Dat valt weer mee dusquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Alleen als ze het goed doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.
Goed dat je het zegt dat ging bijna mis
Kevin Rivera en Salim Kipkemboi zullen altijd een plekje in mijn hart hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Begint al in de tweede ronde ja, dat is vrij normaal.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
1 iemandquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
De 5e ronde is het leukst!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed om te weten dat ik nog een rondje mag genieten
Al 2 jaar niet gehad toch?quote:
Ja, jammer genoeg niet nee.quote:
bijna bijnaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Nog maar 1 iemand compleet, ben ik niet alternatief genoeg gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |