Volgens mij dus nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
O er is al genomineerd? Dat is vlot
Jammer die Tom lijkt mij wel een leuke vent. Ziet er in ieder geval goed uit
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?quote:
Dat zou wel erg vroeg zijn, meestal nomineren ze op woensdag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Alice genomineerd zijn?
de sania is nominiertquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?
Het gaat hier nu over BB Mario niet meer over Utopiaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef mario390 het volgende:
in uto moest de hele kanal
uitgezoigt werden , zwabber heeft
alles verstopft![]()
![]()
de rioolman heeft warme tampons
gevonden
wel over de rioolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier nu over BB Mario niet meer over Utopia
Tom ziet eruit als het standaard model dat je krijgt bij videospellen wanneer je uw character moet beginnen tunen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
O er is al genomineerd? Dat is vlot
Jammer die Tom lijkt mij wel een leuke vent. Ziet er in ieder geval goed uit
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tom ziet eruit als het standaard model dat je krijgt bij videospellen wanneer je uw character moet beginnen tunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Er blijkt al een spel te zijn gespeeld waardoor Sonja en Tom zijn genomineerd. Daarnaast hebben Lenie en Randy al een vrijstelling te pakken. Zij hoeven deze week zich nog geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Als er nog geen nomies zijn, wat zijn dan die pins van Tom en Sonja?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef greysbones het volgende:
Lenie is wel erg sturendis hij van het kamp gewendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat wel TV maken denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef lonneberga het volgende:
Moet er nog even inkomen,weet nog niet wie wie is,maar die grijze postduif lijkt mij een zeikerd
Hij is namelijk wel uitgesproken wat ik gisteren zag dus dat gaat irritaties veroorzaken.quote:
Lenie is een peter, gaat hem zelf de kop kostenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
Lenie is meer een opstoker
Probeert mensen op te zetten tegen een ander
Prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lenie is een peter, gaat hem zelf de kop kosten
Ik heb de foto's van de OP uitgeprint en naast mij staan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef lonneberga het volgende:
Moet er nog even inkomen,weet nog niet wie wie is,maar die grijze postduif lijkt mij een zeikerd
Bring it onquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is namelijk wel uitgesproken wat ik gisteren zag dus dat gaat irritaties veroorzaken.
Op uw nachtkastje ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van de OP uitgeprint en naast mij staan.
5G wappie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:07 schreef Lillibet het volgende:
lenie heeft last van de straling daar
Even in de ovenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:06 schreef spapaars het volgende:
Paprika op brood, ze hebben dus geen munten om fatsoenlijk te kunnen eten.
Hmm hier helemaal geen last van ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Beeldkwaliteit varieert als een malle, maar blijft nooit eens op 1 kwaliteit hangen...
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:10 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hmm hier helemaal geen last van ?
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.
Op mobiel ook geen problemenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon knipperen, als je het Videoland logo bekijkt kun je dat zien.
Ik ook geen last van via de app op iPad..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.
Hoe kijk jij ?
Ze hebben stoelen tekortquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef Donna1000 het volgende:
Met je kont op het aanrecht zitten schijnt daar toch wel normaal te zijn. en zometeen weer eten klaar maken op die plek.
Via de browser, FF.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:12 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Hier echt geen last, kijk via de videoland app op de tv.
Hoe kijk jij ?
Een spel gespeeld en daarbij een nominatie "gewonnen".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik zie bij SV een foto dat hij en Sonja genomineerd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |