Ik zou het zeker doen als je je zo beroerd voelt. Je hikt er al dagen tegen aan. En gezien je ook op vakantie gaat.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]echt ik haat sneeuw
ik heb moeder advies nodig. Ik voel me zo beroerd, maar ik hou niet van ziekmelden
ik vind het altijd zo kut om ziek naar huis te gaanquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het zeker doen als je je zo beroerd voelt. Je hikt er al dagen tegen aan. En gezien je ook op vakantie gaat.
Straks ben je daar ziek.
als je je niet lekker voelt is het beter je ziek te melden en naar je eigen lichaam te luisterenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben duizelig, heb diarree, misselijk hoofpijn en keelpijn![]()
maar vind het zo lullig omdat ik maandag vakantie heb
Daar houdt die diarree geen rekening mee.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
Maar ik ben duizelig, heb diarree, misselijk hoofpijn en keelpijn![]()
maar vind het zo lullig omdat ik maandag vakantie heb
Het is nog kutter je ziek te voelen en de hele boel daar aan te stekenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo kut om ziek naar huis te gaan
Mooie slogan voor Norit.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar houdt die diarree geen rekening mee.
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.quote:
ik bel dan wel mijn chauffeurquote:Op maandag 15 januari 2024 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.
Nee hoor, ik doe niet mee voor puntenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze willen dat je naar huis gaat zodat ze wat punten kunnen pakken als je inde auto zit.
ja en dat. nu weer heetquote:Op maandag 15 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe niet mee voor punten
Misschien heb je wel koortsquote:Op maandag 15 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en dat. nu weer heet
terwijl het ijskoud is hier
Overgangquote:Op maandag 15 januari 2024 11:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja en dat. nu weer heet
terwijl het ijskoud is hier
Nou dan hup naar huis en lekker onder de wol gaan bolkenquote:
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaanquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan hup naar huis en lekker onder de wol gaan bolken
Dan doe je kleine stapjes zettenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik vind het een grote stap op naar mijn leidinggevende te gaan
gadver. nee ben net geweestquote:Op maandag 15 januari 2024 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker in je broek schijten, dan snapt iedereen dat het ernstig is.
Ziek is ziek.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan heeft Maz meteen de rest van haar carrière vrijquote:Op maandag 15 januari 2024 11:49 schreef KillemWieft het volgende:
Lekker in je broek schijten, dan snapt iedereen dat het ernstig is.
Of het wordt de start van een nieuwe op OF.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Maz meteen de rest van haar carrière vrij
neequote:Op maandag 15 januari 2024 11:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of het wordt de start van een nieuwe op OF.
Ik snap het jaquote:Op maandag 15 januari 2024 11:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan de aard van de baan die je hebt.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat zei ik gister ook tegen konijn. maar ik ben diehard altijd
Stop met die kut act van jequote:Op maandag 15 januari 2024 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik snap het jaals hij ziet hoeveel jij op DTS ziet de hele dag onder het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |