Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haagsgod ttThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het sneeuwde net hier ook een heel klein beetjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VIND JE HET GEK ALS JE 24 UUR PER DAG IN DTS ZITquote:Op maandag 15 januari 2024 11:26 schreef Mazikeen het volgende:
ik ga mij serieus steeds beroerder voelenHEEL BOOS BEN IK OP JOU
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Bah sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Richard van notenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Killemquote:
De correcte spelling is: Minder minder minderquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De correcte spelling is: Minder minder minder![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
kan je dat niet ergens anders gaan doen?
als ik insta open zie ik genoeg van die shiteuhhh
Ja is om te janken hier. In Rotterdam sneeuwt het bijna nooit.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:echt ik haat sneeuw
ik heb moeder advies nodig. Ik voel me zo beroerd, maar ik hou niet van ziekmelden![]()
![]()
Gewoon een bak koffie pakken, je beseffen dat de economie draaiende gehouden moet worden en gewoon lekker door werkenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]echt ik haat sneeuw
ik heb moeder advies nodig. Ik voel me zo beroerd, maar ik hou niet van ziekmelden
Maar ik ben duizelig, heb diarree, misselijk hoofpijn en keelpijn![]()
maar vind het zo lullig omdat ik maandag vakantie heb![]()
Ik zou het zeker doen als je je zo beroerd voelt. Je hikt er al dagen tegen aan. En gezien je ook op vakantie gaat.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]echt ik haat sneeuw
ik heb moeder advies nodig. Ik voel me zo beroerd, maar ik hou niet van ziekmelden
Straks ben je daar ziek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het altijd zo kut om ziek naar huis te gaanquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen als je je zo beroerd voelt. Je hikt er al dagen tegen aan. En gezien je ook op vakantie gaat.
Straks ben je daar ziek.![]()
![]()
als je je niet lekker voelt is het beter je ziek te melden en naar je eigen lichaam te luisterenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
maar vind het zo lullig omdat ik maandag vakantie heb![]()
![]()
Daar houdt die diarree geen rekening mee.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
maar vind het zo lullig omdat ik maandag vakantie hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog kutter je ziek te voelen en de hele boel daar aan te stekenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo kut om ziek naar huis te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie slogan voor Norit.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar houdt die diarree geen rekening mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.quote:
ik bel dan wel mijn chauffeurquote:Op maandag 15 januari 2024 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.![]()
![]()
Nee hoor, ik doe niet mee voor puntenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.
ja en dat. nu weer heetquote:Op maandag 15 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet mee voor punten
terwijl het ijskoud is hier![]()
Misschien heb je wel koortsquote:Op maandag 15 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en dat. nu weer heet
terwijl het ijskoud is hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overgangquote:Op maandag 15 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en dat. nu weer heet
terwijl het ijskoud is hier
Nou dan hup naar huis en lekker onder de wol gaan bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaanquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan hup naar huis en lekker onder de wol gaan bolken![]()
Dan doe je kleine stapjes zettenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaan
Lekker in je broek schijten, dan snapt iedereen dat het ernstig is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
gadver. nee ben net geweestquote:Op maandag 15 januari 2024 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker in je broek schijten, dan snapt iedereen dat het ernstig is.![]()
Ziek is ziek.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan heeft Maz meteen de rest van haar carrière vrijquote:Op maandag 15 januari 2024 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker in je broek schijten, dan snapt iedereen dat het ernstig is.
Of het wordt de start van een nieuwe op OF.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Maz meteen de rest van haar carrière vrijProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
neequote:Op maandag 15 januari 2024 11:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of het wordt de start van een nieuwe op OF.![]()
![]()
Ik snap het jaquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaanals hij ziet hoeveel jij op DTS ziet de hele dag onder het werk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het ligt er maar net aan de aard van de baan die je hebt.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat zei ik gister ook tegen konijn. maar ik ben diehard altijd
Als je fysiek aanwezig moet zijn en fysiek werk moet verrichten terwijl je lichamelijke klachten hebt waardoor je dat niet kunt doen: ziek melden en thuis blijven. Zoals bijvoorbeeld griep hebben en als kok werken. Dan is het zeer onverstandig om te gaan werken.
Als je baan voornamelijk denk werk is wat thuis van achter je pc gedaan kan worden kan ziek thuis werken prima, zelfs als je 100 keer naar de plee moet rennen omdat je aan de dunne bent.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Stop met die kut act van jequote:Op maandag 15 januari 2024 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het jaals hij ziet hoeveel jij op DTS ziet de hele dag onder het werk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 11:54:49 ]![]()
Ik heb maar lekker een bakkie zwarte pleur uit mijn eigen koffie apparaat gepakt
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beterschap aan de zieken
Gestuurd nog welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker paar weken wegblijven danquote:Op maandag 15 januari 2024 12:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tot ik mij beter voel
Maandag vakantieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja eerst van onder en daarna van bovenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nou gelukkig dan maar dat ze het gehoord hebben.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik had gekotstdat hoorde ze en kwamen kijken
Uit je zelf was je niet gegaan
Er heersen zoveel virussen momenteel. En ook een corona variant waar ook diarree en overgeven bij voorkomt, naast keel en hoofdpijn.
Las ook dat er iemand in het ziekenhuis lag met Spaanse influenza type AWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn maar twee streamsquote:
Ik geloof niet in coronaquote:Op maandag 15 januari 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maar dat ze het gehoord hebben.
Uit je zelf was je niet gegaan
Er heersen zoveel virussen momenteel. En ook een corona variant waar ook diarree en overgeven bij voorkomt, naast keel en hoofdpijn.
Las ook dat er iemand in het ziekenhuis lag met Spaanse influenza type A
Heb ik gewoon griepHeb net temperatuur gemeten en ik heb koorts
![]()
![]()
Dat mag, maar dan hoop ik niet dat je het ooit krijgt en de naweeen er van gaat ondervindenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik geloof niet in corona
Heb ik gewoon griepHeb net temperatuur gemeten en ik heb koorts
Ik heb die griep gehad 2 jaar geledenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan hoop ik niet dat je het ooit krijgt en de naweeen er van gaat ondervindenVoelde ook gewoon als een goede griep
![]()
![]()
Kan bij iedereen verschillend natuurlijk. Zijn er wel meer die hem gehad hebben en niets bijzonders hadden en bij een volgende longcovid kregen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb die griep gehad 2 jaar geledenVoelde ook gewoon als een goede griep
Ik krijg de kriebels als mensen maar over die griep blijven doorgaan. Door die mensen zitten we straks weer in die shitGeen zin meer in mondkapjes, lockdowns etc etc.....
![]()
En ik krijg de kriebels vanquote:Op maandag 15 januari 2024 12:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ik krijg de kriebels als mensen maar over die griep blijven doorgaan. Door die mensen zitten we straks weer in die shitGeen zin meer in mondkapjes, lockdowns etc etc.....
Dus ja![]()
Nu weer koud
Ik kan morgen wel bb kijken als ik nog ziek ben
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 12:52:33 ]![]()
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeelquote:Op maandag 15 januari 2024 12:51 schreef Mazikeen het volgende:
Dus ja![]()
Nu weer koud
Ik kan morgen wel bb kijken als ik nog ziek ben
Ja dat welquote:Op maandag 15 januari 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeel![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik zit ff te wachten tot mijn servers klaar zijn met updates![]()
![]()
Toch weer even wat uurtjes bij geslapen
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
nog meerquote:Op maandag 15 januari 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
Toch weer even wat uurtjes bij geslapen![]()
![]()
Yup. Heb 3 dagen zonder medicijnen gezeten afgelopen vr/za/zo. Heb vanmorgen opgehaald en nu kan de ellende ingehaald worden.quote:
Dat was tot 4 uur vannacht. Toen was ik er al uit.quote:
Voel me in elk geval goed nu
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.quote:
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.Fractalisme - The Architecture of Reality
Ik heb mijn videoland ook opgezegdquote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.![]()
![]()
kost toch geen 10,99?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.![]()
Weet niet wat het kost. Zal eens kijken.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
4,99 per maand.
Is het overwegen waard.
Maar ik wacht wel even af.Fractalisme - The Architecture of Reality
Goed zo. Geen leden voor kutapps.quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.quote:
Maar hoe ga je dat doen. Ga je dan COS'en, DTS'en en hardlopen tegelijk?Fractalisme - The Architecture of Reality
Hardlopen??? Ik en hardlopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.
Maar hoe ga je dat doen. Ga je dan COS'en, DTS'en en hardlopen tegelijk?
Doe niet zo gek![]()
![]()
Wat doe je dan met die loopband?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hardlopen??? Ik en hardlopen
Doe niet zo gekFractalisme - The Architecture of Reality
lopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die loopband?![]()
![]()
Ohh zoo. Ik dacht al, wat een bikkel. Elke dag een uur hardlopen. Maar ook lopen is gezond.quote:
Hardlopen is ook heel slecht voor je gewrichten.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een gescheurde kruisband. Ik mag gelukkig nooit meer hardlopen
Ik ben een zwemmer. Alleen zwem ik al een paar jaar niet meer.
Goed van je!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
Ik doe alles op de fiets. Vind ik ook al sport genoeg.
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Billy de palmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een elektrische fietsquote:Op maandag 15 januari 2024 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed van je!
Ik doe alles op de fiets. Vind ik ook al sport genoeg.![]()
![]()
Oh chill! Dat zou ik ook wel willen.quote:
halve liters heffen is ook een sportquote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja tochquote:Op maandag 15 januari 2024 13:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
halve liters heffen is ook een sport![]()
![]()
Wat een werkquote:Op maandag 15 januari 2024 13:57 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey KWquote:
Hoi Dot!quote:
Hoe gaat het vandaag met je?Fractalisme - The Architecture of Reality
Avada kedavaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PoefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ietsjes pietjes beter met tussen pauzesquote:Op maandag 15 januari 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoi Dot!
Hoe gaat het vandaag met je?
En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat fijn om te horen!quote:Op maandag 15 januari 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ietsjes pietjes beter met tussen pauzes
En met jou?
Ik heb vanmorgen mijn apotheek abonnement op dagelijks ophalen gezet en heb nu voorlopig dus dat ik elke dag medicijnen moet ophalen. Vanmorgen voor vandaag opgehaald en even bijgeslapen en nu gaat het ook met mij een stuk beter!
Afgelopen weekend was ellende.
jaquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:
Gelukkig heb je het nu geregeld, hopelijk gaat het nu goed.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen!
Ik heb vanmorgen mijn apotheek abonnement op dagelijks ophalen gezet en heb nu voorlopig dus dat ik elke dag medicijnen moet ophalen. Vanmorgen voor vandaag opgehaald en even bijgeslapen en nu gaat het ook met mij een stuk beter!
Afgelopen weekend was ellende.![]()
Fijn in ieder geval dat je je nu al een stuk beter voelt.
Kan mij voorstellen dat het weekend niet leuk was voor je.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was die uit danquote:
O gemist dat hij uit stond. Was wat anders doen.quote:
Moet niet te veel typen want dat gaat niet goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel illegale porno erop dat dit noodzakelijk is?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:12 schreef Mazikeen het volgende:
Gelijk maar even telefoon leeg halen voor de vakantieI'm surrounded by morons!
nee gewoon heeeeeele veeeeel foto's maar wil veel foto's maken op vakantiequote:Op maandag 15 januari 2024 14:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoveel illegale porno erop dat dit noodzakelijk is?![]()
![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gemist dat hij uit stond. Was wat anders doen.
Moet niet te veel typen want dat gaat niet goedBeter beetje rusten dan, denk dat je het vanavond druk gaat krijgen of niet?
![]()
Hop de cloud op mikken en klaarquote:Op maandag 15 januari 2024 14:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee gewoon heeeeeele veeeeel foto's maar wil veel foto's maken op vakantie
Ow jij gaat echt elke dag bierfoto's krijgenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:17 schreef Harrie het volgende:
gewoon heeeeeeel veeeeeeeel bier foto's![]()
![]()
Bier & tieten
Denk vanavond nog niet. Het gaat tot nu toe goed. was vorige jaar al ellende voor het begon.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Beter beetje rusten dan, denk dat je het vanavond druk gaat krijgen of niet?
Ik was ook niet van plan veel mee te gaan typen nu zal niet goed zijn voor mij nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja snap ik. er zijn toch nog 2 andere modjes?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk vanavond nog niet. Het gaat tot nu toe goed. was vorige jaar al ellende voor het begon.
Ik was ook niet van plan veel mee te gaan typen nu zal niet goed zijn voor mij nu![]()
quote:
Waar ga je eigenlijk heen op vakantie?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee gewoon heeeeeele veeeeel foto's maar wil veel foto's maken op vakantieFractalisme - The Architecture of Reality
Ja ik doe het niet alleen Gert en Lavenderr zijn er ook Gert is meer voor TV die werkt gewoon overdagquote:Op maandag 15 januari 2024 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja snap ik. er zijn toch nog 2 andere modjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tenerifequote:Op maandag 15 januari 2024 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen op vakantie?
Ow komt goed dusquote:Op maandag 15 januari 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik doe het niet alleen Gert en Lavenderr zijn er ook Gert is meer voor TV die werkt gewoon overdag![]()
![]()
Iets met de pot en de ketelquote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
kan je dat niet ergens anders gaan doen?
als ik insta open zie ik genoeg van die shit![]()
![]()
Ojaaa dat had je ook al gezegd! Lekker hoor. Lekker bakken!quote:Fractalisme - The Architecture of Reality
nee ben niet zo van het bakkenquote:Op maandag 15 januari 2024 14:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ojaaa dat had je ook al gezegd! Lekker hoor. Lekker bakken!![]()
![]()
Zeker wel en je kan altijd hulp inroepen van andere mods als het te druk is.quote:
Geen man overboord zijn er genoeg
Dan SchneiderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 15 januari 2024 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker wel en je kan altijd hulp inroepen van andere mods als het te druk is.
Geen man overboord zijn er genoeg
Ook jij moet beetje aan jezelf denken![]()
![]()
Komt goed dank jequote:Op maandag 15 januari 2024 14:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
gelukkig maar
Ook jij moet beetje aan jezelf denken
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 3535 / +213 / +230 / 4210 / 5086
2. Harrie / 2121 / +98 / +193 / 1399 / 2119
3. Mickytjuh / 718 / +33 / +1 / 673 / 926
4. KillemWieft / 576 / +27 / +12 / 291 / 533
5. mario390 / 395 / +8 / +5 / 392 / 646
6. _UserName_ / 384 / +35 / +5 / 160 / 284
7. devzero / 354 / +28 / +19 / 468 / 676
8. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
9. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
10. hemarookworst / 300 / +27 / +5 / 545 / 774
11. ToT / 252 / +10 / +0 / 578 / 777
12. DerRabbit / 241 / +30 / +23 / 633 / 771
13. kree / 226 / +0 / +0 / 332 / 476
14. KoningWouter / 225 / +45 / +20 / 287 / 428
15. Dr.Mikey / 211 / +17 / +15 / 251 / 387
16. Grrrrrrrr / 195 / +96 / +0 / 182 / 253
17. DJMO / 181 / +4 / +0 / 293 / 411
18. Ply_ / 154 / +1 / +0 / 230 / 297
19. ieniminimuis / 132 / +11 / +0 / 408 / 511
20. M_0_0_N / 127 / +7 / +0 / 341 / 435SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
heyquote:
Lekker genieten!quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
op vakantie altijd minimaal 30.000 stappen maken en bier drinken
En etenFractalisme - The Architecture of Reality
Ja en actief zijn.quote:
Meestal pakken wij zwembad of strand van 15 tot 18 uur, en dan hou mijn man siesta en dan ga ik lezen. of in dit geval bbolken![]()
![]()
Ga je op vakantie door bolken?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en actief zijn.
Meestal pakken wij zwembad of strand van 15 tot 18 uur, en dan hou mijn man siesta en dan ga ik lezen. of in dit geval bbolkenHardcore hoor.
Lekker vanaf de zwembadkant bolken met een cocktail of bier erbijquote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je op vakantie door bolken?Hardcore hoor.
Ja als mijn man 3 uur siesta ga doen dan kan ik makkelijk bolken. Of ik nou bolk of lees, is hetzelfdequote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je op vakantie door bolken?Hardcore hoor.
![]()
Ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 15 januari 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow jij gaat echt elke dag bierfoto's krijgen![]()
![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 15 januari 2024 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker vanaf de zwembadkant bolken met een cocktail of bier erbij![]()
![]()
![]()
Of nog beter, lekker met een glas Champagne erbij vanuit een vliegtuigquote:
Ik heb geen wifi in het vliegtuigquote:Op maandag 15 januari 2024 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of nog beter, lekker met een glas Champagne erbij vanuit een vliegtuig
En drink alleen van te voren. Nooit in het vliegtuig![]()
![]()
Hoeveel km is dat wel niet? 25 of zo?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
op vakantie altijd minimaal 30.000 stappen maken en bier drinken
En eten![]()
Geen ideequote:Op maandag 15 januari 2024 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? 25 of zo?
Wij doen elke dag, behalve de eerste en laatste dag minimaal 30.000 stappen.
Ik check nooit de km's![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi in het vliegtuig
En drink alleen van te voren. Nooit in het vliegtuig![]()
Waarom niet in het vliegtuig?I'm surrounded by morons!
Rode wijn moet je drinken, niet over je kleding heen gooien...quote:Op maandag 15 januari 2024 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat ik dan onder de rode vlekken komt te zitten, en ga hyperventileren
Hyperventileren kan je onder controle krijgen met die kotszakjes, opgelost, slotje
Nee ik heb het 1 keer gehad. nooit meer.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode wijn moet je drinken, niet over je kleding heen gooien...
Hyperventileren kan je onder controle krijgen met die kotszakjes, opgelost, slotje
Dus ik zit maandagochtend om 8 uur al aan het bier![]()
![]()
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik heb het 1 keer gehad. nooit meer.
Dus ik zit maandagochtend om 8 uur al aan het bierI'm surrounded by morons!
In Noorwegen mogen de vliegveldkroegen pas om 0600 beginnen met de alcholservering. Was een keer met een groep vrienden op pad en hadden een vlucht die om 0615 zou vertrekken. Een stuk of 10 man is het nog gelukt om een halve liter naar binnen te klokken voordat het bord op "gate closing" stond
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen mogen de vliegveldkroegen pas om 0600 beginnen met de alcholservering. Was een keer met een groep vrienden op pad en hadden een vlucht die om 0615 zou vertrekken. Een stuk of 10 man is het nog gelukt om een halve liter naar binnen te klokken voordat het bord op "gate closing" stond
Ik vlieg nooit meer zo vroeg, dus ik heb geen idee. Maar ik heb wel vaker om 6 uur bier gedronken![]()
![]()
Kijk, dat is de echte Viking mentaliteitquote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
I know, maar werk heeft het zo geboekt.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja dan is het wat anders. Misschien wel rustiger op vliegveld dan ook?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, maar werk heeft het zo geboekt.
Ik heb eigenlijk nog nooit zo laat gevlogen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2024 14:51:42 ]![]()
Was waarschijnlijk de goedkoopste directe vlucht.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dan is het wat anders. Misschien wel rustiger op vliegveld dan ook?
Ik heb eigenlijk nog nooit zo laat gevlogenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ach ja logisch ook welquote:Op maandag 15 januari 2024 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk de goedkoopste directe vlucht.![]()
![]()
Mwah, niet altijd als je ook reisuren buiten werktijd moet gaan betalen.quote:I'm surrounded by morons!
Ik krijg niet meer of minder betaald, hoeveel uren ik ook op vliegvelden rond hangquote:Op maandag 15 januari 2024 14:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, niet altijd als je ook reisuren buiten werktijd moet gaan betalen.
Ja geen idee![]()
Ik heb dat allemaal niet op mijn werk
Werk van 8 tot 17 en reisminuten krijg ik niet betaald![]()
![]()
Slecht geregeld.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg niet meer of minder betaald, hoeveel uren ik ook op vliegvelden rond hangI'm surrounded by morons!
Als ik reistijd nog extra vergoed zou krijgen was ik onderhand al multimiljardairquote:
Ik krijg reistijd 1:1 in uren vergoed van huisdeur tot hoteldeur.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ja geen idee![]()
Ik heb dat allemaal niet op mijn werk
Werk van 8 tot 17 en reisminuten krijg ik niet betaald
Gewoon woon-werk verkeer krijg ik niet vergoed.I'm surrounded by morons!
dat is mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg reistijd 1:1 in uren vergoed van huisdeur tot hoteldeur.
Gewoon woon-werk verkeer krijg ik niet vergoed.![]()
![]()
Tis echt verschrikkelijk, maar mensen ik moet steeds werken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: