Mijn jongens worden allemaal beter en beter, ik ga niet voor niks met een zo veel mogelijk U23-team het jaar in! Buiten dat ik het gewoon leuker vind om het zo een beetje thematisch te doenquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Na het voorjaar gewoon verdedigend wielrennen!
Zie OP. Al staat daar geen tijd in, dus dat zou handig zijn om te weten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de post-ronde 2-PM nog niet ontvangen, dus voor de zekerheid: wanneer is de deadline voor ronde 3?
20h00 toch gewoon?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zie OP. Al staat daar geen tijd in, dus dat zou handig zijn om te weten.
Ik heb ieder jaar weer het idee dat er nog nooit zoveel bagger teams heeft moeten vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Als ik zie wat er nu nog over is en het feit dat er nog 8 users meer dan 30 miljoen hebben maak ik me echt geen enkele illusie meer voor die laatste ronde
Nog 134 renners die een plekje moeten vinden.
Die heeft 2e ronde gewoon meegedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:07 schreef Steven184 het volgende:
Hoe gaan we het trouwens met Max23 doen? Mag ik een team voor hem samenstellen vanaf ronde 3 nu ik vol ben
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bankquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De derde ronde vind ik wel echt het meest vermakelijk, dan wordt er altijd gesmeten voor B-garnituur.
Ik was in de war. Onder kopje teams stond hij 2x, eenmaal leeg.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Die heeft 2e ronde gewoon meegedaan
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bank
Ik ga gewoon all in voor TDT renners natuurlijk, ik heb geen lange termijn visiequote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!
Of het allemaal uitgeven aan Wessel Krul
Dat was wel ronde 4! Maar die 17 miljoen die daar op geboden is toch wel mijn favoriete bod tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het ook allemaal vasthouden tot de transferperiode!
Of het allemaal uitgeven aan Wessel Krul
In de eerste 2 jaar had je ook wel wonderlijke boden. Maar toen had men nog niet zo goed door dat je beter voor B-garnituur in Franse kutkoersen kon gaan dan voor knechten bij topteams die nooit hun kans krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was wel ronde 4! Maar die 17 miljoen die daar op geboden is toch wel mijn favoriete bod tot nu toe.
Dat gaat van boven naar onder op je lijst. Dus in dat geval de bovenste 4 van je lijstje wel en de laatste niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog 4 renners nodig, maar als ik op 5 bied en alle 5 win ik, mag ik dan zelf kiezen welke ik niet verwelkom in mijn team of is daar een regel voor?
Top, zal er dan rekening mee houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat van boven naar onder op je lijst. Dus in dat geval de bovenste 4 van je lijstje wel en de laatste niet.
Degene die bovenaan je lijstje staat komt als eerste in de buurt, dus het is wel een kwestie van ze op de juiste volgorde te zetten (geloof ik).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog 4 renners nodig, maar als ik op 5 bied en alle 5 win ik, mag ik dan zelf kiezen welke ik niet verwelkom in mijn team of is daar een regel voor?
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruitquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet toch iets met die 30 miljoen in de bank
2 jaar geleden deed Vauquelin het wel primaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruit
Behalve Riccitello, maar l'Avenir telt niet mee voor dit spel
Hmm, dan misschien toch nog maar wat schaven voor ik het verstuurquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het kan best slim zijn een deel van dat geld te bewaren voor de transfers. Vorig jaar deed ik dat ook, al kwamen mijn best redelijke transferperiode-revelaties daarna alsnog niet vooruit
Behalve Riccitello, maar l'Avenir telt niet mee voor dit spel
Even in de OP kijken voor het speelschema.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
Telt de Tour Down Under trouwens al mee? Die begint de 16de.
Jullie doen allemaal al in de broek voor Gannaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even in de OP kijken voor het speelschema.
..
Nee, telt niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |