minuten he wel 6 rennersquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan weet ik wie ik ben misgelopen. Dat is geen ramp. Weg met de fransen.
dat nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan ga ik er maar vanuit dat ze allemaal binnen zijn
Ja, jammer.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Voor jou nog veel langer denk ik
We banteren wat af!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Vanaf ronde 3 zijn er toch bijna geen dubbelingen meer, daar raap je gewoon de enige fatsoenlijke renners op die nog over zijn.quote:
Ja, eigenlijk wel ja, sowieso is het bieden het leukste van het spel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:38 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind dit waarschijnlijk leuker dan de uitslag zelf
Fan voor het leven. Tenzij ze niet presteren.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die ik ooit in mijn team gehad heb voelt als een kind van mij, hebben jullie dat ook?
Ja, en je krijgt de neiging om steeds weer op dezelfde renners te bieden!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso,quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand is de pineut wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:39 schreef Momo het volgende:
@:knijn1985 wie heeft de slechtste ronde?
Mooi rijtje namen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Je blijft naderhand toch volgen hoe ze op eigen benen staanquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat valt weer mee dusquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Voor de velen die achter deze renners aanzaten kan ik je dus alvast uit de droom helpen. Ze zijn van mij.
Jambaljamts Sainbayar
Mihkel Raim
Martin Laas
Lucas Carstensen
Geoffrey Bouchard
Eli Gesbert
Gegroet.
Alleen als ze het goed doen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg de verrichtingen van Jannik Steimle of all places nog steeds op de voet.
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Daar is op geboden, maar moest niet in een team geplaats worden.
Goed dat je het zegt dat ging bijna mis
Kevin Rivera en Salim Kipkemboi zullen altijd een plekje in mijn hart hebben.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Begint al in de tweede ronde ja, dat is vrij normaal.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
1 iemandquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er nu al mensen meer dan compleet.
De 5e ronde is het leukst!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed om te weten dat ik nog een rondje mag genieten
Al 2 jaar niet gehad toch?quote:
Ja, jammer genoeg niet nee.quote:
bijna bijnaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:47 schreef Momo het volgende:
Nog maar 1 iemand compleet, ben ik niet alternatief genoeg gegaan?
Moet je maar meer bieden dan 0.12quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Godverdomme heb je nou serieus Archie weggekaapt?
Ja 6.5m was me een beetje te gortigquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je maar meer bieden dan 0.12
Tiberi en Staune mittet van me gestolen, zowel in deze ronde als uit mijn team van 2023quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwelkom:
Stan van Tricht
Milan Fretin
Diego Ulissi
Antonio Tiberi
Matthew Riccitello
Johannes Staune mittet
Wow Ackermann, even aan gedacht maar dacht dat die wel populair zou zijn voor bedragen rond de 10 mil.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:51 schreef Steven184 het volgende:
Pidcock
Ackermann (voor 0,13 haha)
Berthet
Sobrero
Walls
En vol!
Ja, die heb ik ook bewust om die reden ontweken.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Wow Ackermann, even aan gedacht maar dacht dat die wel populair zou zijn voor bedragen rond de 10 mil.
Pas op met Oscar Gattoquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik verwelkom:
Stan van Tricht
Milan Fretin
Diego Ulissi
Antonio Tiberi
Matthew Riccitello
Johannes Staune mittet
Ah thanks. Ik stond ook nog helemaal als laatste voor de 2e keer genoemd. Die zag ik in eerste instantiequote:
3 keer mij afgetroefdquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welkom Jakub Mareczko, Jenthe Biermans, Mikel Landa en Florian Senechal.
Dat zijn namen waar ik prima kan leven, het nadeel is dat ik nu in totaal nog maar zeven renners heb. Halverwege pas.
Terwijl ik amper budget had.quote:
Terwijl ie niet eens beschikbaar wasquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:54 schreef Pistolero het volgende:
@:Slobeend
Heb ik Brenner nog echt van je afgepakt ook met 0.9 om 0.3.
Nooit Bob onderschatten!quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik amper budget had.
Mijn grootste verbazing is dat iemand meer heeft geboden op George Jackson of all places.
Oh nee hoor, dat geld had ik ergens anders voor gebruikt en dat is flink misluktquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Aguero het volgende:
@:McGrath, Dunbar pak je dankzij de karma van Ewan
Die heb ik ook nog overwogen tot ik zag dat ie nu bij Burgos zitquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn grootste verbazing is dat iemand meer heeft geboden op George Jackson of all places.
1 van de betere teams heb je tot nu toe bij elkaar denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Jeetje, Oorluis voor zo weinig, gemiste kansquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Die stond lang op de lijst, maar had bidding war verwachtquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boergos gaat over de hele wereld koersen op zoek naar punten, dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog overwogen tot ik zag dat ie nu bij Burgos zit
3x gecheckt of hij toch niet ergens in iemand zijn team zat of spontaan met pensioen was gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terwijl ie niet eens beschikbaar was
En ik maar denken dat Oorluis geschorst was.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jeetje, Oorluis voor zo weinig, gemiste kans
En nipt overboden op Louvel
Betekent gewoon Brood hoorquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob heeft ook GLEB zie ik. Dat voelt vies.
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houdenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef skysherrif het volgende:
ARANBURU Alex
JAKOBSEN Fabio
STAUNE-MITTET Johannes
ULISSI Diego
TIBERI Antonio
MATTHEWS Michael
KIELICH Timo
RICCITELLO Matthew
FRETIN Milan
VAN TRICHT Stan
SCHMID Mauro
Mijn totale team is iig nu al beter dan die van vorig jaar lijkt me.
En dan uit R1:quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Baarle
Vendrame
Watson
Costiou
Louvel
Aular
Prima
Ah, Tiberi zou ook in mijn onsympathieke team passen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houden
Ik moest Simmons van vorig jaar overtreffen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
We zullen de katten dus uit de buurt van jouw team houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |