Ben het eens dat een deel en niet bijzonder hoog niveau bezitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat is ook mijn eerste voorzichtige conclusie na een paar uurtjes streamen
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als je niet mag roken van bb dan wordt het wel een stuk makkelijker
Enige aantrekkelijke man daarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Tom ziet er voor een Belg best Nederlands uit eigenlijk...
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het op deze manier ook geen enorme opgave. Je voelt je wel klote en beroerd, maar er is geen enkele optie om te roken. Thuis waren ze misschien al naar de benzinepomp gerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Al vind ik het nog steeds jammer dat ze niet mogen roken
Levert best leuke gesprekken op
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar de antirooklobby denkt er anders over denk ik
die zijn er al tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijgen we ook een anti alcohol lobby dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |