minuten he wel 6 rennersquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan weet ik wie ik ben misgelopen. Dat is geen ramp. Weg met de fransen.
dat nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar vanuit dat ze allemaal binnen zijn
Ja, jammer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Voor jou nog veel langer denk ik
We banteren wat af!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Vanaf ronde 3 zijn er toch bijna geen dubbelingen meer, daar raap je gewoon de enige fatsoenlijke renners op die nog over zijn.quote:
Ja, eigenlijk wel ja, sowieso is het bieden het leukste van het spel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Fan voor het leven. Tenzij ze niet presteren.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ja, en je krijgt de neiging om steeds weer op dezelfde renners te bieden!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso,quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand is de pineut wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:39 schreef Momo het volgende:
@:knijn1985 wie heeft de slechtste ronde?
Mooi rijtje namen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Je blijft naderhand toch volgen hoe ze op eigen benen staanquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |