abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 13:57:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211960718
Geert Wilders voegt de daad bij het woord: hij zet zijn wetsvoorstel voor een verbod op ‘islamitische uitingen’ nu ook formeel in zijn veelbesproken ‘ijskast’.

In een briefje aan de Tweede Kamervoorzitter, nu overigens PVV’er Martin Bosma, kondigt de PVV-leider aan dat hij een aantal initiatiefwetsvoorstellen intrekt. Die lagen overigens al te verstoffen op de plank, omdat er toch geen meerderheid voor was in de Tweede Kamer. Maar belangrijker is het signaal dat Wilders afgeeft. Hij zei bij aanvang van de kabinetsformatie al dat hij zijn toon en plannen zou matigen. Dit is een formele stap om zijn woorden gestalte te geven.

Naast het islamverbod (wat ook draait om de productie en verspreiding van de Koran en een moskeeverbod) gaat het om een voorstel voor ‘administratieve detentie’. Dit plan kwam erop neer dat ‘potentiële’ jihadisten nog voor hun veroordeling vastgezet zouden kunnen worden. Dat kan nu niet binnen onze rechtsstaat.

Dubbel paspoort
Ook een plan om mensen met een dubbel paspoort het kiesrecht te ontnemen bij verkiezingen gaat de prullenmand in. Net als het voorstel om personen met een meervoudige nationaliteit niet meer altijd ‘ambtsdrager’ te laten zijn. Ter illustratie: Wilders was eerder fel op het feit dat ministers soms ook een ander paspoort hebben. Dat geldt bijvoorbeeld voor Dilan Yesilgöz, die ook een Turks paspoort heeft. Maar eerder viel Wilders ook minister Kajsa Ollongren (toen van Binnenlandse Zaken) aan, die ook de Zweedse nationaliteit heeft. ,,Ik wil geen Turken, of Marokkanen of Zweden in dit huis”, zei Wilders destijds. ,,Mag ik dat zeggen? Dit is mijn land.’’

Critici zullen zeggen dat Wilders de voorstellen later alsnog van de plank kan halen - of uit de ijskast- maar het signaal is helder: aan de PVV-leider zal het niet liggen in de formatie. Die besprekingen verplaatsen zich morgenochtend overigens naar Hilversum, waar Wilders, Yesilgöz, Pieter Omtzigt (NSC) en Caroline van der Plas (BBB) met elkaar verder praten.

https://www.ad.nl/politie(...)bevorderen~ad4f0013/

Waar kennen we dit trucje ook alweer van ? Verder ridicuul natuurlijk dat deze rechts-extremist met dit soort voorstellen eventueel minister president wordt. Ik geniet nu al van de presidentschappen van Trump en blonde Greet samen. Heerlijke Oudejaars Conferenties liggen in het verschiet. Zoals Arnon Grundberg in Buitenhof al zei gisteren: 'Als de catastrofe maar te overzien blijft.'

P.S.-1 Pleit ook voor hem dat-ie de grondwet wil respecteren. :D

P.S.-2 Wat staat er nog overeind van z'n A-viertje verkiezingsplan ?

P.S.V. Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211960749
Hij wil wel heel graag op zijn bek gaan met zijn eerste kabinet. Makkelijke uitweg uit de politiek?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 14:42:02 #3
8781 crew  Frutsel
pi_211961402
quote:
11s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij wil wel heel graag op zijn bek gaan met zijn eerste kabinet. Makkelijke uitweg uit de politiek?
Kan ook zijn dat hij weet dat het misschien nooit gaat lukken en dan kan hij achteraf roepen: ik heb er alles aan gedaan - zie je wel

Maar goed, het is een poging, benieuwd wat er verder naar buiten komt de komende maand
  maandag 8 januari 2024 @ 14:44:03 #4
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211961421
Gezien de vele deeltjes van de draad over de verkiezingswinst, is de frustratie bij sommigen nog steeds erg groot.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 14:46:55 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_211961439
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Kan ook zijn dat hij weet dat het misschien nooit gaat lukken en dan kan hij achteraf roepen: ik heb er alles aan gedaan - zie je wel

Maar goed, het is een poging, benieuwd wat er verder naar buiten komt de komende maand
Jij moet natuurlijk ook een open deur intrappen in dit eerst gesloten topic. Dat je het wel degelijk serieus neemt. Ben ook benieuwd wat er verder uit komt de aankomende maand. Maar goed, kan ook zijn dat-ie achteraf gaat roepen dat het een poging was een poging te wagen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 14:47:43 #6
8781 crew  Frutsel
pi_211961446
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:46 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jij moet natuurlijk ook een open deur intrappen in dit eerst gesloten topic. Dat je het wel degelijk serieus neemt. Ben ook benieuwd wat er verder uit komt de aankomende maand. Maar goed, kan ook zijn dat-ie achteraf gaat roepen dat het een poging was een poging te wagen.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er wel uitkomen en dan kan Wilders eens laten zien dat ie kan regeren
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 14:48:14 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_211961452
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:44 schreef thedeedster het volgende:
Gezien de vele deeltjes van de draad over de verkiezingswinst, is de frustratie bij sommigen nog steeds erg groot.
Ik heb daar zelden in gepost. Ben meer van de nieuwsfeiten. Ben meer gefrustreerd door onterecht gesloten topics.

pi_211961458
Ik ben benieuwd naar wat de PVV-stemmers (zowel individueel, bv hier, of meer in het algemeen) hier van vinden. Was dit al bekend voor de verkiezingen, dat dit soort voorstellen (en daarmee doel ik er op dat een grondwetswijziging nodig zou zijn) er uit gewipt zouden worden ten bate van een formatie? Goede ontwikkeling? Heeft men hier vrede mee? Vleugje kiezersbedrog?

Geen waardeoordeel, oprechte vraag.

Persoonlijk acht ik het als een zeer positieve wending in wat ik inderdaad wel nog steeds als een belabberde situatie (verkiezingsuitslag en alles sindsdien) zie. Dus dat is imo mooi.
"Pools are perfect for holding water"
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 14:49:19 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_211961460
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er wel uitkomen en dan kan Wilders eens laten zien dat ie kan regeren
Eerlijk nog wel. Ik hoop oneerlijk dat ze er uitkomen en dat we ontiegelijk gaan lachen.

Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 14:51:36 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_211961473
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:49 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de PVV-stemmers (zowel individueel, bv hier, of meer in het algemeen) hier van vinden. Was dit al bekend voor de verkiezingen, dat dit soort voorstellen (en daarmee doel ik er op dat een grondwetswijziging nodig zou zijn) er uit gewipt zouden worden ten bate van een formatie? Heeft men hier vrede mee? Vleugje kiezersbedrog?

Geen waardeoordeel, oprechte vraag.

Persoonlijk acht ik het als een zeer positieve wending in wat ik inderdaad nog steeds als een zeer ongewenste situatie (verkiezingsuitslag) zie.
Een positieve wending dat een minister president de grondwet respecteert? Iedere Nederlander als gelijk beschouwt. Iedere godsdienst respecteert. ? Het tegendeel stond in zijn, niet hun, verkiezingsprogramma. Daar stemden ze op.

maandag 8 januari 2024 @ 14:58:05 #11
182233 thedeedster
pi_211961517
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:48 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb daar zelden in gepost. Ben meer van de nieuwsfeiten. Ben meer gefrustreerd door onterecht gesloten topics.

Was niet naar jou persoonlijk toe bedoeld Tong.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211961542
Wel mooi om te zien dat een kabinet Wilders ook niet meer dan een slap aftreksel zal zijn van zijn partijprogramma als er meerderheden gevormd moeten worden.

Daar heeft hij dan 9.204 dagen voor staan schreeuwen in de 2e kamer.
pi_211961581
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel mooi om te zien dat een kabinet Wilders ook niet meer dan een slap aftreksel zal zijn van zijn partijprogramma als er meerderheden gevormd moeten worden.

blijkt maar weer dat je altijd moet inbinden en compromissen sluiten, zijn toch mooi 2 miljoen mensen ingestonken
pi_211961593
quote:

"Politici zijn leugenaars die van alles beloven maar hun beloften nooit nakomen, daarom stem ik nu op Geert!11!!!"
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211961602
quote:

Wilders wil gewoon een zo (economisch) rechts mogelijk kabinet mogelijk maken, ongeacht wat.

Dan mag hij in zijn verkiezingsprogramma weliswaar enkele economisch linkse standpunten verkondigen (waar sommige van zijn kiezers ook voor hebben gestemd), dat is geenzins waar hij voor staat (zie ook zijn stemgedrag in de kamer).

Hij is altijd al een verlengstuk van de VVD geweest. Een mooie bliksemafleider ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211961630
Zoals verwacht wordt het een (economisch) guur rechtse regering met wat maatregelen om immigratie te remmen. Van de beloftes rondom bestaanszekerheid gaat niets terecht komen. Die gaat eerder nog verder in het geding komen
pi_211961634
quote:

Polderen hè. Dat is dus bij elke partij die wint zo, dat is namelijk een product van het Nederlandse politieke systeem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 8 januari 2024 @ 15:13:03 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211961638
Maar die boze moslims die hier de sharia komen invoeren dan? Gaan die nu ook in de ijskast?
  maandag 8 januari 2024 @ 15:15:06 #19
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211961657
quote:

Mooi en een opluchting dat zelfs de grootste populistische schreeuwers in de praktijk moeten dimmen.

Hopelijk komen ze gewoon aan echt regeren toe straks en wordt het geen circus à la de 87 fantastische dagen van de LPF en daarna plas was etc. Er moeten gewoon knopen doorgehakt worden op veel punten.
  maandag 8 januari 2024 @ 15:17:28 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211961686
quote:
8s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Politici zijn leugenaars die van alles beloven maar hun beloften nooit nakomen, daarom stem ik nu op Geert!11!!!"
En nu is het wachten tot de volgende messias opstaat. Want die gaat de beloftes wel echt waarmaken!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211961696
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mooi en een opluchting dat zelfs de grootste populistische schreeuwers in de praktijk moeten dimmen.

Hopelijk komen ze gewoon aan echt regeren toe straks en wordt het geen circus à la de 87 fantastische dagen van de LPF en daarna plas was etc. Er moeten gewoon knopen doorgehakt worden op veel punten.
Stiekem lijkt me dat wel weer eens leuk.
Ben ook benieuwd hoe lang het gaat duren voor het eerste kamerlid zich afsplitst van de PVV. Lid van de PVV zijn ze toch al niet, dus al te moeilijk moet dat niet zijn.
pi_211961720
wtf ik haat wilders nu
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 15:19:41 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_211961731
quote:

Wachtgeld wordt inmiddels ook geïncasseerd door de grootste criticaster van Timmermans.

Tot morgen.

maandag 8 januari 2024 @ 15:25:32 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211961858
Wilders gaat nog wel op zijn bek , lekker laten regeren. Hebben we dat ook weer gehad.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211961877
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wachtgeld wordt inmiddels ook geïncasseerd door de grootste criticaster van Timmermans.

Tot morgen.

Ik heb principieel niets tegen wachtgeldregelingen.

Politiek is nu eenmaal een vak waar je vandaag nog een baan kan hebben en morgen niet meer.
pi_211961926
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:44 schreef thedeedster het volgende:
Inderdaad.

Dat merk je ook goed aan de smalende reacties. Er wordt wel gedaan alsof men er nu om kan lachen, maar ondertussen overheerst er nog altijd veel woede dat velen niet wilde inzien hoe ingenieus bepaalde andere partijen zogenaamd waren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 8 januari 2024 @ 15:30:56 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211961968
Gaat de Zwarte Piet wet die roetveegpiet gaat verbieden wel door?
pi_211962005
quote:
84s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
En nu is het wachten tot de volgende messias opstaat. Want die gaat de beloftes wel echt waarmaken!
Aldus degene die al achter 4 verschillende messiahs heeft gelopen |:(
pi_211962032
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:30 schreef Hexagon het volgende:
Gaat de Zwarte Piet wet die roetveegpiet gaat verbieden wel door?
Is daar nog wel geld voor als alle subsidie op cultuur is stopgezet?
  maandag 8 januari 2024 @ 15:35:44 #30
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_211962033
Wilders zo lang mogelijk aan het lijntje houden zodat hij al zijn controversiële punten intrekt en vervolgens dumpen en niet laten meeregeren, daar gaat wat er nog was overgebleven van zijn geloofwaardigheid.

Zijn voorstel voor ‘administratieve detentie’ heeft hij trouwens overgenomen van Israël, het resultaat daarvan was o.a. 7 oktober.
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
  maandag 8 januari 2024 @ 15:37:56 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211962066
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Aldus degene die al achter 4 verschillende messiahs heeft gelopen |:(
Ik weet heel goed hoe het werkt ja. Ik trap er niet meer in ^O^
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 8 januari 2024 @ 15:38:27 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211962073
quote:
5s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Natuurlijk, je gooit de handhaving gewoon bij politiekorpsen over de schutting en die zullen onze cultuur er wel eens met bruut geweld in meppen.
  maandag 8 januari 2024 @ 15:41:13 #33
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211962106
quote:
5s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:35 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja! Daarom ook roetveegpieten. De roetveegpiet is eigenlijk een bezuinigingspiet want kost heel veel minder schmink :P
pi_211962161
Meeste mensen stemmen toch niet op hem of de PVV in het algemeen vanwege deze zaken. Weinig mensen die moeilijk gaan doen over verkiezingsbedrog. Zolang er iets meer gedaan word aan migratie zal dat wel los lopen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat elke partij concessies moet doen, dus wat naïef om te verwachten dat dat niet zou gelden voor de PVV.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2024 15:51:28 ]
pi_211962202
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Meeste mensen stemmen toch niet op hem of de PVV in het algemeen vanwege deze zaken. Weinig mensen die moeilijk gaan doen over verkiezingsbedrog. Zolang er iets meer gedaan word aan migratie zal dat wel los lopen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat elke partij concessies moet doen, dus wat naïef om te verwachten dat dat niet zou gelden voor de PVV.
Het is inderdaad opvallend om te zien dat hier zoveel hoongelach over is.
pi_211962251
Elke voorgaande formatie waarbij gepolderd werd, FOK!: "Slappe hap, verwaterd compromis, vlees noch vis, wat een gekonkel en gedraai"

FOK! nu Wilders zijn program overboord gooit om maar op het pluche te blijven: "Goed dat er gepolderd wordt, zie je wel, het komt allemaal goed, zijn kiezers hebben toch niet om zijn islampunten op hem gestemd".
pi_211962259
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ach, met hoe graag sommigen alle PVV stemmers in hetzelfde hokje willen duwen verbaast het me niets. Allemaal dom, dus dan zijn het vast allemaal mensen die niet zelf na kunnen denken en niet inzien dat partijen concessies moeten doen :'( wellicht dat een klein groepje extremisten daadwerkelijk op de PVV stemt omdat ze zelf zo racistisch zijn als maar kan, maar de meerderheid wil gewoon dat er iets veranderd in dit land, helemaal rondom immigratie. Maar makkelijker om ze lachwekkend in een hoekje te zetten - niks nieuws hier :+
pi_211962275
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2024 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Elke voorgaande formatie waarbij gepolderd werd, FOK!: "Slappe hap, verwaterd compromis, vlees noch vis, wat een gekonkel en gedraai"

FOK! nu Wilders zijn program overboord gooit om maar op het pluche te blijven: "Goed dat er gepolderd wordt, zie je wel, het komt allemaal goed, zijn kiezers hebben toch niet om zijn islampunten op hem gestemd".
Dit dus.
pi_211962286
quote:
84s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als ze Zelensky maar niet weer naar de 2e Kamer halen. We hebben al genoeg bedelaars in Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 08-01-2024 16:14:13 ]
Plaats hier uw advertentie
  maandag 8 januari 2024 @ 16:16:40 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211962379
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nouja we zitten al bijna 20 jaar te wachten tot de boze moslims ons komen onderdrukken. Blijkbaar gaan die nu ineens in de ijskast.
pi_211962465
quote:
Ik denk dat heel veel mensen vinden dat er wat gedaan moet worden aan immigratie zoals het nu (niet) geregeld is, zelf vind ik het ook een zooitje. Arbeidmigratie èn vluchtelingen.
Maar PVV-BBB-VVD (NSC weet ik niet goed, die zijn echt vaag) gaan dat echt niet oplossen, die zijn allemaal gebaat bij goedkope arbeidskrachten.

En er is imo niet een simpele oplossing voor want het zijn multi-problemen geworden, verweven met andere slecht geregelde zaken. Ik denk zelf dat het Europa-breed moet worden geregeld, maar goed Europa is de duivel voor veel van deze kiezers.
En wat Geert roept klinkt natuurlijk lekker en makkelijk voor veel mensen.

Onthoud nou eens dat mensen (lees populisten) die met makkelijke oplossingen komen voor ingewikkelde zaken, niet te vertrouwen zijn.

Verder vind ik het best wel ranzig dat zoveel mensen een premier wensen die zulke taal uitslaat, hele groepen mensen uitsluit en alleen maar loopt te schreeuwen.
Radio Espantoso
pi_211962692
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Toch is het echt zo dat migratie-beperking vraagt om radicaal beleid.
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 17:05:30 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211962715
quote:
Zijn wel echt punten waar de man al god weet hoelang op zit te hameren

Als de partij van de dieren om maar te kunnen regeren ineens hun commentaar op de vleesindustrie laat vallen dan denkt ook iedereen hetiets in de trend van lolwhut _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin maandag 8 januari 2024 @ 17:08:20 #44
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211962733
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Zoals verwacht wordt het een (economisch) guur rechtse regering met wat maatregelen om immigratie te remmen. Van de beloftes rondom bestaanszekerheid gaat niets terecht komen. Die gaat eerder nog verder in het geding komen
Mocht dat kabinet er komen weet ik in ieder geval wel wat ik ga lezen de aankomende paar jaar

"Recordwinsten bedrijven"
"Kloof tussen arm en rijk groeit nog steeds"
Pensioenleeftijd blijft stijgen"
"Nederlanders kunnen elkaar niet meer luchten of zien"
"Niveau onderwijs nog verder gekelderd"

Maar! Economisch zal het vast "goed" gaan. In een totaal verdeeld zuur kutland, maar hey. Groei! Oh ja en een paar Afrikanen met veel bravoure zonder inachtneming van de wet de grens over getrapt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211962737
Haha Greet doet nu al zn kont open voor Allah en meer Islam.
pi_211962754
Wat een walgelijke slappe zak.
blablablabla
pi_211962791
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:05 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zijn wel echt punten waar de man al god weet hoelang op zit te hameren

Als de partij van de dieren om maar te kunnen regeren ineens hun commentaar op de vleesindustrie laat vallen dan denkt ook iedereen hetiets in de trend van lolwhut _O-
Maar dit gedrag van Wilders is toch bekend? Vorige keer dat hij macht rook zat er ook maar iets van 24 uur tussen roepen dat de AOW op 65 een breekpunt was en het punt publiekelijk bij het vuilnis zetten.
pi_211962807
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 16:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja we zitten al bijna 20 jaar te wachten tot de boze moslims ons komen onderdrukken. Blijkbaar gaan die nu ineens in de ijskast.
We hebben inderdaad gezien wat de enorme influx uit zulke landen het Westen de afgelopen decennia heeft opgeleverd. Flink gepolariseerde samenlevingen, antiwesterse sentimenten, criminaliteit en een constante dreiging voor Islamitisch terrorisme.

Het is nu zelfs normaal dat als een terreurgroepering in het Midden-Oosten al slachtend en verkrachtend een paar Israëlische dorpen zuivert, dit openlijk op straat wordt gevierd met gebak in steden zoals Berlijn, Londen, Amsterdam en Parijs.

Wellicht worden dit soort dingen in bepaalde kringen als welkome 'culturele verrijking' en 'mooie diversiteit' gezien, maar de meeste weldenkende mensen vinden deze ontwikkelingen maar niets.
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 17:19:55 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211962831
Ik vind het recht om te demonstreren zelfs wel een mooi dingetje
pi_211962838
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
Knip

Wellicht worden dit soort dingen in bepaalde kringen als welkome 'culturele verrijking' en 'mooie diversiteit' gezien, maar de meeste weldenkende mensen vinden deze ontwikkelingen maar niets.
En het zoveelste "centrum-rechtse" (niet mijn woorden) kabinet op rij gaat dat allemaal dit keer echt wel oplossen? 15 keer is scheepsrecht?
  maandag 8 januari 2024 @ 17:23:56 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211962899
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
En het zoveelste "centrum-rechtse" (niet mijn woorden) kabinet op rij gaat dat allemaal dit keer echt wel oplossen? 15 keer is scheepsrecht?
Het zou inderdaad eens tijd worden. :Y

Maar nee, denk 't niet.
pi_211962995
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:23 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Het zou inderdaad eens tijd worden. :Y

Maar nee, denk 't niet.
Ik denk dat PVV bij de Tweede Kamer-verkiezingen volgend jaar is gekwarteerd. Gelukkig maar. Flapdrol met een appel in zijn hand.
  maandag 8 januari 2024 @ 18:06:52 #53
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_211963438
quote:

[..]
We hebben inderdaad gezien wat de enorme influx uit zulke landen het Westen de afgelopen decennia heeft opgeleverd. Flink gepolariseerde samenlevingen, antiwesterse sentimenten, criminaliteit en een constante dreiging voor Islamitisch terrorisme.

Het is nu zelfs normaal dat als een terreurgroepering in het Midden-Oosten al slachtend en verkrachtend een paar Israëlische dorpen zuivert, dit openlijk op straat wordt gevierd met gebak in steden zoals Berlijn, Londen, Amsterdam en Parijs.

Als het een en al kommer en kwel is, waarom heb je dan je kolonistenstaatje te midden van de islamitische wereld gesticht :') 'verrijking' voor die regio :')
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
  maandag 8 januari 2024 @ 18:15:04 #54
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_211963554
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Je vergeet die ene keer toen PvdA al haar idealen aan de kant schoof om Rutte maar in de kont te mogen kruipen.
pi_211963610
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:15 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Je vergeet die ene keer toen PvdA al haar idealen aan de kant schoof om Rutte maar in de kont te mogen kruipen.
Zo gek is het niet, PvdA en VVD samen in een kabinet.
Er zijn behoorlijk wat overeenkomsten en uiteraard ook verschillen om te overbruggen.

Andersom was dat ook het hele idee achter Paars I & II wat ook een succesvolle samenwerking was.
pi_211963746
quote:
6s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:15 schreef Cruzinats het volgende:
Ja, precies, één van de vele centrum-rechtse op rij. Deze was dan wellicht het minst rechts.
pi_211963890
Het zal mij onderhand worst wezen, 1 ding is zeker. Rijk worden kun je niet in Nederland
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 8 januari 2024 @ 18:57:01 #58
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211964194
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad.

Dat merk je ook goed aan de smalende reacties. Er wordt wel gedaan alsof men er nu om kan lachen, maar ondertussen overheerst er nog altijd veel woede dat velen niet wilde inzien hoe ingenieus bepaalde andere partijen zogenaamd waren.
Woede? Nee hoor. Als er iemand vaak boos is en vol woede zit is het Geert wel.
Vooral naar andersdenkenden toe.

Je krijgt een beetje terug wat je uitzendt hè.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211964243
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou, de woede en zure reacties komen toch niet uit de hoek van de PVV'ers.
  maandag 8 januari 2024 @ 19:01:12 #60
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211964252
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Ja, precies, één van de vele centrum-rechtse op rij. Deze was dan wellicht het minst rechts.
Mwah, Rutte 4 was qua beleid veel linkser dan Rutte 2.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 8 januari 2024 @ 19:03:43 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211964282
quote:

[..]

Nou blijkbaar vind de PVV het wel meevallen. Anders zou het niet de ijskast in kunnen.
  maandag 8 januari 2024 @ 19:05:31 #62
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211964309
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Toch is het echt zo dat migratie-beperking vraagt om radicaal beleid.
Klopt. En dat zullen we op orde moeten hebben wanneer de echte migratiestromen op gang gaan komen vanuit Zuid-Azië wanneer dat langzaam onbewoonbaar wordt. Ik hoop dat ik het fout heb, maar anders krijgen we echt een heleboel nieuwe buren die bijvoorbeeld Bengaals spreken in golven waar de huidige influx een natte scheet bij is.
pi_211964339
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij werd Wilders uitgedaagd door de religieuze politieke partijen om met stemverheffing te spreken.
  maandag 8 januari 2024 @ 19:08:39 #64
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211964367
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, de woede en zure reacties komen toch niet uit de hoek van de PVV'ers.
Ah projectie idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211964429
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou blijkbaar vind de PVV het wel meevallen. Anders zou het niet de ijskast in kunnen.
Ik denk dat weinig mensen dit vinden meevallen, dat geldt ook voor mensen zoals ik die geen PVV hebben gestemd.

De vraag is alleen wat je er echt aan kan doen binnen de stalen kaders van de rechtstaat. Wilders is vaak wel goed in het benoemen van het probleem, maar niet in het vinden van een constructieve oplossing.

Echter, het feit dat er niet zomaar zo een juridisch haalbare constructieve oplossing voor handen is, betekent natuurlijk niet dat je dan maar moet doen alsof het probleem niet bestaat, zoals PvdA, GL, D66 jaren gedaan hebben.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_211964444
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:39 schreef halfway het volgende:
Het zal mij onderhand worst wezen, 1 ding is zeker. Rijk worden kun je niet in Nederland
Waarom zou dat het doel moeten zijn? Het gaat er toch vooral om dat je genoeg hebt om gelukkig van te worden?
pi_211964456
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik denk dat weinig mensen dit vinden meevallen, dat geldt ook voor mensen zoals ik die geen PVV hebben gestemd.

De vraag is alleen wat je er echt aan kan doen binnen de stalen kaders van de rechtstaat. Wilders is vaak wel goed in het benoemen van het probleem, maar niet in het vinden van een constructieve oplossing.

Echter, het feit dat er niet zomaar zo een juridisch haalbare constructieve oplossing voor handen is, betekent natuurlijk niet dat je dan maar moet doen alsof het probleem niet bestaat, zoals PvdA, GL, D66 jaren gedaan hebben.
Job Cohen moet hier sinds 2000 wel een beetje gniffelen hoor.
pi_211964481
quote:
2s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Job Cohen moet hier sinds 2000 wel een beetje gniffelen hoor.
Er zijn binnen de genoemde partijen wel degelijk mensen die dit probleem hebben aangekaart, maar het is ook vaak genoeg weggelachen of gebagatelliseerd. Op zich ook logisch, want de PvdA heeft het lange tijd moeten hebben van de kiezer met een niet-autochtone achtergrond.
pi_211964484
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 17:10 schreef Elan het volgende:
Wat een walgelijke slappe zak.
Had je iets anders verwacht?
pi_211964520
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Waarom zou dat het doel moeten zijn? Het gaat er toch vooral om dat je genoeg hebt om gelukkig van te worden?
Ik ben tevreden maar niet tevreden genoeg om te kunnen stoppen met werken wanneer ik dat wil.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_211964606
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:49 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de PVV-stemmers (zowel individueel, bv hier, of meer in het algemeen) hier van vinden.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ilen-voor-een-rechts
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_211964617
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Had je iets anders verwacht?
Niet in deze mate.
Pure verloochening van de kernwaarden waar je al decennia voor staat om maar op het pluche te geraken.

En waar hij anderen constant (terecht) op heeft aangevallen.

PVV is wel echt af, mochten er om wat voor reden dan ook spoedig nieuwe verkiezingen komen kan dat wel eens het grootste verlies in stemmen opleveren uit de hedendaagse geschiedenis.

Geert is af.
blablablabla
pi_211964649
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Er zijn binnen de genoemde partijen wel degelijk mensen die dit probleem hebben aangekaart, maar het is ook vaak genoeg weggelachen of gebagatelliseerd. Op zich ook logisch, want de PvdA heeft het lange tijd moeten hebben van de kiezer met een niet-autochtone achtergrond.
Job Cohen was juist in 2000 (toen al ja) de opsteller van de voor die tijd erg strenge 'Vreemdelingenwet'. Dus dat een partij als de PvdA het e.e.a gebagatelliseerd zou hebben is onzin.
pi_211964668
Kun je nagaan hoe je internationaal een pleefiguur slaat met deze clown.
  maandag 8 januari 2024 @ 19:37:30 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211964820
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet in deze mate.
Pure verloochening van de kernwaarden waar je al decennia voor staat om maar op het pluche te geraken.

PVV is wel echt af, mochten er om wat voor reden dan ook spoedig nieuwe verkiezingen komen kan dat wel eens het grootste verlies in stemmen opleveren uit de hedendaagse geschiedenis.

Geert is af.
Wat is dit voor een vreemde rant?

Volgens mij wil het gros van de PVV-stemmers dat de asielinstroom aan banden wordt gelegd, dat men netto wat meer overhoudt en dat woningen weer vallen te betalen.

Alsof kleingeld als het verbieden van de Koran, hoofddoekjes of wat dan ook daar afbreuk aan doet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 8 januari 2024 @ 19:40:57 #76
182233 thedeedster
pi_211964876
quote:

[..]
Niet in deze mate.

Geert is af.
En dan gaan de kiezers natuurlijk allemaal Timmermans en Jetten stemmen.

Nee dus. Accepteer het maar gewoon.
pi_211965015
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef thedeedster het volgende:

[..]
En dan gaan de kiezers natuurlijk allemaal Timmermans en Jetten stemmen.

Nee dus. Accepteer het maar gewoon.
Gewoon weer VVD.
Die doen ook niet wat ze zeggen maar is in elk geval geen ongeloofwaardige Tokkie-partij.
blablablabla
  maandag 8 januari 2024 @ 19:49:37 #78
182233 thedeedster
pi_211965081
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon weer VVD.
Die doen ook niet wat ze zeggen maar is in elk geval geen ongeloofwaardige Tokkie-partij.
Ik denk eerder dat de VVD juist af is. Toppunt van ongeloofwaardigheid wat mij betreft.
pi_211965084
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat is dit voor een vreemde rant?

Volgens mij wil het gros van de PVV-stemmers dat de asielinstroom aan banden wordt gelegd, dat men netto wat meer overhoudt en dat woningen weer vallen te betalen.

Alsof kleingeld als het verbieden van de Koran, hoofddoekjes of wat dan ook daar afbreuk aan doet.
Misschien willen ze dat maar als je De PVV de afgelopen jaren maar een beetje gevolgd hebt in de debatten dan ging het bijna altijd over Islam, met als absoluut dieptepunt de Kopvoddentaks.

Dat is bepaald geen kleingeld geweest qua inzet.
blablablabla
pi_211965310
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat de VVD juist af is. Toppunt van ongeloofwaardigheid wat mij betreft.
Dat de VVD er een zooitje van gemaakt heeft is evident, maar deze omslag van Geert is wel heel extreem.

Goed dat andere partijen hem meer of meer uitsluiten voor een directe samenwerking.
blablablabla
pi_211965427
quote:

[..]
Niet in deze mate.

Geert is af.
Geert is af omdat hij concessies doet om te mogen regeren?

Ergens zou ik nieuwe verkiezingen toejuichen; al is het maar om te laten zien dat de PVV er echt niet op achteruit gaat omdat z’n partij wat concessies doet en Elan van FOK vindt dat hij af is :D
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 20:04:56 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211965527
Wat concessies?

Zijn partijprogramma is inmiddels zo klein dat het bij de ingezonden brievenrubriek in de Donald Duck kan _O-
  maandag 8 januari 2024 @ 20:10:14 #83
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211965680
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:04 schreef sp3c het volgende:
Wat concessies?

Zijn partijprogramma is inmiddels zo klein dat het bij de ingezonden brievenrubriek in de Donald Duck kan _O-
Is dat erg?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 8 januari 2024 @ 20:13:18 #84
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211965747
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien willen ze dat maar als je De PVV de afgelopen jaren maar een beetje gevolgd hebt in de debatten dan ging het bijna altijd over Islam, met als absoluut dieptepunt de Kopvoddentaks.

Dat is bepaald geen kleingeld geweest qua inzet.
Ohja, een uitspraak van meer dan 10 jaar geleden...

Zullen wat hardliners zijn die dat misschien jammer vinden. Maar over de gehele linie is dat kleingeld.

Als die een kabinet kan vormen dan zal die worden afgerekend op de welbekende probleemdossiers. Asiel, stikstof, zorg etc.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 20:31:45 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211966168
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dat erg?
Het is iig niet een paar consessies
pi_211966829
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Verschrikkelijk :r
Wilders/Milders :')_!!! :r
pi_211966867
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:04 schreef sp3c het volgende:
Wat concessies?

Beste Oom Donald,

Ik zou graag wat minder vervelende Gansdorpers in ons mooie Duckstad willen. En de subsidie voor Willie Wortel intrekken.

Groetjes,

Geurt Milder
  maandag 8 januari 2024 @ 22:52:57 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211968510
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Oh dus Wilders heeft de oplossing van een serieus probleem lopen saboteren met getroll? En nu ineens kan het in de ijskast. Lekker betrouwbaar.
pi_211968649
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Geert is af omdat hij concessies doet om te mogen regeren?

Ergens zou ik nieuwe verkiezingen toejuichen; al is het maar om te laten zien dat de PVV er echt niet op achteruit gaat omdat z’n partij wat concessies doet en Elan van FOK vindt dat hij af is :D
Concessies zijn hier en daar een ander tegemoet komen, niet het stokpaardje waar je de afgelopen 15 jaar de volledige nationale en internationale wereldproblematiek meende aan te wijten spontaan te laten vallen nu het premierschap lonkt.

Geert die tolerant is jegens de Islam is net zoiets als de partij van de dieren die van de ene op de andere dag geen enkele morele bezwaren meer zou hebben met kiloknallers in de supermarkten.
Hij maakt zich compleet ongeloofwaardig.
blablablabla
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 23:12:18 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211968695
De bezwaren zullen er nog best zijn, hij geeft hier alleen tussen neus en lippen door dat de oplossingen waar hij dit land al god weet hoe lang mee probeert te redden een beetje onzin zijn
pi_211968716
Wilders ziet af van zijn voornemens om mensen jarenlang op te sluiten wegens het bezit van een koran.

Zo mild, zo groots. Een waar staatsman.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211969464
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Gewoon weer VVD.
Ergens hoop ik dat je gelijk krijgt terwijl ik absoluut geen VVD-fan ben, want ik verwacht dat het FVD wordt of nog erger.
Dat is de trend de laatste 25 jaar en als ik kijk naar hoe de jongeren tegenwoordig gebrainwashed worden op bv TikTok, zie ik het somber in.
Radio Espantoso
pi_211970114
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders ziet af van zijn voornemens om mensen jarenlang op te sluiten wegens het bezit van een koran.

Zo mild, zo groots. Een waar staatsman.
Niet fijn voor de Nederlandse bedrijven werkzaam in het Midden-Oosten. Die zullen zich wel grote zorgen maken.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:24:16 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_211970126
4 jaar lang kan rechts dus links weer de schuld geven
pi_211970157
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:24 schreef xzaz het volgende:
4 jaar lang kan rechts dus links weer de schuld geven
Dat was sowieso al het plan natuurlijk.
pi_211970205
quote:
11s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maakt niet uit wat hij doet.

Zijn charisma wint het met 10-0 van zijn logica bij zijn kiezer, ook al zou hij het land in de diepste crisis ooit achterlaten,
  Moderator dinsdag 9 januari 2024 @ 09:40:07 #97
8781 crew  Frutsel
pi_211970276
A: "Haha PVV de grootste, die gaat nooit regeren gek, nederland is ziek"
----
News: PVV gaat proberen te formeren, zoekt formateur

A: "Haha PVV staat alleen, andere partijen willen niet of sluiten hem bij voorbaat uit"
---
News: Formateur gevonden, partijen staan niet te springen, ondemocratische partij

A: "Hmm andere partijen gaan voor de buhne om tafel met gek Wilders - maar ze gaan nooit met hem in zee, straks verkiezingen - never nooit niet"
---
News: Partijen praten verder - maar akkoord nog ver weg - PVV heeft te extreme standpunten

A: "Haha zie je, straks nieuwe verkiezingen - die gaat echt niet regeren"
---
News: PVV laat aantal extremen vallen in hoop op formatiesucces, wordt toch verder gepraat, tijd zal het leren

A: "Kiezersbedrog :r Heel Nederland straks kapot :r"

Laat ze het gewoon proberen, als ie dan op zijn bek gaat dan gaat ie maar en dan is dat ook meteen klaar voor de komende 20 jaar.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 09:58:00 #98
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211970458
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:40 schreef Frutsel het volgende:
A: "Haha PVV de grootste, die gaat nooit regeren gek, nederland is ziek"
----
News: PVV gaat proberen te formeren, zoekt formateur

A: "Haha PVV staat alleen, andere partijen willen niet of sluiten hem bij voorbaat uit"
---
News: Formateur gevonden, partijen staan niet te springen, ondemocratische partij

A: "Hmm andere partijen gaan voor de buhne om tafel met gek Wilders - maar ze gaan nooit met hem in zee, straks verkiezingen - never nooit niet"
---
News: Partijen praten verder - maar akkoord nog ver weg - PVV heeft te extreme standpunten

A: "Haha zie je, straks nieuwe verkiezingen - die gaat echt niet regeren"
---
News: PVV laat aantal extremen vallen in hoop op formatiesucces, wordt toch verder gepraat, tijd zal het leren

A: "Kiezersbedrog :r Heel Nederland straks kapot :r"

Laat ze het gewoon proberen, als ie dan op zijn bek gaat dan gaat ie maar en dan is dat ook meteen klaar voor de komende 20 jaar.
Dit topic is verworden tot wat poepzuur links gebral. :')

Wel vermakelijk om te lezen though.
  Moderator dinsdag 9 januari 2024 @ 09:59:23 #99
8781 crew  Frutsel
pi_211970472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:58 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dit topic is verworden tot wat poepzuur links gebral. :')

Wel vermakelijk om te lezen though.
Naja, dit helpt ook niet aan een beter forumklimaat. Ik zou willen dat er wat minder links-recht gebral zou zijn want het is echt niet alleen één kant die dit doet. Het zou beter zijn als het allemaal wat minder op de man zou zijn.

Ik heb niet eens op één van de vier partijen gestemd die het nu bespreken maar ik vind sowieso dat de grootste partijen verplicht met elkaar moeten praten
  dinsdag 9 januari 2024 @ 10:09:40 #100
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211970567
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 09:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Naja, dit helpt ook niet aan een beter forumklimaat. Ik zou willen dat er wat minder links-recht gebral zou zijn want het is echt niet alleen één kant die dit doet. Het zou beter zijn als het allemaal wat minder op de man zou zijn.

Ik heb niet eens op één van de vier partijen gestemd die het nu bespreken maar ik vind sowieso dat de grootste partijen verplicht met elkaar moeten praten
Ik wel en vind het prima hoe Wilders het nu doet.

Dat heb ik 100 topics geleden al gezegd. Dat hele partijprogramma was sowieso een onhaalbaar vod.

Eigenlijk wilde ik NSC stemmen. Maar toen de 3 grootste partijen allemaal een gelijk aantal zetels in de peilingen hadden dacht ik van: of Timmermans (zelfmoord) of weer de zelfde leugenachtige lijn van de VVD.

Dus dacht ik: "Laten we Wilders maar eens een kans gunnen". En volgens mij ben ik niet de enige met zo'n gedachtengang.

Zo lang hij maar binnen de grondwet blijft en probeert de grote problemen aan te pakken vind ik het wel best.

Ben al lang blij als Rutte straks is opgerot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')