Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lukt je welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
Dit keer niet expres
Was een watermeloen aan het maken
@:Lovely
[ afbeelding ]
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de switch nog niet geluktquote:![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil poepen, maar lukt niet
Zal straks wel lukken na een halve glas vodka![]()
Gewoon 4 gram creatine naar binnen werken, probleem opgelost!![]()
![]()
Raar darmstelsel heb jequote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen op, werkt nietTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tot een volgende keerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
I don''t mind!![]()
I don't give a f*ck anyway![]()
Maar sta nu op 8 puntjes zag ik.Dus ga weer aftaaien hier ;0
Sorry @:Dotteke !Was leuk te zien dat je nog leeft
![]()
![]()
Haha - likewisequote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot een volgende keerWas leuk te zien dat je nog leeft
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, openhaard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinkenquote:![]()
![]()
Dekentje erbij?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, open vol haard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinkenTrotste mama van Ambar
Een echte Amerikaan weet niet hoe ramen open gaan, dus die zou de AC aanzetten. Kennelijk ben ik nog niet voldoende ingeburgerd.![]()
Nu al zin in de eerste dag dat het boven de 15 graden is en dat het zonnetje een beetje schijnt zodat ik even de voeten kan laten luchtenTrotste mama van Ambar
Dat is toch raar?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
Een echte Amerikaan weet niet hoe ramen open gaan, dus die zou de AC aanzetten. Kennelijk ben ik nog niet voldoende ingeburgerd.Trotste mama van Ambar
Frisse lucht uit een raam is toch lekkerder dan die uit de airco? Rare mensenTrotste mama van Ambar
Vind ik ook. Frisse lucht ftw. Zomers kan ik de ramen niet open hebben, maar ik zit dan 's avonds wel het liefst in mijn veranda.quote:![]()
En mss wandelt er dan nog iets leuks naar binnen als je wat open zet
Trotste mama van Ambar
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss wandelt er dan nog iets leuks naar binnen als je wat open zet![]()
![]()
O dacht dat je deze maand niet zou drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil poepen, maar lukt niet
Zal straks wel lukken na een halve glas vodka
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelenTrotste mama van Ambar
jawelquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinkenIk ga op vakantie
![]()
![]()
Nee maar lekker zuipen in het weekend is wat andersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinken![]()
![]()
Panda's zijn niet zulke slimme beesten, bij muizen moet je opletten wat je zegt want voor je het weet bijten ze in je vingerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?![]()
![]()
*HAP*quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Panda's zijn niet zulke slimme beesten, bij muizen moet je opletten wat je zegt want voor je het weet bijten ze in je vingerTrotste mama van Ambar
en ik heb vanavond een match tegen amerikanenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar lekker zuipen in het weekend is wat anders
Ik kan nie engels lullen nie als ik geen alcoholische versnapering op heb![]()
![]()
En ik ben monnik. Dus doe helemaal niets.
Maar heb mezelf wel beloofd dat ik vanavond mag bestellen.
Lekker een dagje cocoonen
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Say no more!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nu op je stogzuiger stapt...
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Daarom wil ik ook graag systeembeheerder worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:32 schreef Harrie het volgende:
pauzeik heb vandaag al bijna heel de dag pauze
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Sinds ik in het onderwijs werk heb ik bijna alleen nog maar pauze, geen stress, geen werkdruk, veel vakantie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook graag systeembeheerder worden.![]()
Zou dat betekenen dat ik na een jaar uitstel, toch maar eens dat Business Impact Analysis document moet gaan invullen? Mijn leidinggevende had een half jaar geleden al half boos gezegd dat ik het moest doenquote:Hi devzero,
This is a reminder to please update your 2019 RCC BIA (attached) so that we can include it as part of the bla bla bla Secure DR package bla bla bla
Thanks and Happy New Year!
...![]()
![]()
Heerlijk. Zou ik ook wel willen als ik weer beter ben. Software ontwikkeling is heel stressvol vind ik met deadlines die je moet halen terwijl je nog geen oplossing hebt. Maar dat zal je in systeembeheer ook wel eens hebben toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sinds ik in het onderwijs werk heb ik bijna alleen nog maar pauze, geen stress, geen werkdruk, veel vakantie.Fractalisme - The Architecture of Reality
Geen idee ik heb altijd wel een oplossing eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk. Zou ik ook wel willen als ik weer beter ben. Software ontwikkeling is heel stressvol vind ik met deadlines die je moet halen terwijl je nog geen oplossing hebt. Maar dat zal je in systeembeheer ook wel eens hebben toch?![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee ik heb altijd wel een oplossing eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:45 schreef Mazikeen het volgende:
Zo eindelijk gelukt mannen
En vrouwen
En @:mario390
💩💩💩quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koffieautomaat schoongemaakt
sleutels in de hand
muziek hard zodat ze boven ook horen dat het bijna weekend is
aftellen met de bass op 10![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Harrie en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 16:49:40 ]![]()
Ja joh. Ik drink lekker uit de flesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:57 schreef devzero het volgende:
Ik zie @:harrie wel die zijn bier met een rietje drinkt![]()
![]()
Kun je klokkijken?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom zou ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is-ie niet jaloers dat ik je zo heb zitten kietelen?![]()
![]()
Het is koud buiten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:43 schreef Mazikeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Harrie en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proost
Een rietje om bier te drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:57 schreef devzero het volgende:
Ik zie @:harrie wel die zijn bier met een rietje drinktwaarom al die extra moeite als die paters zo ook makkelijk naar binnen glijden
![]()
![]()
Volgens dat plaatje drink je bier met een rietje.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:20 schreef Harrie het volgende:
[..]Proost
[..]
Een rietje om bier te drinkenwaarom al die extra moeite als die paters zo ook makkelijk naar binnen glijden
![]()
Word er hier nog een beetje gebolkt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
volgens mij niet.. het lijkt erop of het bier vanuit het glas naar binnen schietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje drink je bier met een rietje.![]()
nog een keer gekeken, wel een verwrongen rietje maar ik snap hemquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens dat plaatje drink je bier met een rietje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?![]()
![]()
Dus jij drinkt binnen goed gekoeld bierquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee Shulties klappen is niet zo mijn ding
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik zet mijn paters altijd op tijd al koud zodat ik niet snel voor verrassingen kom te staanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij drinkt binnen goed gekoeld bier![]()
![]()
Welke paters?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja ik zet mijn paters altijd op tijd al koud zodat ik niet snel voor verrassingen kom te staanIkzelf slobber graag van Trappistenpaters.
![]()
![]()
Oh, is dat vloeistofquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:27 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij niet.. het lijkt erop of het bier vanuit het glas naar binnen schietIk dacht dat het een raar geel rietjes was
![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb mij rot gebolktquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?![]()
Ik vind Nova wel grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Onthoud ook dat overwatering schadelijk kan zijn voor pannenkoekenplanten omdat ze vatbaar kunnen zijn voor wortelrot. Het beste advies is dus om goed naar je plant te kijken en alleen water te geven als dit nodig lijkt!
Vergeet niet: Pannenkoekjes smaken beterOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Euro bolkIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
En weer even studerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die docent heeft dus nog niet teruggemaildOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus je hebt iedereen snoeiharde de moeder, de vader, de kad en de hont gebolkt?quote:![]()
Nu heb ik dus weer stressOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kei en kei hard bolken werkt het beste tegen de stress!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
NWS / Leraar(30) kust meisje(15) op haar mond Deze?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Die docent heeft dus nog niet teruggemaild![]()
![]()
Ik heb het nog steeds koud
Si si!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus je hebt iedereen snoeiharde de moeder, de vader, de kad en de hont gebolkt?![]()
Nu proost! Vodka monster pineapple![]()
![]()
Oeps. Was het wel zo slim van Nederland om er bij betrokken te zijn geweest bij de aanval op de Houthi's vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.tvgids.nl/gids/npo1extraquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:38 schreef mario390 het volgende:
ik willt nur weten wat op
npo extra lopt"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
In Oostenrijk heb je ze vast niet.. daarom is mario zo verbaastquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Eng he, twee mensen van hetzelfde geslacht die met elkaar willen daten.
Nee niet die.
Deze heet KeesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kees en co simone kleinsmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja alleen is deze Kees denk ik nog geen 30Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
maar achter me op de parkplaats loptquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
In Oostenrijk heb je ze vast niet.. daarom is mario zo verbaast
de hele jaar en vent met rock en
pinke handtas![]()
![]()
de houden vele niet vor voll![]()
Ja sommige dragen dat graag..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar achter me op de parkplaats lopt
de hele jaar en vent met rock en
pinke handtas![]()
![]()
de houden vele niet vor voll"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ow ja shit
Iets eten..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De uilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KLB / Binnenkort aanslagen in Europa, dankzij Israël.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Oeps. Was het wel zo slim van Nederland om er bij betrokken te zijn geweest bij de aanval op de Houthi's vannacht.![]()
Let it beThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Google wie is er aan de beurt?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konijnen wiepen veel
@:DerRabbit en @:Homijn met elkaar?![]()
Olleke bollke Maz
Ik heb een gemaakte fiets, gedoucht, pizza is op.
En nu?Trotste mama van Ambar
BolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een man die een rok draagt en een roze tas vast houdt. Het zou toch echt verboden moeten wordenquote:
: "Wat voor gekkigheid krijgen we straks nog meer?"
: "een koe die bolk roept
tjilp"
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een man die een rok draagt en een roze tas vast houdt. Het zou toch echt verboden moeten worden
: "Wat voor gekkigheid krijgen we straks nog meer?"
: "een koe die bolk roept
tjilp"
![]()
![]()
Wiep wiepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb morgen om 13:00 een afspraak staan met Mevrouw ToTquote:
Geintje trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mezelf bolken en dan ook nog een puntje scoren![]()
Overigens was het niet mijn conditie die er slechter op geworden was maar mijn fietsTrotste mama van Ambar
Dat is ook altijd mijn excuusquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens was het niet mijn conditie die er slechter op geworden was maar mijn fiets![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 13:00 een afspraak staan met Mevrouw ToT!
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Geintje trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou, zo'n heftige beurt heb ik ook weer niet nodig. Ik wil komende 2 maanden Wel nog graag fatsoenlijk en pijnloos kunnen lopenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mario heeft account van mazi overgenomen![]()
![]()
Don't push it. Zometeen is er weer een radiator lekkagequote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, zo'n heftige beurt heb ik ook weer niet nodig. Ik wil komende 2 maanden Wel nog graag fatsoenlijk en pijnloos kunnen lopen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't push it. Zometeen is er weer een radiator lekkage!
![]()
![]()
Maar wat ga ik etenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Is het nog geen lente?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat vraag ik me ook af jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb het echt nodig, en de Bolkes ook.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent niet de enige. Ik ben keihard toe aan warmte en licht. Zomer, zon en de buitenluchtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het echt nodig, en de Bolkes ook.Ik heb er één en ik ben er trots op
Een waterig zonnetje en 10 graden teken ik al voorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik ben keihard toe aan warmte en licht. Zomer, zon en de buitenlucht
Ik ga maar ff iets opwarmen wat in een zak zitOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En Videoland doet stom.
Dakar van vandaag staat er nietnopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan maar bivak Brabant Dakar kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb vooral behoefte aan eerder licht en later donkerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een waterig zonnetje en 10 graden teken ik al voorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bijna weekend! Gaat gij nog wat leuks doen?quote:Trotste mama van Ambar
Je gaat je vent pijpen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga maar ff iets opwarmen wat in een zak zitIk heb er één en ik ben er trots op
Ook, maar ik wil vooral weer eens dat ik gewoon naar buiten kan en het dan semi-lekker weer is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb vooral behoefte aan eerder licht en later donker
Nope.quote:
Een zak chili sin carne opwarmenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nou, bah zeg!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zeg je dat ook als je je portemonnee trekt op de wallen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je je portemonnee trekt op de wallen?!
![]()
Rijst kooktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je moeder is gratis.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je je portemonnee trekt op de wallen?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nou, dan maar eens het eten gaan perfectionerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zakje Conimex er doorheen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, dan maar eens het eten gaan perfectioneren![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:56 schreef M_0_0_N het volgende:
Lekker rustige muziek op.. koppijn van hier tot aan....Minder! Hoe dat dan?
![]()
![]()
Heb deze winter extra last van duisternis vergeleken met hiervoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gadverquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: