Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
heyquote:
Lekker genieten!quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
op vakantie altijd minimaal 30.000 stappen maken en bier drinken
En eten
Ja en actief zijn.quote:
Ga je op vakantie door bolken?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en actief zijn.
Meestal pakken wij zwembad of strand van 15 tot 18 uur, en dan hou mijn man siesta en dan ga ik lezen. of in dit geval bbolken
Lekker vanaf de zwembadkant bolken met een cocktail of bier erbijquote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je op vakantie door bolken?Hardcore hoor.
Ja als mijn man 3 uur siesta ga doen dan kan ik makkelijk bolken. Of ik nou bolk of lees, is hetzelfdequote:Op maandag 15 januari 2024 14:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je op vakantie door bolken?Hardcore hoor.
Ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 15 januari 2024 14:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow jij gaat echt elke dag bierfoto's krijgen
Jij snapt hetquote:Op maandag 15 januari 2024 14:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Lekker vanaf de zwembadkant bolken met een cocktail of bier erbij
Of nog beter, lekker met een glas Champagne erbij vanuit een vliegtuigquote:
Ik heb geen wifi in het vliegtuigquote:Op maandag 15 januari 2024 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of nog beter, lekker met een glas Champagne erbij vanuit een vliegtuig
Hoeveel km is dat wel niet? 25 of zo?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
op vakantie altijd minimaal 30.000 stappen maken en bier drinken
En eten
Geen ideequote:Op maandag 15 januari 2024 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat wel niet? 25 of zo?
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi in het vliegtuig
En drink alleen van te voren. Nooit in het vliegtuig
Rode wijn moet je drinken, niet over je kleding heen gooien...quote:Op maandag 15 januari 2024 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Omdat ik dan onder de rode vlekken komt te zitten, en ga hyperventileren
Nee ik heb het 1 keer gehad. nooit meer.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rode wijn moet je drinken, niet over je kleding heen gooien...
Hyperventileren kan je onder controle krijgen met die kotszakjes, opgelost, slotje
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:39 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik heb het 1 keer gehad. nooit meer.
Dus ik zit maandagochtend om 8 uur al aan het bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |