quote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen mogen de vliegveldkroegen pas om 0600 beginnen met de alcholservering. Was een keer met een groep vrienden op pad en hadden een vlucht die om 0615 zou vertrekken. Een stuk of 10 man is het nog gelukt om een halve liter naar binnen te klokken voordat het bord op "gate closing" stond
Kijk, dat is de echte Viking mentaliteitquote:Op maandag 15 januari 2024 14:44 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen mogen de vliegveldkroegen pas om 0600 beginnen met de alcholservering. Was een keer met een groep vrienden op pad en hadden een vlucht die om 0615 zou vertrekken. Een stuk of 10 man is het nog gelukt om een halve liter naar binnen te klokken voordat het bord op "gate closing" stond
I know, maar werk heeft het zo geboekt.quote:
Ja dan is het wat anders. Misschien wel rustiger op vliegveld dan ook?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, maar werk heeft het zo geboekt.
Was waarschijnlijk de goedkoopste directe vlucht.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dan is het wat anders. Misschien wel rustiger op vliegveld dan ook?
Ik heb eigenlijk nog nooit zo laat gevlogen
ach ja logisch ook welquote:Op maandag 15 januari 2024 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk de goedkoopste directe vlucht.
Mwah, niet altijd als je ook reisuren buiten werktijd moet gaan betalen.quote:
Ik krijg niet meer of minder betaald, hoeveel uren ik ook op vliegvelden rond hangquote:Op maandag 15 januari 2024 14:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mwah, niet altijd als je ook reisuren buiten werktijd moet gaan betalen.
Slecht geregeld.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg niet meer of minder betaald, hoeveel uren ik ook op vliegvelden rond hang
Als ik reistijd nog extra vergoed zou krijgen was ik onderhand al multimiljardairquote:
Ik krijg reistijd 1:1 in uren vergoed van huisdeur tot hoteldeur.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:55 schreef Mazikeen het volgende:
Ja geen idee![]()
Ik heb dat allemaal niet op mijn werk
Werk van 8 tot 17 en reisminuten krijg ik niet betaald
dat is mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik krijg reistijd 1:1 in uren vergoed van huisdeur tot hoteldeur.
Gewoon woon-werk verkeer krijg ik niet vergoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |