Denk in dit geval meer omdat Lenie overal zijn neus tussen steekt dan dat ie in een woonwagen woontquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Donna1000 het volgende:
Denk dat Lenie en Danny geen vriendjes worden, woonwagenbewoner en de politiemanmeestal geen goeie combinatie
dat vind ik ook, maar hangt teveel bij Leniequote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat haar is vreselijk, maar vind het (tot nu toe) geen onaardige knul
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als Danny ook graag rode kool op maandag eet.
Dan is Lenie klaar met je.
Zo krijgt hij de meeste info, slimquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat vind ik ook, maar hangt teveel bij Lenie
Ze zijn net begonnen en ik denk dat ze in de afgelopen dagen al veel gedaan hebben, ze moeten het wel doseren anders lopen ze niet op schema met de uitzendingen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gebeurt eigenlijk niet veel he daar in huis?
Geef ons sensatie!
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen en ik denk dat ze in de afgelopen dagen al veel gedaan hebben, ze moeten het wel doseren anders lopen ze niet op schema met de uitzendingen.
Het is net een witte negert.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het kapsel van Tyron lijkt op die van Esther uit EJVJL? En nee, dat is geen compliment.
nu je het zegtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het kapsel van Tyron lijkt op die van Esther uit EJVJL? En nee, dat is geen compliment.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Seattle het volgende:
Geen hol gebeurt daar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gebeurt eigenlijk niet veel he daar in huis?
Geef ons sensatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |