Mooi! Dat is juist de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie zit al flink in mijn irritatiezone, wat een betweter
Anders hadden ze hem misschien wel al genomineerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft
Alleen deze week is hij safe
Oeiiiii met Lenie erbij?????quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef Donna1000 het volgende:
Met je kont op het aanrecht zitten schijnt daar toch wel normaal te zijn. en zometeen weer eten klaar maken op die plek.
ze hebben ook pas 10:15 ontbetenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wanneer zijn ze aan die broodjes paprika begonnen?
Zometeen lunchen ze om 14u
BB moet geld besparen verwarming staat uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:18 schreef lonneberga het volgende:
Tuurlijk weer met de dekentjes op de bank,geef ze eens een intensieve opdracht van een dag of 3
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Die ouwe ligt volgende week ook met allemaal pijntjes op de bank![]()
Loopt zich weer onwijs uit te sloven net als die ouwe vorig jaar
écht hè. Dat doe ik echt nooit, lig nooit op de bank en dekens horen op bedquote:
jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zie nu pas dat Tom een neuspiercing heeft
Ik heb ze welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
écht hè. Dat doe ik echt nooit, lig nooit op de bank en dekens horen op bed
Denk dat die snel weer met een pilsje bij z’n caravan zitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Beetje een stoffig mannetje, beetje een Erik uit EJVJL.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef greysbones het volgende:
Danny hoor je niet veel
Maar komt over als sympathieke man
Waarom denken 'oude' mensen altijd dat ze gelijk hebben!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lenie zit al flink in mijn irritatiezone, wat een betweter
Nee toch, Rob was toch niet zo'n poetser, ik ken hem alleen gestrekt op de bank..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Waarom denken 'oude' mensen altijd dat ze gelijk hebben!!!
Ik val zelf ook onder 'oud', maar ben van mening dat er altijd iets te leren valt.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar mensen die denken alles te weten, moeten nog een boel leren..
In het begin was Rob ook overal bijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nee toch, Rob was toch niet zo'n poetser, ik ken hem alleen gestrekt op de bank..
Ja oke, maar niet om te poetsen..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
In het begin was Rob ook overal bij
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie postenquote:
Zo zorgt hij er voor dat hij steeds in beeld is, wat bij kijkers al snel irritatie opwektquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar negatieve posten over lenie posten
Maar hij maakt het wel verdomd moeilijk door constant overal met zijn neus bij te staan
Dus dank![]()
Dat je het ook ziet
Hij is zanger he, en vindt denk ik aandacht heerlijk. Plus hij wil goed op de hoogte zijn wat er om hem heen gebeurt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo zorgt hij er voor dat hij steeds in beeld is, wat bij kijkers al snel irritatie opwekt
gisterenavond hadden ze over dag 4quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Donna1000 het volgende:
Tom fluisterde net tegen Lenie dat hij al een week zonder nicotine is, Zou dat betekenen dat ze er al een week inzitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |