Het zou inderdaad eens tijd worden.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En het zoveelste "centrum-rechtse" (niet mijn woorden) kabinet op rij gaat dat allemaal dit keer echt wel oplossen? 15 keer is scheepsrecht?
Ik denk dat PVV bij de Tweede Kamer-verkiezingen volgend jaar is gekwarteerd. Gelukkig maar. Flapdrol met een appel in zijn hand.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Het zou inderdaad eens tijd worden.![]()
Maar nee, denk 't niet.
Als het een en al kommer en kwel is, waarom heb je dan je kolonistenstaatje te midden van de islamitische wereld gestichtquote:Op maandag 8 januari 2024 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben inderdaad gezien wat de enorme influx uit zulke landen het Westen de afgelopen decennia heeft opgeleverd. Flink gepolariseerde samenlevingen, antiwesterse sentimenten, criminaliteit en een constante dreiging voor Islamitisch terrorisme.
Het is nu zelfs normaal dat als een terreurgroepering in het Midden-Oosten al slachtend en verkrachtend een paar Israëlische dorpen zuivert, dit openlijk op straat wordt gevierd met gebak in steden zoals Berlijn, Londen, Amsterdam en Parijs.
Wellicht worden dit soort dingen in bepaalde kringen als welkome 'culturele verrijking' en 'mooie diversiteit' gezien, maar de meeste weldenkende mensen vinden deze ontwikkelingen maar niets.
Je vergeet die ene keer toen PvdA al haar idealen aan de kant schoof om Rutte maar in de kont te mogen kruipen.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En het zoveelste "centrum-rechtse" (niet mijn woorden) kabinet op rij gaat dat allemaal dit keer echt wel oplossen? 15 keer is scheepsrecht?
Zo gek is het niet, PvdA en VVD samen in een kabinet.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:15 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Je vergeet die ene keer toen PvdA al haar idealen aan de kant schoof om Rutte maar in de kont te mogen kruipen.
Ja, precies, één van de vele centrum-rechtse op rij. Deze was dan wellicht het minst rechts.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:15 schreef Cruzinats het volgende:
Je vergeet die ene keer toen PvdA al haar idealen aan de kant schoof om Rutte maar in de kont te mogen kruipen.
Woede? Nee hoor. Als er iemand vaak boos is en vol woede zit is het Geert wel.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat merk je ook goed aan de smalende reacties. Er wordt wel gedaan alsof men er nu om kan lachen, maar ondertussen overheerst er nog altijd veel woede dat velen niet wilde inzien hoe ingenieus bepaalde andere partijen zogenaamd waren.
Nou, de woede en zure reacties komen toch niet uit de hoek van de PVV'ers.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Woede? Nee hoor. Als er iemand vaak boos is en vol woede zit is het Geert wel.
Vooral naar andersdenkenden toe.
Je krijgt een beetje terug wat je uitzendt hè.
Mwah, Rutte 4 was qua beleid veel linkser dan Rutte 2.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, precies, één van de vele centrum-rechtse op rij. Deze was dan wellicht het minst rechts.
Nou blijkbaar vind de PVV het wel meevallen. Anders zou het niet de ijskast in kunnen.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We hebben inderdaad gezien wat de enorme influx uit zulke landen het Westen de afgelopen decennia heeft opgeleverd. Flink gepolariseerde samenlevingen, antiwesterse sentimenten, criminaliteit en een constante dreiging voor Islamitisch terrorisme.
Het is nu zelfs normaal dat als een terreurgroepering in het Midden-Oosten al slachtend en verkrachtend een paar Israëlische dorpen zuivert, dit openlijk op straat wordt gevierd met gebak in steden zoals Berlijn, Londen, Amsterdam en Parijs.
Wellicht worden dit soort dingen in bepaalde kringen als welkome 'culturele verrijking' en 'mooie diversiteit' gezien, maar de meeste weldenkende mensen vinden deze ontwikkelingen maar niets.
Klopt. En dat zullen we op orde moeten hebben wanneer de echte migratiestromen op gang gaan komen vanuit Zuid-Azië wanneer dat langzaam onbewoonbaar wordt. Ik hoop dat ik het fout heb, maar anders krijgen we echt een heleboel nieuwe buren die bijvoorbeeld Bengaals spreken in golven waar de huidige influx een natte scheet bij is.quote:Op maandag 8 januari 2024 17:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch is het echt zo dat migratie-beperking vraagt om radicaal beleid.
Volgens mij werd Wilders uitgedaagd door de religieuze politieke partijen om met stemverheffing te spreken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Woede? Nee hoor. Als er iemand vaak boos is en vol woede zit is het Geert wel.
Vooral naar andersdenkenden toe.
Je krijgt een beetje terug wat je uitzendt hè.
Ah projectie iddquote:Op maandag 8 januari 2024 19:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, de woede en zure reacties komen toch niet uit de hoek van de PVV'ers.
Ik denk dat weinig mensen dit vinden meevallen, dat geldt ook voor mensen zoals ik die geen PVV hebben gestemd.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou blijkbaar vind de PVV het wel meevallen. Anders zou het niet de ijskast in kunnen.
Waarom zou dat het doel moeten zijn? Het gaat er toch vooral om dat je genoeg hebt om gelukkig van te worden?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:39 schreef halfway het volgende:
Het zal mij onderhand worst wezen, 1 ding is zeker. Rijk worden kun je niet in Nederland
Job Cohen moet hier sinds 2000 wel een beetje gniffelen hoor.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen dit vinden meevallen, dat geldt ook voor mensen zoals ik die geen PVV hebben gestemd.
De vraag is alleen wat je er echt aan kan doen binnen de stalen kaders van de rechtstaat. Wilders is vaak wel goed in het benoemen van het probleem, maar niet in het vinden van een constructieve oplossing.
Echter, het feit dat er niet zomaar zo een juridisch haalbare constructieve oplossing voor handen is, betekent natuurlijk niet dat je dan maar moet doen alsof het probleem niet bestaat, zoals PvdA, GL, D66 jaren gedaan hebben.
Er zijn binnen de genoemde partijen wel degelijk mensen die dit probleem hebben aangekaart, maar het is ook vaak genoeg weggelachen of gebagatelliseerd. Op zich ook logisch, want de PvdA heeft het lange tijd moeten hebben van de kiezer met een niet-autochtone achtergrond.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Job Cohen moet hier sinds 2000 wel een beetje gniffelen hoor.
Ik ben tevreden maar niet tevreden genoeg om te kunnen stoppen met werken wanneer ik dat wil.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zou dat het doel moeten zijn? Het gaat er toch vooral om dat je genoeg hebt om gelukkig van te worden?
quote:Op maandag 8 januari 2024 14:49 schreef probeer het volgende:
Ik ben benieuwd naar wat de PVV-stemmers (zowel individueel, bv hier, of meer in het algemeen) hier van vinden.
Niet in deze mate.quote:
Job Cohen was juist in 2000 (toen al ja) de opsteller van de voor die tijd erg strenge 'Vreemdelingenwet'. Dus dat een partij als de PvdA het e.e.a gebagatelliseerd zou hebben is onzin.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er zijn binnen de genoemde partijen wel degelijk mensen die dit probleem hebben aangekaart, maar het is ook vaak genoeg weggelachen of gebagatelliseerd. Op zich ook logisch, want de PvdA heeft het lange tijd moeten hebben van de kiezer met een niet-autochtone achtergrond.
Wat is dit voor een vreemde rant?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet in deze mate.
Pure verloochening van de kernwaarden waar je al decennia voor staat om maar op het pluche te geraken.
En waar hij anderen constant (terecht) op heeft aangevallen.
PVV is wel echt af, mochten er om wat voor reden dan ook spoedig nieuwe verkiezingen komen kan dat wel eens het grootste verlies in stemmen opleveren uit de hedendaagse geschiedenis.
Geert is af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |