Ja!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Is tab '2' in de sheet hetzelfde als tab 'aantal biedingen', maar dan voor ronde 2?
Ook in de pizzeria slaat inflatie onverbiddelijk toequote:Op donderdag 11 januari 2024 21:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie in het Excel-bestand staan dat ik 4,43 geboden heb op Calzoni, maar ik heb maar 2,43 op hem geboden. Hoe zit dat dan?
+1quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kom ik slechts 0.12 tekort voor Calzoni bah
Oh had ik maar 1,3 op hem gejast, achjaquote:
Die is te sympathiek voor mijn team, al gaat die wel goed met Matje.quote:
Verleden tijd heb ik helaas niks aan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouwe zot in het rijtje van de Israëlieten gezien
Ik zie dat Edoardo Cipollini nog in het rijtje staat, de zoon van past er vast goed tussenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is te sympathiek voor mijn team, al gaat die wel goed met Matje.
Dank voor de tip. Jammer genoeg is Van Wilder al lang weg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zie dat Edoardo Cipollini nog in het rijtje staat, de zoon van past er vast goed tussen
Ik zag net pas dat het inderdaad vrij weinig scheelde met Dunbarquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Verleden tijd heb ik helaas niks aan.
Omdat dit mijn eerste keer is doe ik maar wat zonder doelquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Op zich wel mijn doel bereikt om renners voor het Belgische, Franse én Italiaanse circuit te hebben. Het zijn alleen niet echt toppers
Een Bert-Jan Lindeman, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer nog beschikbaar!
Ik ga in die Belgische voorjaarskoersen wel problemen hebben. De kleintjes danquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
Op zich wel mijn doel bereikt om renners voor het Belgische, Franse én Italiaanse circuit te hebben. Het zijn alleen niet echt toppers
Gesbert en Bouchard scoren altijd. Mijn jongens in Azië gaan alle sprints domineren. En Jamba? Dat wordt de revelatie van 2024.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk wel de bedoeling om wat punten te scoren he?
Heel onleuk. Dit voelt als de meest frustrerende ronde ooit.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Pistolero het volgende:
@:Slobeend
Heb ik Brenner nog echt van je afgepakt ook met 0.9 om 0.3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |