Op zich had je al een vrij goed team. Wel wat eenzijdig misschien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwelkom het volgende wrakhout: Lilian Calmejane, Tom van Asbroeck en Kristian Sbaragli.
Een paar jaar geleden zou dit de jackpot geweest zijn. In biedronde 3 dan.
Ja, ik kan het ook positief bekijken: dit zijn in elk geval geen klassementsmannenquote:Op donderdag 11 januari 2024 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op zich had je al een vrij goed team. Wel wat eenzijdig misschien.
Ja, ik had een beetje hetzelfde idee nadat ik de Kindermepper Matje en de Collega's in de hekken rijdende Dylan al had. Dan past Quinn ook uitstekend in dat rijtje, en de sociaal ongemakkelijke Emoe.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:52 schreef Fretwork het volgende:
BARONCINI Filippo
LEEMREIZE Gijs
KELDERMAN Wilco
TURNER Ben
ZANONCELLO Enrico
MIHKELS Madis
TESFATSION Natnael
Voegen zich bij
POWLESS Neilson
RUBIO Einer
MOSCON Gianni
Jammer dat iemand de kattenmoordenaar en Baby Trump van me gejat heeft. Daar gaat mijn klootzakkenthemateam.
Wel blij met mn last minute bod op de renner met de oogjes. Die voelt zich thuis bij Moscon
En arme Wilco dan tussen deze gasten? Wanneer zit het die jongen eens mee?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:52 schreef Fretwork het volgende:
BARONCINI Filippo
LEEMREIZE Gijs
KELDERMAN Wilco
TURNER Ben
ZANONCELLO Enrico
MIHKELS Madis
TESFATSION Natnael
Voegen zich bij
POWLESS Neilson
RUBIO Einer
MOSCON Gianni
Jammer dat iemand de kattenmoordenaar en Baby Trump van me gejat heeft. Daar gaat mijn klootzakkenthemateam.
Wel blij met mn last minute bod op de renner met de oogjes. Die voelt zich thuis bij Moscon
Win je toch mooi 1 ronde mee inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:49 schreef Chiappucci het volgende:
Er is blijkbaar nog steeds geen tonnetje geboden op een bijna-grote ronde winnaar van nog niet zo heel lang geleden.
Wilco, Powless, Natnael en Yung Gizza zijn de ideale schoonzonen van het team. Die gaan samen op pottenbakcursusquote:Op donderdag 11 januari 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
En arme Wilco dan tussen deze gasten? Wanneer zit het die jongen eens mee?
Met iedereen die niet geleverd heeft snij ik de banden keihard door. Alsof ik ze in het bos aan een boompje gebonden heb.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Hoe staat het onderwijl met Benat Intxausti?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kevin Rivera en Salim Kipkemboi zullen altijd een plekje in mijn hart hebben.
Dat is een aardig team.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Albanese
Nizzolo
Cardis
Valgren
Fredheim
Welkom bij het team! Skjelmose, Hirschi, Higuita, Goossens en Schachmann heten jullie welkom.
Met Nizzolo, Valgren en Schachmann gaan we voor een revival tour na blessureleed. Nizzolo ligt er nog even uit, maar volgens de berichten zijn ze er bij Q36.5 volledig van overtuigd dat hij snel weer op niveau is ()
Dat is geen voorwaar geen onaardig team!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef heywoodu het volgende:
Gloag, Bruttomesso, Canal, Nordhagen, Pickering, Chamberlain en Sentjens komen mijn jonge team nog eens wat verjongen en vergezellen Nys, Gregoire, Tarling, Onley, Poole en kopman De Lie. Nog één te gaan
George is een drinker.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik amper budget had.
Mijn grootste verbazing is dat iemand meer heeft geboden op George Jackson of all places.
quote:''Dat is een supersympathieke gast. We hebben na de rit vaak met elkaar gesproken. En hij is zoals hij eruitziet, met een pintje in de hand na de koers (lacht).”
Na het voorjaar gewoon verdedigend wielrennen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is geen voorwaar geen onaardig team!
Die is op de weg terug. Komt goed.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe staat het onderwijl met Benat Intxausti?
quote:“Wij denken dat hij ondergewaardeerd is en op een andere manier is ingezet dan mogelijk is”, verduidelijkt Kemna. “Niet dat hij zomaar even voor onze eerste sprinter gaat worden. Maar we denken dat hij een behoorlijke potentieel heeft.
Dat denk ik ook ieder jaar, en uitiendelijk is het altijd middelmoot op 1 jaar met een uitschieter naar boven (3de of 4de) naquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |