Gestuurd nog welquote:
Lekker paar weken wegblijven danquote:Op maandag 15 januari 2024 12:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tot ik mij beter voel
Maandag vakantie
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja eerst van onder en daarna van boven
Nou gelukkig dan maar dat ze het gehoord hebben.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik had gekotstdat hoorde ze en kwamen kijken
Zijn maar twee streamsquote:
Ik geloof niet in coronaquote:Op maandag 15 januari 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou gelukkig dan maar dat ze het gehoord hebben.
Uit je zelf was je niet gegaan
Er heersen zoveel virussen momenteel. En ook een corona variant waar ook diarree en overgeven bij voorkomt, naast keel en hoofdpijn.
Las ook dat er iemand in het ziekenhuis lag met Spaanse influenza type A
Dat mag, maar dan hoop ik niet dat je het ooit krijgt en de naweeen er van gaat ondervindenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik geloof niet in corona
Heb ik gewoon griepHeb net temperatuur gemeten en ik heb koorts
Ik heb die griep gehad 2 jaar geledenquote:Op maandag 15 januari 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan hoop ik niet dat je het ooit krijgt en de naweeen er van gaat ondervinden
Kan bij iedereen verschillend natuurlijk. Zijn er wel meer die hem gehad hebben en niets bijzonders hadden en bij een volgende longcovid kregen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb die griep gehad 2 jaar geledenVoelde ook gewoon als een goede griep
En ik krijg de kriebels vanquote:Op maandag 15 januari 2024 12:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ik krijg de kriebels als mensen maar over die griep blijven doorgaan. Door die mensen zitten we straks weer in die shitGeen zin meer in mondkapjes, lockdowns etc etc.....
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeelquote:Op maandag 15 januari 2024 12:51 schreef Mazikeen het volgende:
Dus ja![]()
Nu weer koud
Ik kan morgen wel bb kijken als ik nog ziek ben
Ja dat welquote:Op maandag 15 januari 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft ieder nadeel weer een voordeel
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik zit ff te wachten tot mijn servers klaar zijn met updates
nog meerquote:Op maandag 15 januari 2024 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
Toch weer even wat uurtjes bij geslapen
Yup. Heb 3 dagen zonder medicijnen gezeten afgelopen vr/za/zo. Heb vanmorgen opgehaald en nu kan de ellende ingehaald worden.quote:
Dat was tot 4 uur vannacht. Toen was ik er al uit.quote:
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.quote:
Ik heb mijn videoland ook opgezegdquote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.
kost toch geen 10,99?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik de 10 euro per maand voor Videoland over heb. Ik vind Videoland helemaal kut.
Dus ik wacht even af en lees af en toe de COS door.
Weet niet wat het kost. Zal eens kijken.quote:
Goed zo. Geen leden voor kutapps.quote:
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.quote:
Hardlopen??? Ik en hardlopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mario zal in elk geval wel gaan kijken.
Maar hoe ga je dat doen. Ga je dan COS'en, DTS'en en hardlopen tegelijk?
Wat doe je dan met die loopband?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hardlopen??? Ik en hardlopen
Doe niet zo gek
lopenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die loopband?
Ohh zoo. Ik dacht al, wat een bikkel. Elke dag een uur hardlopen. Maar ook lopen is gezond.quote:
Hardlopen is ook heel slecht voor je gewrichten.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:47 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb een gescheurde kruisband. Ik mag gelukkig nooit meer hardlopen
Goed van je!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
Ik heb een elektrische fietsquote:Op maandag 15 januari 2024 13:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed van je!
Ik doe alles op de fiets. Vind ik ook al sport genoeg.
Oh chill! Dat zou ik ook wel willen.quote:
halve liters heffen is ook een sportquote:Op maandag 15 januari 2024 13:48 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hou helemaal niet van sporten
Maar ja wat moet dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |