Haha - likewisequote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Tot een volgende keerWas leuk te zien dat je nog leeft
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, openhaard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinkenquote:
Dekentje erbij?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook lekker. Vanavond is het te warm, maar morgenavond doe ik alle ramen open, open vol haard vol aan en dan een kopje hete chocolademelk drinken
Dat is toch raar?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
Een echte Amerikaan weet niet hoe ramen open gaan, dus die zou de AC aanzetten. Kennelijk ben ik nog niet voldoende ingeburgerd.
Vind ik ook. Frisse lucht ftw. Zomers kan ik de ramen niet open hebben, maar ik zit dan 's avonds wel het liefst in mijn veranda.quote:
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
En mss wandelt er dan nog iets leuks naar binnen als je wat open zet
O dacht dat je deze maand niet zou drinkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:01 schreef Mazikeen het volgende:
ik wil poepen, maar lukt niet
Zal straks wel lukken na een halve glas vodka
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet ik ook nog gaan oppassen wie er aan mijn port en blue stilton gaat knabbelen
jawelquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinken
Nee maar lekker zuipen in het weekend is wat andersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat je deze maand niet zou drinken
Panda's zijn niet zulke slimme beesten, bij muizen moet je opletten wat je zegt want voor je het weet bijten ze in je vingerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt een trash panda of een sweet little mouse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |