Dat was tot 4 uur vannacht. Toen was ik er al uit.quote:
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.quote:
Ik heb mijn videoland ook opgezegdquote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.
kost toch geen 10,99?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.
Weet niet wat het kost. Zal eens kijken.quote:
Goed zo. Geen leden voor kutapps.quote:
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.quote:
Hardlopen??? Ik en hardlopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.
Maar hoe ga je dat doen. Ga je dan COS'en, DTS'en en hardlopen tegelijk?
Wat doe je dan met die loopband?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hardlopen??? Ik en hardlopen
Doe niet zo gek
lopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die loopband?
Ohh zoo. Ik dacht al, wat een bikkel. Elke dag een uur hardlopen. Maar ook lopen is gezond.quote:
Hardlopen is ook heel slecht voor je gewrichten.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een gescheurde kruisband. Ik mag gelukkig nooit meer hardlopen
Goed van je!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
Ik heb een elektrische fietsquote:Op maandag 15 januari 2024 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed van je!
Ik doe alles op de fiets. Vind ik ook al sport genoeg.
Oh chill! Dat zou ik ook wel willen.quote:
halve liters heffen is ook een sportquote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |