Gisteren 4 dagenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Tom fluisterde net tegen Lenie dat hij al een week zonder nicotine is, Zou dat betekenen dat ze er al een week inzitten?
Laat hem lekker in zijn caravan gaan zingenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is zanger he, en vindt denk ik aandacht heerlijk. Plus hij wil goed op de hoogte zijn wat er om hem heen gebeurt.
Meer Tom voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Ow hij rookt, dat is minpuntje 2
Ah fijn alle dames geven tom langzaam opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Erger me aan die vent,hahaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie posten
Maar hij maakt het wel verdomd moeilijk door constant overal met zijn neus bij te staan
Dus dank![]()
Dat je het ook ziet
Knap dat hij stopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gisteren 4 dagen
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef greysbones het volgende:
Dat handje klap is ook enorm irritant
Klatsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik dan
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja doe er ook nog even 1 in het gezicht denk ik dan
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef -river- het volgende:
Stoppen met roken is super moeilijk dus respect voor iedereen die stopt.
Lenie is de hele morgen al voorspellingen aan het doen wat er waarschijnlijk gaat gebeurenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie heeft een helder moment, ik denk dat er dadelijk nog iets gaat komen met nominaties of met basiri
Dat is ook mijn eerste voorzichtige conclusie na een paar uurtjes streamenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze hele groep heeft het niveau van een groep 6 jarige en ik moet nog oppassen dat ik die er niet mee beledig.
Vanaf vrijdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Tom fluisterde net tegen Lenie dat hij al een week zonder nicotine is, Zou dat betekenen dat ze er al een week inzitten?
Alles is van leniequote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef ledn81 het volgende:
Lenie : "Is da brood allemaal al op wat ik vanmorgen heb gemaakt"
als je niet mag roken van bb dan wordt het wel een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef -river- het volgende:
Stoppen met roken is super moeilijk dus respect voor iedereen die stopt.
Ben het eens dat een deel en niet bijzonder hoog niveau bezitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste voorzichtige conclusie na een paar uurtjes streamen
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als je niet mag roken van bb dan wordt het wel een stuk makkelijker
Enige aantrekkelijke man daarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Tom ziet er voor een Belg best Nederlands uit eigenlijk...
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al vind ik het nog steeds jammer dat ze niet mogen roken
Levert best leuke gesprekken op
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ik
die zijn er al tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |