Ik had op een zeker moment bijna 10 milljoen over voor Cavendish.quote:
Iemand die meer dan twee handen vol aan wedstrijden rijdt, met de focus op een top 10-klassement in de Tour en een andere discipline.quote:
Dit team zit hem als gegotenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb op zich ook wel flink gesmeten voor Albanese dus ik ben ook wel deels oorzaak.
Maar dit klinkt wel alsof iemand nog extremer is geweest dus dat is potentieel kut
Ik neem aan dat die biedingoorlog hierover ging?quote:
En toch was ik de enige met Quintana met wat Taus-saus!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het scheelt dat ik geen klassementsrenner meer nodig had, want die waren wel een beetje op hè?
toch nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die biedingoorlog hierover ging?
Tramadol saus bedoel jequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
En toch was ik de enige met Quintana met wat Taus-saus!
Verdomme, had gehoopt dat mijn bedrag wel genoeg zou zijnquote:
He's coming homequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:21 schreef wimderon het volgende:
Zou @:Aguero het aangedurfd hebben om zijn mascotte nog een ronde te laten liggen?
Maar daarvoor had ik al renners.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand die meer dan twee handen vol aan wedstrijden rijdt, met de focus op een top 10-klassement in de Tour en een andere discipline.
De al genoemde Albanese en Küng bijvoorbeeld.
Toont dit het falen van Broer Konijn aan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of nog meer mensen mijn renner hebben gespot die niet in de lijst van beschikbare renners stond maar volgens mij nog wel beschikbaar was.
Beetje ranja en tramadol mengenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Arkea moet je maar wat doe-het-zelven.
Zal ik Vauquelin en Cort dan maar noemen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:22 schreef franklop het volgende:
Nog geen naam gehoord waarop ik heb geboden
Namen graag.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:21 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd of nog meer mensen mijn renner hebben gespot die niet in de lijst van beschikbare renners stond maar volgens mij nog wel beschikbaar was.
Cortquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zal ik Vauquelin en Cort dan maar noemen.
Ben ik ook vanaf geblevenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lul.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:
Zal ik dan maar zeggen dat dat mijn hoogste bod was?quote:
Ik heb de pinpas flink getrokken voor Kevin.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon lekker eendagskoersen winnenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Arkea moet je maar wat doe-het-zelven.
Ook niet!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
oeiquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:26 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]https://www.procyclingsta(...)une-mittet-2024.jpeg
Dat is dan mijn eerste streepquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb de pinpas flink getrokken voor Kevin.
3e jaar op rij!quote:
Deze is vrij cryptisch.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
Anderen nog geboden op renners met een trein als bijnaam?
Cavagna!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef hhh38 het volgende:
Anderen nog geboden op renners met een trein in de bijnaam?
Maar die stond er wel bij.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zal ik dan maar zeggen dat dat mijn hoogste bod was?
Ook ontwekenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waren nog 4 anderen die hierop hebben gebodenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
3e jaar op rij!
Alle vertrouwen nu hij elders rijdt
Jeetjequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:29 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledig gebaseerd op een contractjaar?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je niet 1 plaatje plaatsenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:29 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
waren nog 4 anderen die hierop hebben geboden
Ik heb ook maar wat gegokt, je moet wat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik wist dat het Franse circuit nu echt te populair zou zijn
Daarom ben deze biedronde rigoureus een andere weg in geslagen, trendsetter dat ik ben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:30 schreef hhh38 het volgende:
Ik wist dat het Franse circuit nu echt te populair zou zijn
Azië tour?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom ben deze biedronde rigoureus een andere weg in geslagen, trendsetter dat ik ben.
Toch op de Mongolen gegaan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarom ben deze biedronde rigoureus een andere weg in geslagen, trendsetter dat ik ben.
Last minute Sénéchal vervangen door een niet-Fransman omdat het er echt teveel werden, maar die vervanger rijdt ook gewoon voor een Franse ploegquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat gegokt, je moet wat.
Je gatquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
@:knijn1985 is mijn budget te kort gekomen voor alle renners op de lijst?
Dries is een zekerheidje voor @franklopquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
3e jaar op rij!
Alle vertrouwen nu hij elders rijdt
Als ik langer dan 5 minuten de tijd had gekregen was dat een glorieuze Aziatische lijst geworden ja.quote:
Stond op de lijst. Niet op gebodenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dries is een zekerheidje voor @:franklop
Veel mensen met vaste patronenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja je kreeg er inderdaad maar 5quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik langer dan 5 minuten de tijd had gekregen was dat een glorieuze Aziatische lijst geworden ja.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tolhoek kun je nog wel een ronde mee wachten hoor.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:28 schreef knijn1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan weet ik wie ik ben misgelopen. Dat is geen ramp. Weg met de fransen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:34 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja je kreeg er inderdaad maar 5
Ik ben toch de enige die een Dries teamnaam gehad heeft, neem ik aan dan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh, dit is mooiquote:
minuten he wel 6 rennersquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan weet ik wie ik ben misgelopen. Dat is geen ramp. Weg met de fransen.
dat nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar vanuit dat ze allemaal binnen zijn
Ja, jammer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Voor jou nog veel langer denk ik
We banteren wat af!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Vanaf ronde 3 zijn er toch bijna geen dubbelingen meer, daar raap je gewoon de enige fatsoenlijke renners op die nog over zijn.quote:
Ja, eigenlijk wel ja, sowieso is het bieden het leukste van het spel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Fan voor het leven. Tenzij ze niet presteren.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ja, en je krijgt de neiging om steeds weer op dezelfde renners te bieden!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso,quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand is de pineut wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:39 schreef Momo het volgende:
@:knijn1985 wie heeft de slechtste ronde?
Mooi rijtje namen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Je blijft naderhand toch volgen hoe ze op eigen benen staanquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat valt weer mee dusquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Alleen als ze het goed doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.
Goed dat je het zegt dat ging bijna mis
Kevin Rivera en Salim Kipkemboi zullen altijd een plekje in mijn hart hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Begint al in de tweede ronde ja, dat is vrij normaal.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
1 iemandquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
De 5e ronde is het leukst!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed om te weten dat ik nog een rondje mag genieten
Al 2 jaar niet gehad toch?quote:
Ja, jammer genoeg niet nee.quote:
bijna bijnaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Nog maar 1 iemand compleet, ben ik niet alternatief genoeg gegaan?
Moet je maar meer bieden dan 0.12quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme heb je nou serieus Archie weggekaapt?
Ja 6.5m was me een beetje te gortigquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar meer bieden dan 0.12
Tiberi en Staune mittet van me gestolen, zowel in deze ronde als uit mijn team van 2023quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwelkom:
Stan van Tricht
Milan Fretin
Diego Ulissi
Antonio Tiberi
Matthew Riccitello
Johannes Staune mittet
Wow Ackermann, even aan gedacht maar dacht dat die wel populair zou zijn voor bedragen rond de 10 mil.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef Steven184 het volgende:
Pidcock
Ackermann (voor 0,13 haha)
Berthet
Sobrero
Walls
En vol!
Ja, die heb ik ook bewust om die reden ontweken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow Ackermann, even aan gedacht maar dacht dat die wel populair zou zijn voor bedragen rond de 10 mil.
Pas op met Oscar Gattoquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwelkom:
Stan van Tricht
Milan Fretin
Diego Ulissi
Antonio Tiberi
Matthew Riccitello
Johannes Staune mittet
Ah thanks. Ik stond ook nog helemaal als laatste voor de 2e keer genoemd. Die zag ik in eerste instantiequote:
3 keer mij afgetroefdquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welkom Jakub Mareczko, Jenthe Biermans, Mikel Landa en Florian Senechal.
Dat zijn namen waar ik prima kan leven, het nadeel is dat ik nu in totaal nog maar zeven renners heb. Halverwege pas.
Terwijl ik amper budget had.quote:
Terwijl ie niet eens beschikbaar wasquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Pistolero het volgende:
@:Slobeend
Heb ik Brenner nog echt van je afgepakt ook met 0.9 om 0.3.
Nooit Bob onderschatten!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik amper budget had.
Mijn grootste verbazing is dat iemand meer heeft geboden op George Jackson of all places.
Oh nee hoor, dat geld had ik ergens anders voor gebruikt en dat is flink misluktquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Aguero het volgende:
@:McGrath, Dunbar pak je dankzij de karma van Ewan
Die heb ik ook nog overwogen tot ik zag dat ie nu bij Burgos zitquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn grootste verbazing is dat iemand meer heeft geboden op George Jackson of all places.
1 van de betere teams heb je tot nu toe bij elkaar denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Jeetje, Oorluis voor zo weinig, gemiste kansquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Die stond lang op de lijst, maar had bidding war verwachtquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boergos gaat over de hele wereld koersen op zoek naar punten, dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog overwogen tot ik zag dat ie nu bij Burgos zit
3x gecheckt of hij toch niet ergens in iemand zijn team zat of spontaan met pensioen was gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terwijl ie niet eens beschikbaar was
En ik maar denken dat Oorluis geschorst was.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeetje, Oorluis voor zo weinig, gemiste kans
En nipt overboden op Louvel
Betekent gewoon Brood hoorquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob heeft ook GLEB zie ik. Dat voelt vies.
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houdenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef skysherrif het volgende:
ARANBURU Alex
JAKOBSEN Fabio
STAUNE-MITTET Johannes
ULISSI Diego
TIBERI Antonio
MATTHEWS Michael
KIELICH Timo
RICCITELLO Matthew
FRETIN Milan
VAN TRICHT Stan
SCHMID Mauro
Mijn totale team is iig nu al beter dan die van vorig jaar lijkt me.
En dan uit R1:quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Ah, Tiberi zou ook in mijn onsympathieke team passen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houden
Ik moest Simmons van vorig jaar overtreffen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houden
Dit team kan best eens heel hoog gaan eindigen, allemachtig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:07 schreef Steven184 het volgende:
Compleet:
Van Aert
Herrada
Marit
Covi
Lampaert
G. Bennett
Sarreau
Bernanke
Plapp
Pidcock
Ackermann
Berthet
Sobrero
Walls
Welke Pedersen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:09 schreef hhh38 het volgende:
Mijn volledige team tot nu toe:
Pedersen
Skujins
G. Martin
Fiorelli
Cavagna
Tesson
De Buyst
Lonardi
Het is uiteindelijk wel de bedoeling om wat punten te scoren he?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Dit voelt niet als een topteam vrees ik, maar het kan verkerenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:17 schreef franklop het volgende:
Alexandr Vlasov
Christian Rodriguez
Santiago Buitrago
Marijn van den Berg
Matteo Moschetti
Roger Adria
Miguel Angel Fernandez
Manuel Penalver
Simone Velasco
Ben Zwiehoff
Mark Stewart
Maar je hebt Hartthijs de Vries?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef Faraday01 het volgende:
Analyse van mijn 9 renners tot nu toe: het kan vriezen en het kan dooien
Nee zeker niet. Maar elk jaar 2e is ook niet leukquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit voelt niet als een topteam vrees ik, maar het kan verkeren
Ik heb nog een ouwe zot in het rijtje van de Israëlieten gezienquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef Aguero het volgende:
Zijn er nog renners over die een klassementje kunnen rijden?
EWAN Caleb
PENHOËT Paul
GIRMAY Biniam
NAESEN Oliver
VAN UDEN Casper
PEDERSEN Casper
MAYRHOFER Marius
STEWART Jake
oh tikfoutje dan bedankt voor het checkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie in het Excel-bestand staan dat ik 4,43 geboden heb op Calzoni, maar ik heb maar 2,43 op hem geboden. Hoe zit dat dan?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie in het Excel-bestand staan dat ik 4,43 geboden heb op Calzoni, maar ik heb maar 2,43 op hem geboden. Hoe zit dat dan?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar je hebt Hartthijs de Vries?
Zeker nu Sainbayar ook al niet meer beschikbaar isquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:21 schreef DeLuna het volgende:
UIJTDEBROEKS Cian
MUKUBHRAN Henok
ROTA Lorenzo
MOLANO BENAVIDES Juan Sebastian
CHAMPOUSSIN Clément
MAS Enric
COSTA Rui
Ik moet nog ff aan de bak hè
Maar heb ik hem dan nog steeds wel?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:21 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
oh tikfoutje dan bedankt voor het checken
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar heb ik hem dan nog steeds wel?
jazekerquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:23 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar heb ik hem dan nog steeds wel?
yesquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Is tab '2' in de sheet hetzelfde als tab 'aantal biedingen', maar dan voor ronde 2?
Ja!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Is tab '2' in de sheet hetzelfde als tab 'aantal biedingen', maar dan voor ronde 2?
Ook in de pizzeria slaat inflatie onverbiddelijk toequote:Op donderdag 11 januari 2024 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
+1quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kom ik slechts 0.12 tekort voor Calzoni bah
Oh had ik maar 1,3 op hem gejast, achjaquote:
Die is te sympathiek voor mijn team, al gaat die wel goed met Matje.quote:
Verleden tijd heb ik helaas niks aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouwe zot in het rijtje van de Israëlieten gezien
Ik zie dat Edoardo Cipollini nog in het rijtje staat, de zoon van past er vast goed tussenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is te sympathiek voor mijn team, al gaat die wel goed met Matje.
Dank voor de tip. Jammer genoeg is Van Wilder al lang weg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie dat Edoardo Cipollini nog in het rijtje staat, de zoon van past er vast goed tussen
Ik zag net pas dat het inderdaad vrij weinig scheelde met Dunbarquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Verleden tijd heb ik helaas niks aan.
Omdat dit mijn eerste keer is doe ik maar wat zonder doelquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Op zich wel mijn doel bereikt om renners voor het Belgische, Franse én Italiaanse circuit te hebben. Het zijn alleen niet echt toppers
Een Bert-Jan Lindeman, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer nog beschikbaar!
Ik ga in die Belgische voorjaarskoersen wel problemen hebben. De kleintjes danquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Op zich wel mijn doel bereikt om renners voor het Belgische, Franse én Italiaanse circuit te hebben. Het zijn alleen niet echt toppers
Gesbert en Bouchard scoren altijd. Mijn jongens in Azië gaan alle sprints domineren. En Jamba? Dat wordt de revelatie van 2024.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk wel de bedoeling om wat punten te scoren he?
Heel onleuk. Dit voelt als de meest frustrerende ronde ooit.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Pistolero het volgende:
@:Slobeend
Heb ik Brenner nog echt van je afgepakt ook met 0.9 om 0.3.
Op zich had je al een vrij goed team. Wel wat eenzijdig misschien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwelkom het volgende wrakhout: Lilian Calmejane, Tom van Asbroeck en Kristian Sbaragli.
Een paar jaar geleden zou dit de jackpot geweest zijn. In biedronde 3 dan.
Ja, ik kan het ook positief bekijken: dit zijn in elk geval geen klassementsmannenquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich had je al een vrij goed team. Wel wat eenzijdig misschien.
Ja, ik had een beetje hetzelfde idee nadat ik de Kindermepper Matje en de Collega's in de hekken rijdende Dylan al had. Dan past Quinn ook uitstekend in dat rijtje, en de sociaal ongemakkelijke Emoe.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:52 schreef Fretwork het volgende:
BARONCINI Filippo
LEEMREIZE Gijs
KELDERMAN Wilco
TURNER Ben
ZANONCELLO Enrico
MIHKELS Madis
TESFATSION Natnael
Voegen zich bij
POWLESS Neilson
RUBIO Einer
MOSCON Gianni
Jammer dat iemand de kattenmoordenaar en Baby Trump van me gejat heeft. Daar gaat mijn klootzakkenthemateam.
Wel blij met mn last minute bod op de renner met de oogjes. Die voelt zich thuis bij Moscon
En arme Wilco dan tussen deze gasten? Wanneer zit het die jongen eens mee?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:52 schreef Fretwork het volgende:
BARONCINI Filippo
LEEMREIZE Gijs
KELDERMAN Wilco
TURNER Ben
ZANONCELLO Enrico
MIHKELS Madis
TESFATSION Natnael
Voegen zich bij
POWLESS Neilson
RUBIO Einer
MOSCON Gianni
Jammer dat iemand de kattenmoordenaar en Baby Trump van me gejat heeft. Daar gaat mijn klootzakkenthemateam.
Wel blij met mn last minute bod op de renner met de oogjes. Die voelt zich thuis bij Moscon
Win je toch mooi 1 ronde mee inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:49 schreef Chiappucci het volgende:
Er is blijkbaar nog steeds geen tonnetje geboden op een bijna-grote ronde winnaar van nog niet zo heel lang geleden.
Wilco, Powless, Natnael en Yung Gizza zijn de ideale schoonzonen van het team. Die gaan samen op pottenbakcursusquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
En arme Wilco dan tussen deze gasten? Wanneer zit het die jongen eens mee?
Met iedereen die niet geleverd heeft snij ik de banden keihard door. Alsof ik ze in het bos aan een boompje gebonden heb.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe staat het onderwijl met Benat Intxausti?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kevin Rivera en Salim Kipkemboi zullen altijd een plekje in mijn hart hebben.
Dat is een aardig team.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Albanese
Nizzolo
Cardis
Valgren
Fredheim
Welkom bij het team! Skjelmose, Hirschi, Higuita, Goossens en Schachmann heten jullie welkom.
Met Nizzolo, Valgren en Schachmann gaan we voor een revival tour na blessureleed. Nizzolo ligt er nog even uit, maar volgens de berichten zijn ze er bij Q36.5 volledig van overtuigd dat hij snel weer op niveau is ()
Dat is geen voorwaar geen onaardig team!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Gloag, Bruttomesso, Canal, Nordhagen, Pickering, Chamberlain en Sentjens komen mijn jonge team nog eens wat verjongen en vergezellen Nys, Gregoire, Tarling, Onley, Poole en kopman De Lie. Nog één te gaan
George is een drinker.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:''Dat is een supersympathieke gast. We hebben na de rit vaak met elkaar gesproken. En hij is zoals hij eruitziet, met een pintje in de hand na de koers (lacht).”
Na het voorjaar gewoon verdedigend wielrennen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is geen voorwaar geen onaardig team!
Die is op de weg terug. Komt goed.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe staat het onderwijl met Benat Intxausti?
quote:“Wij denken dat hij ondergewaardeerd is en op een andere manier is ingezet dan mogelijk is”, verduidelijkt Kemna. “Niet dat hij zomaar even voor onze eerste sprinter gaat worden. Maar we denken dat hij een behoorlijke potentieel heeft.
Dat denk ik ook ieder jaar, en uitiendelijk is het altijd middelmoot op 1 jaar met een uitschieter naar boven (3de of 4de) naquote:
Mijn jongens worden allemaal beter en beter, ik ga niet voor niks met een zo veel mogelijk U23-team het jaar in! Buiten dat ik het gewoon leuker vind om het zo een beetje thematisch te doenquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na het voorjaar gewoon verdedigend wielrennen!
Zie OP. Al staat daar geen tijd in, dus dat zou handig zijn om te weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de post-ronde 2-PM nog niet ontvangen, dus voor de zekerheid: wanneer is de deadline voor ronde 3?
Ah, ik ga dan gewoon uit van 20.00 uur morgen.quote:
20h00 toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie OP. Al staat daar geen tijd in, dus dat zou handig zijn om te weten.
Lijkt me ook, hoewel ik het voor de zekerheid ook nog even in de PM'etjes rond zou sturenquote:
Ik heb ieder jaar weer het idee dat er nog nooit zoveel bagger teams heeft moeten vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Als ik zie wat er nu nog over is en het feit dat er nog 8 users meer dan 30 miljoen hebben maak ik me echt geen enkele illusie meer voor die laatste ronde
Nog 134 renners die een plekje moeten vinden.
Die heeft 2e ronde gewoon meegedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:07 schreef Steven184 het volgende:
Hoe gaan we het trouwens met Max23 doen? Mag ik een team voor hem samenstellen vanaf ronde 3 nu ik vol ben
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bankquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De derde ronde vind ik wel echt het meest vermakelijk, dan wordt er altijd gesmeten voor B-garnituur.
Ik was in de war. Onder kopje teams stond hij 2x, eenmaal leeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft 2e ronde gewoon meegedaan
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bank
Ik ga gewoon all in voor TDT renners natuurlijk, ik heb geen lange termijn visiequote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!
Of het allemaal uitgeven aan Wessel Krul
Dat was wel ronde 4! Maar die 17 miljoen die daar op geboden is toch wel mijn favoriete bod tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!
Of het allemaal uitgeven aan Wessel Krul
In de eerste 2 jaar had je ook wel wonderlijke boden. Maar toen had men nog niet zo goed door dat je beter voor B-garnituur in Franse kutkoersen kon gaan dan voor knechten bij topteams die nooit hun kans krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was wel ronde 4! Maar die 17 miljoen die daar op geboden is toch wel mijn favoriete bod tot nu toe.
Dat gaat van boven naar onder op je lijst. Dus in dat geval de bovenste 4 van je lijstje wel en de laatste niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog 4 renners nodig, maar als ik op 5 bied en alle 5 win ik, mag ik dan zelf kiezen welke ik niet verwelkom in mijn team of is daar een regel voor?
Top, zal er dan rekening mee houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat van boven naar onder op je lijst. Dus in dat geval de bovenste 4 van je lijstje wel en de laatste niet.
Degene die bovenaan je lijstje staat komt als eerste in de buurt, dus het is wel een kwestie van ze op de juiste volgorde te zetten (geloof ik).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog 4 renners nodig, maar als ik op 5 bied en alle 5 win ik, mag ik dan zelf kiezen welke ik niet verwelkom in mijn team of is daar een regel voor?
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruitquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bank
2 jaar geleden deed Vauquelin het wel primaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruit
Behalve Riccitello, maar l'Avenir telt niet mee voor dit spel
Hmm, dan misschien toch nog maar wat schaven voor ik het verstuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruit
Behalve Riccitello, maar l'Avenir telt niet mee voor dit spel
Even in de OP kijken voor het speelschema.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
Telt de Tour Down Under trouwens al mee? Die begint de 16de.
Jullie doen allemaal al in de broek voor Gannaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even in de OP kijken voor het speelschema.
..
Nee, telt niet mee.
Niks telt mee, iedereen 0 puntenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even in de OP kijken voor het speelschema.
..
Nee, telt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |