Ja staat me nu ook weer bij, was inderdaad bij de start.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee Jochem reed in de rug van Verheijen.
Ik zou als Belg uit protest opgeven.quote:
Ik dacht andersom.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verheijen stond klaar voor rit in wedstrijdbaan dacht ik
En FOK! fotograaf @Zorroquote:Op zondag 7 januari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
Een leger journalisten. Ja ja, twee man en een Mechelse herder zeker.
Hij had beter een FOK! Knokploeg aan journalisten kunnen zeggenquote:Op zondag 7 januari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
Een leger journalisten. Ja ja, twee man en een Mechelse herder zeker.
Lijkt alleen maar trager te worden.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Best een goed tweede deel van Johansson, maar met zo'n opening wordt het nooit wat.
Nee, wel bekers urine gooien.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:55 schreef Toby56 het volgende:
Gaan die Vlamingen straks spuwen naar Hollandsche kaaskopdeelnemers?
Toch welquote:Op zondag 7 januari 2024 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Wel een goeie loting dit voor Roest, een keer iemand die geen straatlengte voor ligt na 700 meter
Lineair danquote:Op zondag 7 januari 2024 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Kongshaug reed helemaal niet vlak Herbert. Elke ronde een seconde erbij.
Dat is te ingewikkeld voor Herbert.quote:
Vlaamse friet en Vlaams bier, daar hou ik het bij. Dat is Vlaams genoeg.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dit ging specifiek om de Vlaamse pers. Tenzij Zorro ook Vlaams is, dat weet ik niet.
En daar valt prima van te genieten!quote:Op zondag 7 januari 2024 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vlaamse friet en Vlaams bier, daar hou ik het bij. Dat is Vlaams genoeg.
Doet me denken aan Fabrisquote:
Ja, maar als hij daar harder gaat houdt hij hem niet zo vlak.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste rondje was te traag, daar laat ie het liggen
Zekerquote:
Zooooo.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:10 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is weer eens wat anders.quote:
Met een betere loting had hij het wel gered ja.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Dit was wel een zure loting voor Kjeld.
Heft het voordeel wat hij daar op de 1000 mee had weer op.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Dit was wel een zure loting voor Kjeld.
Protesten op het Malieveld?quote:
Ik was na jou dus wist precies hoeveel AA's jij had. Dus dat kon ik beter.quote:
Misschien ook nog deuren open gezet?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:13 schreef Strani het volgende:
Aha zie je wel die Noren hebben gewoon met de luchtdruk lopen kloten
In de tegengestelde rijrichting blazen?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien ook nog deuren open gezet?
Een ordinaire zeeinhamquote:Op zondag 7 januari 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat is dat nou helemaal, een fjord? Hm!?
Een zee-inham?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 januari 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Frituurpan gaat aan?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:18 schreef Strani het volgende:
Nou vooruit ik ga staan maar alleen omdat ik toch naar de keuken moet.
Misschien een beetje groot uitgevallen, OK, maar een zeeinham, een zee-inham! Wat is er nou dommer dan een zeeinham? Maar nee, de hele wereld weet wat een Fjord is, hoor. Dat is toch dan denk ik rot toch op met je Fjorden, denk ik dan. Dan heb ik al de hele tijd al zitten kijken naar die twee hier. Die zijn ook heel erg hoor. Hier achter, die twee zijn heel erg.quote:
Ik dacht dat hij in slaap aan het vallen was.quote:
Kan het niet zien met al die make-up.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:39 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is die Jutta toch een gruwelijk lekker wijf.
Volgens mij werd er gisteren gezegd dat Kok er binnenkort nog 2 rijdt en dat ze dan nog beslissen? Maar niet zekerquote:Op zondag 7 januari 2024 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het al definitief dat Femke ook niet op het WK rijdt?
Dat is wat Femke wou maar Grevelt heeft de plek al gekregen voor WK.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gisteren gezegd dat Kok er binnenkort nog 2 rijdt en dat ze dan nog beslissen? Maar niet zeker
Ohquote:Op zondag 7 januari 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wat Femke wou maar Grevelt heeft de plek al gekregen voor WK.
Koop een koe.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moeilijk borstvoeding geven op afstand
Jammer.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wat Femke wou maar Grevelt heeft de plek al gekregen voor WK.
Ze heeft een oppas.quote:
Een skate off op de WB over 3 weken was logisch geweest.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat er zo weinig is geschreven over de valpartijen toen. Femke was niet de enige die daar viel, daar zat gewoon een scheur in het ijs.
Als je de beste wil sturen dan had Femke een plek toegewezen moeten krijgen maar lijkt ook op dat een valpartij niet voldoende is voor een aanwijsplek.
Ze weet niet of er nog iets aan te morrelen valt:quote:Op zondag 7 januari 2024 15:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het al definitief dat Femke ook niet op het WK rijdt?
Aanwijsplekken zijn alleen beschikbaar voor absolute toppers. Op de 1000m is Kok niet dominant. Leerdam zou in deze situatie wel een aanwijsplek hebben gekregen.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat er zo weinig is geschreven over de valpartijen toen. Femke was niet de enige die daar viel, daar zat gewoon een scheur in het ijs.
Als je de beste wil sturen dan had Femke een plek toegewezen moeten krijgen maar lijkt ook op dat een valpartij niet voldoende is voor een aanwijsplek.
Idem.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:50 schreef Strani het volgende:
Ik heb moeite met aangenomen namen in de sport.
Sjon van Lottum is al aan het tikken.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schijnt dat Jutta geen Instagram gebruikt inderdaad
Met goedkeuring van Koen Verweijquote:Op zondag 7 januari 2024 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon van Lottum is al aan het tikken.
Hoogwater buiten.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:53 schreef hhh38 het volgende:
Het is gewoon zwaar vandaag vanwege de luchtdruk.
Alvast incalculeren dat er ook geen 34.6 of lager gereden gaat worden straks.
Nee hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ben ik de enige bij wie Leerdam altijd in de irritatiezone zit?
Vooral alles eromheen. Vind haar zelf wel ok hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Dank voor de herinnering Adriaantje!quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef Nober het volgende:
Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen
[..]
Zondag 7 januari, 18:09, NPO1 en een dag later op 2doc
Ben jij van de verkeerde kant?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk ook dat ze veel aardiger is dan wat haar imago doet vermoeden. Maar dat imago is dan ook wel behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral alles eromheen. Vind haar zelf wel ok hoor
Ik dacht dat hij er elke wedstrijd zou zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haar eyeliner is echt heel lelijk.
Verder niet zoveel last van Leerdam als Jake Paul er niet is.
Ik weet niet eens wat een irritatiezone is.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat mag.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over een paar jaar Lil kleined door die tokkieAmerikaan.
Gewoon dreigen dat Jake wel even een bakkie met Bert gaat doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Bert begint er de volgende keer gewoon weer over hoor.
En, als het uitkomt, anders Jutta wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Bert begint er de volgende keer gewoon weer over hoor.
Het circus gaat nu naar Noord-Amerika, nog meerdere wedstrijden om de hoek voor de boegquote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er elke wedstrijd zou zijn
Denk dat de NOS Bert binnenkort ook wel naar Jake's bokspotjes stuurt.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat Jake wel even een bakkie met Bert gaat doen.
Ik vind haar in interviews altijd wel leuk, daarbuiten merk ik er niet zoveel van.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze veel aardiger is dan wat haar imago doet vermoeden. Maar dat imago is dan ook wel behoorlijk irritant inderdaad.
Ohh, het ging om haar uiterlijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind haar gruwelijk overschat qua uiterlijk.
Ja ik verder ook hoor.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind haar in interviews altijd wel leuk, daarbuiten merk ik er niet zoveel van.
Ze er om laten lopen lijkt me ook zo wat.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:
Maarja kunnen ze dat nu nog doen, ze er om laten rijden?
We kunnen het proberenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze er om laten lopen lijkt me ook zo wat.
Maar ik vermaak me ook wel met dat modelletje-gedoe.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef pietkanarie het volgende:
Het poseeer-gedeelte zou voor mij niet hoeven maar het ergert me niet.
Ze komt aardig over en ik vind haar ambities en stressbestendigheid inspirerend.
Beune voor mij niet zo maar Schouten wel ja. Maar ik vind De Jong eigenlijk al jaren de knapste (ondanks de lippenstift hoor).quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik vind eigenlijk een Irene Schouten of Joy Beune veel knapper, maar goed dat zal smaak zijn.
quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Is er een Guinness World Record voor vaakst zingen van het volkslied in 1 weekend?
Van geen van die drie word ik warm.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik vind eigenlijk een Irene Schouten of Joy Beune veel knapper, maar goed dat zal smaak zijn.
Voor mij Ans Schut.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik ben zo oud dat mijn eerste schaats-crush Tonny de Jong was. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |