pijntjes op de bank![]()
Loopt zich weer onwijs uit te sloven net als die ouwe vorig jaar
écht hè. Dat doe ik echt nooit, lig nooit op de bank en dekens horen op bedquote:
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zie nu pas dat Tom een neuspiercing heeft
Ik heb ze welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
écht hè. Dat doe ik echt nooit, lig nooit op de bank en dekens horen op bed
Denk dat die snel weer met een pilsje bij z’n caravan zitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Beetje een stoffig mannetje, beetje een Erik uit EJVJL.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
Danny hoor je niet veel
Maar komt over als sympathieke man
Waarom denken 'oude' mensen altijd dat ze gelijk hebben!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie zit al flink in mijn irritatiezone, wat een betweter
Nee toch, Rob was toch niet zo'n poetser, ik ken hem alleen gestrekt op de bank..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom denken 'oude' mensen altijd dat ze gelijk hebben!!!
Ik val zelf ook onder 'oud', maar ben van mening dat er altijd iets te leren valt.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar mensen die denken alles te weten, moeten nog een boel leren..
In het begin was Rob ook overal bijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee toch, Rob was toch niet zo'n poetser, ik ken hem alleen gestrekt op de bank..
Ja oke, maar niet om te poetsen..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
In het begin was Rob ook overal bij
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie postenquote:
Zo zorgt hij er voor dat hij steeds in beeld is, wat bij kijkers al snel irritatie opwektquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie posten
Maar hij maakt het wel verdomd moeilijk door constant overal met zijn neus bij te staan
Dus dank![]()
Dat je het ook ziet
Hij is zanger he, en vindt denk ik aandacht heerlijk. Plus hij wil goed op de hoogte zijn wat er om hem heen gebeurt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo zorgt hij er voor dat hij steeds in beeld is, wat bij kijkers al snel irritatie opwekt
gisterenavond hadden ze over dag 4quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Tom fluisterde net tegen Lenie dat hij al een week zonder nicotine is, Zou dat betekenen dat ze er al een week inzitten?
Gisteren 4 dagenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Tom fluisterde net tegen Lenie dat hij al een week zonder nicotine is, Zou dat betekenen dat ze er al een week inzitten?
Laat hem lekker in zijn caravan gaan zingenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is zanger he, en vindt denk ik aandacht heerlijk. Plus hij wil goed op de hoogte zijn wat er om hem heen gebeurt.
Meer Tom voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Ow hij rookt, dat is minpuntje 2
Ah fijn alle dames geven tom langzaam opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Erger me aan die vent,hahaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie posten
Maar hij maakt het wel verdomd moeilijk door constant overal met zijn neus bij te staan
Dus dank![]()
Dat je het ook ziet
Knap dat hij stopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
Dat handje klap is ook enorm irritant
Klatsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik dan
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik dan
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef -river- het volgende:
Stoppen met roken is super moeilijk dus respect voor iedereen die stopt.
Lenie is de hele morgen al voorspellingen aan het doen wat er waarschijnlijk gaat gebeurenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie heeft een helder moment, ik denk dat er dadelijk nog iets gaat komen met nominaties of met basiri
Dat is ook mijn eerste voorzichtige conclusie na een paar uurtjes streamenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze hele groep heeft het niveau van een groep 6 jarige en ik moet nog oppassen dat ik die er niet mee beledig.
Vanaf vrijdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Alles is van leniequote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Lenie : "Is da brood allemaal al op wat ik vanmorgen heb gemaakt"
als je niet mag roken van bb dan wordt het wel een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef -river- het volgende:
Stoppen met roken is super moeilijk dus respect voor iedereen die stopt.
Ben het eens dat een deel en niet bijzonder hoog niveau bezitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste voorzichtige conclusie na een paar uurtjes streamen
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als je niet mag roken van bb dan wordt het wel een stuk makkelijker
Enige aantrekkelijke man daarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Tom ziet er voor een Belg best Nederlands uit eigenlijk...
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al vind ik het nog steeds jammer dat ze niet mogen roken
Levert best leuke gesprekken op
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ik
die zijn er al tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaar
Of 34000 knijpers op zichzelf klemmen in een geluidsdichte kamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:43 schreef ledn81 het volgende:
Mag Lenie niet even in 34000 knijpers in elkaar zetten in een geluidsdichte kamer
Misschien een opdracht met legoblokejsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:43 schreef ledn81 het volgende:
Mag Lenie niet even in 34000 knijpers in elkaar zetten in een geluidsdichte kamer
Beste Lenie : "Bouw een woonwagen van Lego, Succesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien een opdracht met legoblokejs
Is territorium afbakenenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef Donna1000 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beste Lenie : "Bouw een woonwagen van Lego, Succes"
Zo zijn ze wel gecast denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
Tyron wilt de nieuwe jason zijn? En Lenie de nieuwe rob ofzo
Brood is nog niet klaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat iedereen gaat zeuren dat de broodjes koud zijn
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
ik zou niet overleven daar
Of wordt je van te voren gevraagd wat je allemaal wel of niet lust?
Ja als je kaviaar opgeeft krijg je dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Denk dat ze wel rekening houden met allergie en veggie en halal enzo. Maar niet perse met wel of niet lustenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Net zoals vorig jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus 10:10 ontbijt, 13:45 lunch ... d'r is natuurlijk ook verder niks te doen, maar veel tijd gaat op aan eten, en het bereiden ervan.
Voordat iedereen zijn nest uit is en zich een beetje heeft gefatsoeneerd, is het al zo 10 uurquote:
Is nep, sierfruitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef zodeju het volgende:
Wat zit er nu in die schaal voor fruit dat allemaal op elkaar is afgestemd is met zachte kleurtjes
hij denkt ook de pater familias te zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie zit aan het hoofd van de tafel
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
hij denkt ook de pater familias te zijn
Inderdaad, maar dat uitlaten drogen op het aanrecht deden ze ook altijd....waarom geen broodtrommel of wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Gelukkig hebben ze het brood frituren nog niet uitgevonden
Zat wel veel olie op voor het de oven ingingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Gelukkig hebben ze het brood frituren nog niet uitgevonden
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Donna1000 het volgende:
Denk dat Lenie en Danny geen vriendjes worden, woonwagenbewoner en de politiemanmeestal geen goeie combinatie
Dat haar is vreselijk, maar vind het (tot nu toe) geen onaardige knulquote:
Zou mij niks verbazen als Danny ook graag rode kool op maandag eet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Donna1000 het volgende:
Denk dat Lenie en Danny geen vriendjes worden, woonwagenbewoner en de politiemanmeestal geen goeie combinatie
Denk in dit geval meer omdat Lenie overal zijn neus tussen steekt dan dat ie in een woonwagen woontquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Donna1000 het volgende:
dat vind ik ook, maar hangt teveel bij Leniequote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat haar is vreselijk, maar vind het (tot nu toe) geen onaardige knul
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als Danny ook graag rode kool op maandag eet.
Dan is Lenie klaar met je.
Zo krijgt hij de meeste info, slimquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat vind ik ook, maar hangt teveel bij Lenie
Ze zijn net begonnen en ik denk dat ze in de afgelopen dagen al veel gedaan hebben, ze moeten het wel doseren anders lopen ze niet op schema met de uitzendingen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gebeurt eigenlijk niet veel he daar in huis?
Geef ons sensatie!
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen en ik denk dat ze in de afgelopen dagen al veel gedaan hebben, ze moeten het wel doseren anders lopen ze niet op schema met de uitzendingen.
Het is net een witte negert.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het kapsel van Tyron lijkt op die van Esther uit EJVJL? En nee, dat is geen compliment.
nu je het zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het kapsel van Tyron lijkt op die van Esther uit EJVJL? En nee, dat is geen compliment.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Geen hol gebeurt daar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gebeurt eigenlijk niet veel he daar in huis?
Geef ons sensatie!
Terwijl Alice voor het eten had gezegd dat ze hem zou helpen....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:17 schreef Donna1000 het volgende:
Danny is de vaatwasser, en niemand die even een handoek pakt en hem helpt
ze is aan het afdrogenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Terwijl Alice voor het eten had gezegd dat ze hem zou helpen....
eerste waarschuwing is al binnen hahahaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier nu over BB Mario niet meer over Utopia
Want dat willen we heeel graag zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:24 schreef BB-King het volgende:
Streamlocks met beelden van vorig jaar.
Dat zie je maar op TV! Schaap!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoorde nog net. Beste bewoners. Er komt nu iets belangrijks binnen ...en toen SL
ja zei ik ook al hahaquote:
die heeft ze niet toch, ik zit er juist op te letten aangezien der broek wel in der naat zit maar voor zie ik geen cameltoe hoor hahahahaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:19 schreef Jockari het volgende:
Cameltoe gaat haar haren doen
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net of ik het geluid van beide streams open heb staan.
Oja, maar dat zou te obvious zijn, maar ze heeft het daardoor wel lang uit gehouden daar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En ik dacht echt dat Charlotte het spel ging winnen omdat ze connecties bij de productie had
Het kan altijd erger:quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Dus we krijgen nu bij elke SL dezelfde BRB clipjes in random order. Lijkt Twitch wel...
Zolang dit nu niet op repeat blijft voor 3 maanden. En hopelijk doen ze iets aan het geluidquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:32 schreef rinardo het volgende:
oh nu verhalen over de nieuwe bewoners , dat is wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |