Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lukt je welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
Dit keer niet expres
Was een watermeloen aan het maken
@:Lovely
[ afbeelding ]
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op de switch nog niet geluktquote:![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil poepen, maar lukt niet
Zal straks wel lukken na een halve glas vodka![]()
Gewoon 4 gram creatine naar binnen werken, probleem opgelost!![]()
![]()
Raar darmstelsel heb jequote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen op, werkt nietTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Tot een volgende keerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
I don''t mind!![]()
I don't give a f*ck anyway![]()
Maar sta nu op 8 puntjes zag ik.Dus ga weer aftaaien hier ;0
Sorry @:Dotteke !Was leuk te zien dat je nog leeft
![]()
![]()
Haha - likewisequote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot een volgende keerWas leuk te zien dat je nog leeft
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, openhaard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinkenquote:![]()
![]()
Dekentje erbij?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, open vol haard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinkenTrotste mama van Ambar
Een echte Amerikaan weet niet hoe ramen open gaan, dus die zou de AC aanzetten. Kennelijk ben ik nog niet voldoende ingeburgerd.![]()
Nu al zin in de eerste dag dat het boven de 15 graden is en dat het zonnetje een beetje schijnt zodat ik even de voeten kan laten luchtenTrotste mama van Ambar
Dat is toch raar?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
Een echte Amerikaan weet niet hoe ramen open gaan, dus die zou de AC aanzetten. Kennelijk ben ik nog niet voldoende ingeburgerd.Trotste mama van Ambar
Frisse lucht uit een raam is toch lekkerder dan die uit de airco? Rare mensenTrotste mama van Ambar
Vind ik ook. Frisse lucht ftw. Zomers kan ik de ramen niet open hebben, maar ik zit dan 's avonds wel het liefst in mijn veranda.quote:![]()
En mss wandelt er dan nog iets leuks naar binnen als je wat open zet
Trotste mama van Ambar
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss wandelt er dan nog iets leuks naar binnen als je wat open zet![]()
![]()
O dacht dat je deze maand niet zou drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil poepen, maar lukt niet
Zal straks wel lukken na een halve glas vodka
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelenTrotste mama van Ambar
jawelquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinkenIk ga op vakantie
![]()
![]()
Nee maar lekker zuipen in het weekend is wat andersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinken![]()
![]()
Panda's zijn niet zulke slimme beesten, bij muizen moet je opletten wat je zegt want voor je het weet bijten ze in je vingerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?![]()
![]()
*HAP*quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Panda's zijn niet zulke slimme beesten, bij muizen moet je opletten wat je zegt want voor je het weet bijten ze in je vingerTrotste mama van Ambar
en ik heb vanavond een match tegen amerikanenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar lekker zuipen in het weekend is wat anders
Ik kan nie engels lullen nie als ik geen alcoholische versnapering op heb![]()
![]()
En ik ben monnik. Dus doe helemaal niets.
Maar heb mezelf wel beloofd dat ik vanavond mag bestellen.
Lekker een dagje cocoonen
Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Say no more!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je nu op je stogzuiger stapt...
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Daarom wil ik ook graag systeembeheerder worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:32 schreef Harrie het volgende:
pauzeik heb vandaag al bijna heel de dag pauze
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Sinds ik in het onderwijs werk heb ik bijna alleen nog maar pauze, geen stress, geen werkdruk, veel vakantie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook graag systeembeheerder worden.![]()
Zou dat betekenen dat ik na een jaar uitstel, toch maar eens dat Business Impact Analysis document moet gaan invullen? Mijn leidinggevende had een half jaar geleden al half boos gezegd dat ik het moest doenquote:Hi devzero,
This is a reminder to please update your 2019 RCC BIA (attached) so that we can include it as part of the bla bla bla Secure DR package bla bla bla
Thanks and Happy New Year!
...![]()
![]()
Heerlijk. Zou ik ook wel willen als ik weer beter ben. Software ontwikkeling is heel stressvol vind ik met deadlines die je moet halen terwijl je nog geen oplossing hebt. Maar dat zal je in systeembeheer ook wel eens hebben toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sinds ik in het onderwijs werk heb ik bijna alleen nog maar pauze, geen stress, geen werkdruk, veel vakantie.Fractalisme - The Architecture of Reality
Geen idee ik heb altijd wel een oplossing eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerlijk. Zou ik ook wel willen als ik weer beter ben. Software ontwikkeling is heel stressvol vind ik met deadlines die je moet halen terwijl je nog geen oplossing hebt. Maar dat zal je in systeembeheer ook wel eens hebben toch?![]()
![]()
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee ik heb altijd wel een oplossing eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:45 schreef Mazikeen het volgende:
Zo eindelijk gelukt mannen
En vrouwen
En @:mario390
💩💩💩quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koffieautomaat schoongemaakt
sleutels in de hand
muziek hard zodat ze boven ook horen dat het bijna weekend is
aftellen met de bass op 10![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Harrie en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 16:49:40 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: