Dit:quote:
Valt niet op hequote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen het idee dat jij niet zo’n fan bent van Roest.
Samen in de TPquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:04 schreef Strani het volgende:
Krijgen we gewoon weer een Stirnemann tegen een Pechstein één deze dagen?
Valt mee hoor, niks mis met juichen voor iemand die rijdt als Ghiottoquote:
Straks gaat hij ook de lange afstanden doenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:04 schreef wimderon het volgende:
De Smeekens-olievlek breidt zich verder uit.
Zo is datquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee hoor, niks mis met juichen voor iemand die rijdt als Ghiotto
Nogal, ja. Yvonne van Gennip won Olympisch goud in 2.00.nogwatquote:
Dat wilde ik net vragen. Zie op haar insta geen foto's de afgelopen tijd van hen samenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:03 schreef Felagund het volgende:
Is Victoria nog steeds de vriendin van Roest?
Met een Oost-Duitse begeleiding uit Haarlem.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nogal, ja. Yvonne van Gennip won Olympisch goud in 2.00.nogwat
Ook zo dat naar achter gooien van de onderbenen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:07 schreef tong80 het volgende:
Haar dochter heeft ook niet echt een mooie techniek.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Zie op haar insta geen foto's de afgelopen tijd van hen samen
Blij ei die Noorse. Niet onterecht overigens.quote:
Ja leuk, alleen maar Nederlandersquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:09 schreef trein2000 het volgende:
Wat doen dit soort types hier? Het is het EK, niet de baancompetitie district Limburg.
Peter Muller de gelukkige vader?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:11 schreef Strani het volgende:
Ik kom er net pas achter dat Hege Bokko al een tijdje moeder is. Dat is even schrikken.
Partnerquote:
Toen ik voor het eerst naar schaatsen keek, deed iedereen het.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
Al die nieuwigheidjes worden maar toegeschreven aan NEDERLANDERS. Ik herinner me ook gewoon een Cheek die afstanden met de handen op de rug reed, Mantia deed het.
Martin Feigenwinter ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
Al die nieuwigheidjes worden maar toegeschreven aan NEDERLANDERS. Ik herinner me ook gewoon een Cheek die afstanden met de handen op de rug reed, Mantia deed het.
Cheek zelfs de 1000mquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef wimderon het volgende:
Komen zelfs baby's uit.quote:
https://youtu.be/e_5VMRfNh8g?t=80quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst naar schaatsen keek, deed iedereen het.
ziet alles door een roze brilquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:23 schreef hhh38 het volgende:
Lollo geniet echt overal van op dit moment, mooi om te zien
Nee, die heeft prachtig gepiekt op een toernooi waar je niks aan hebt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laten we niet doen alsof 1.53/1.54 ineens de standaard is voor Beune.
Jij zoekt hiermee wel de grenzen op!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is waarschijnlijk goud voor Rijpma
Ik hoorde ooit dat dit heel wat gezeik opleverde omdat ze een relatie had met een andere Noorse schaatser, ’moesten’ daardoor zelfs in twee verschillende groepen trainen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop voor Haavard Lorentzen van niet!
Oh echtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit dat dit heel wat gezeik opleverde omdat ze een relatie had met een andere Noorse schaatser, ’moesten’ daardoor zelfs in twee verschillende groepen trainen.
Die verliest zelden zo'n rechtstreeks duel op de 1500, ook twee keer gebruik kunnen maken van Groenewoud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Sow dit was echt heel goed. Niet verwacht, vooral van Rijpma
Klopt, maar op het NK viel het tegen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die verliest zelden zo'n rechtstreeks duel op de 1500, ook twee keer gebruik kunnen maken van Groenewoud.
Zouden ze dit bewust doen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef AllesKaputt het volgende:
Vandaag is rood, de kleur van je lippen
Zwarte jongens in Parijs?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Spelen ze altijd Rood voor Antoinette? Zoiets hadden ze bij Shani Davis eens moeten wagen.
Ik vermoed door haar rode kleur haar 🧐quote:
Die zou daar niets van verstaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Spelen ze altijd Rood voor Antoinette? Zoiets hadden ze bij Shani Davis eens moeten wagen.
Black van Pearl Jam?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Ach, dit valt allemaal in het niet vergeleken met de tijden dat Ard Schenk trainde met Bonnie St. Claire.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit dat dit heel wat gezeik opleverde omdat ze een relatie had met een andere Noorse schaatser, ’moesten’ daardoor zelfs in twee verschillende groepen trainen.
In Fryslân kijkt iedereen naar de regionale televisie dus The Voice kennen ze daar niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat Marco gecanceld was?
Dat vermoeden leeft wel lichtelijk bij mij na steeds Dragostea din tei te horen bij een Roemeense deelnemer.quote:
Als juniore was ze er aan gewend.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:40 schreef AllesKaputt het volgende:
Internationale mudalje voor Beune!
Bij een Belgische schaatsster hoorde ik Gustaph. Dat zal waarschijnlijk geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vermoeden leeft wel lichtelijk bij mij na steeds Dragostea din tei te horen bij een Roemeense deelnemer.
Het is een schoolvoorbeeld van een eeuwig talent.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als juniore was ze er aan gewend.
Deze 1500 was niet top; toch blijf ik hoop houden dat ze zich doorontwikkeld.
Marco is een befferquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht dat Marco gecanceld was?
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, inmiddels staat hij wat minder scherp. Ik denk niet dat hij nog veel op de fiets zit.quote:
Viel mij ook al op. Tot morgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die vriend van Antwanet wordt ook steeds dikker
Training met Antwanet is minder intensiefquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, inmiddels staat hij wat minder scherp. Ik denk niet dat hij nog veel op de fiets zit.
Qua uitslagen had hij ook Bas kunnen hetenquote:
Of Puck?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Qua uitslagen had hij ook Bas kunnen heten
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef Strani het volgende:
Heb je wel gekekenquote:Op zondag 7 januari 2024 04:38 schreef DeeBee het volgende:
Dit toernooi is echt ontzettend niet boeiend
Ik zou toch de TV even aanslingeren.quote:Op zondag 7 januari 2024 04:38 schreef DeeBee het volgende:
22 berichten om precies te zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft gewonnen dus Instagram staat weer vol vanavond. Was vorige week een stuk minder.
Verrek, je hebt nog gelijk ookquote:
Denk dat Leerdam over haar heen kruist.quote:Op zondag 7 januari 2024 11:12 schreef Remco het volgende:
Leerdam hele goede loting binnen starten tegen Antwanet. Die kan de laatste kruising vol gas naar haar toe. Westenbroek in de eerste rit op de 500 meter tegen een Hongaar met als PR 36.5, die heeft dus juist geen kruising.
Heb toch al meerdere hele mooie afstanden gezien. Wel vooral bij de mannen.quote:Op zondag 7 januari 2024 04:38 schreef DeeBee het volgende:
Mass start en 500 mannen de grootste kans dat het niet luktquote:Op zondag 7 januari 2024 13:31 schreef hhh38 het volgende:
Vandaag 6 afstanden, ik schat de kans op ongeveer 50% dat we 6 keer het Wilhelmus moeten aanhoren.
Als ze maar aan de transponders denken.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
Zie dat de Nederlandse vrouwen alleen moeten rijden bij de TP
Mogen niet haten op Joy!quote:Op zondag 7 januari 2024 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze maar aan de transponders denken.
1500 mannen ook wel, als de ziekte in de Noorse ploeg niet heeft doorgezet. Bij de vrouwen is 3x winst voor NL bijna zeker.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Mass start en 500 mannen de grootste kans dat het niet lukt
Joy heeft ze in ieder geval omquote:Op zondag 7 januari 2024 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze maar aan de transponders denken.
Treurig dat er maar vijf zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:38 schreef franklop het volgende:
Zie dat de Nederlandse vrouwen alleen moeten rijden bij de TP
Kloptquote:Op zondag 7 januari 2024 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Treurig dat er maar vijf zijn.
Noorwegen afgemeld ofzo?
Ik kijk altijd schaatsen, ik post alleen niet zo vaak mee.quote:
Wederom een makkelijke keuze. Dat wil zeggen qua voorkeur, niet qua wie ik denk dat het de winnares zal zijn.quote:
Dit is volgens mij voor het eerst dat wij iets gemeen hebben.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd schaatsen, ik post alleen niet zo vaak mee.
Ik wil eigenlijk dat Groenewoud wint bij het WK of de OS.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:14 schreef wimderon het volgende:
Net alsof Schouten Groenewoud zou laten sprinten.
Nu hep ze nog sin in revans met de meiden, maar als ze niet wint is ze nog zuurder dan Beune.
quote:Op zondag 7 januari 2024 14:14 schreef wimderon het volgende:
Net alsof Schouten Groenewoud zou laten sprinten.
Nu hep ze nog sin in revans met de meiden, maar als ze niet wint is ze nog zuurder dan Beune.
Dat leek altijd erg gezellig jaquote:Op zondag 7 januari 2024 14:13 schreef AgnesGru het volgende:
Geloof niet dat Ireen en Antwanet heel veel te bespreken hadden
Ik ookquote:Op zondag 7 januari 2024 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat Groenewoud wint bij het WK of de OS.
Stukje erfzonde.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:17 schreef Strani het volgende:
Zo, lekker het hele publiek van Thialf beschuldigen van fouten.
Die hadden een reserve die niet in Heerenveen wasquote:Op zondag 7 januari 2024 14:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Treurig dat er maar vijf zijn.
Noorwegen afgemeld ofzo?
Idem.quote:
Hege?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hadden een reserve die niet in Heerenveen was
Ik heb nog nooit een fout gemaakt. Dat anderen daar anders over denken is niet mijn probleem.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen in Thialf heeft wel eens een fout gemaakt!
Wat een dom gezwets
Heb niet echt het gevoel dat die twee zo zijn, nouja misschien Schouten iets meer dan Groenewoud dan.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idem.
En dan kutnijd met Schouten en dan zitten ze volgend seizoen heus niet meer bij elkaar in de ploeg.
https://fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zondag 7 januari 2024 14:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fout gemaakt. Dat anderen daar anders over denken is niet mijn probleem.
Zonder Antwanet wel jaquote:
Familie van Amund?quote:
Groenewoud niet idd denk ik, Schouten wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb niet echt het gevoel dat die twee zo zijn, nouja misschien Schouten iets meer dan Groenewoud dan.
Alleen als Schouten overvleugeld wordt of dreigt te worden. Groenewoud lijkt vooralsnog niet zo'n bitch te zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idem.
En dan kutnijd met Schouten en dan zitten ze volgend seizoen heus niet meer bij elkaar in de ploeg.
Dat zal vooral vanuit Schouten komen ja, als je na de 3km al zag hoe zuur ze keek.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb niet echt het gevoel dat die twee zo zijn, nouja misschien Schouten iets meer dan Groenewoud dan.
Zeg je nou dat het een fout is dat ik een mod ben geworden?quote:
Nee, maar daar staan vast wel aantekeningen bij.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het een fout is dat ik een mod ben geworden?
Ja maar niet jóúw fout.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat het een fout is dat ik een mod ben geworden?
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen als Schouten overvleugeld wordt of dreigt te worden. Groenewoud lijkt vooralsnog niet zo'n bitch te zijn.
Wat behoorlijk belachelijk is, als je kijkt naar hoeveel Groenewoud haar de afgelopen jaren geholpen heeft.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groenewoud niet idd denk ik, Schouten wel.
Ik zie niks.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, maar daar staan vast wel aantekeningen bij.
Het is meer een afstand-handje wat ze doen. Wat op zich wel werkt, want ze blijven mooi in elkaars slag.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:20 schreef wimderon het volgende:
Het is al heel wat dat ze als een eenheid en zo in elkaars slag rijden, maar het duwen is nog steeds niet veel met slechts het handje op de rug. Je moet zoveel mogelijk energie doorgeven.
Hopelijk wint Groenewoud een paar 3kms en massastarts de komende tijdquote:Op zondag 7 januari 2024 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen als Schouten overvleugeld wordt of dreigt te worden. Groenewoud lijkt vooralsnog niet zo'n bitch te zijn.
Tijdens de OS was zij duidelijk de zwakste schakel.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Is die lastig om mee samen te werken?
Heb je ff?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:25 schreef Strani het volgende:
Ik zou een pursuit veel leuker vinden als het altijd knock-out is en dat je dan wint door twee rijders van de andere ploeg in te halen.
M'n mod salaris gaat elke maand direct weer terug naar Fok!quote:
Gelukkig niet voor de winstquote:
dat is zowat elke instragrammer met een redelijk volgersaantalquote:Op zondag 7 januari 2024 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijdens de OS was zij duidelijk de zwakste schakel.
En ik kan me, gezien haar Instagram pagina, niet aan de indruk onttrekken dat ze nogal vol van zichzelf is.
Denk je? Ik weet niet, ze komt op mij altijd juist een beetje onzeker over. Een beetje in de knoei met zichzelf af en toe. Maar wat ze op Insta post kan dan compensatie zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tijdens de OS was zij duidelijk de zwakste schakel.
En ik kan me, gezien haar Instagram pagina, niet aan de indruk onttrekken dat ze nogal vol van zichzelf is.
Dat klopt denk ik wel, maar dan is de combinatie met Schouten niet heel goed denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je? Ik weet niet, ze komt op mij altijd juist een beetje onzeker over. Een beetje in de knoei met zichzelf af en toe. Maar wat ze op Insta post kan dan compensatie zijn.
Is haar man eigenlijk ook weg bij de Duitse bond of is hij daar nog wel de baas?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:29 schreef Toby56 het volgende:
Het spook van Pechstein lijkt eindelijk te worden verdreven... mooi.
Ik denk niet dat dat voor hen zo interessant is als voor jou het douchen bij het mannenvoetbal.quote:
Ik denk dat die zelfs 22 story's en 4 instagramposts omdat je Europees kampioen bent geworden ook wat overdreven vinden.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is zowat elke instragrammer met een redelijk volgersaantal
Die werd een paar keer 15/16e op het EK allround.quote:
Dat was niet zo'n hoogvlieger hoor.quote:
In het voetbal heb je moslims die een onderbroek aanhouden.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat voor hen zo interessant is als voor jou het douchen bij het mannenvoetbal.
ieder zijn ding. Wat daarachter zit is wellicht ook gewoon wat trots, opluchting en blijheid.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs 22 story's en 4 instagramposts omdat je Europees kampioen bent geworden ook wat overdreven vinden.
Hij kwam wel met het condoompakquote:Op zondag 7 januari 2024 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n hoogvlieger hoor.
23!quote:Op zondag 7 januari 2024 14:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik denk dat die zelfs 22 story's en 4 instagramposts omdat je Europees kampioen bent geworden ook wat overdreven vinden.
Dit is toch de enige reden dat de NOS hem in dienst heeft? Zuigen, zuigen, zuigen.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
En maar door over die diskwalificatie, wat een lul is het toch ook.
Dat moet wel waar zijn ja. Ze zien het zelf ook wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is toch de enige reden dat de NOS hem in dienst heeft? Zuigen, zuigen, zuigen.
Geen hoogvlieger, wel een doorzetter en een voorloper.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was niet zo'n hoogvlieger hoor.
Ook nog gewoon blijven doorgaan, er moet geanalyseerd worden!quote:Op zondag 7 januari 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
We horen de starter "Ready" zeggen voor de eerste rit.
Tijd voor een interview!
Het dweilen gaat ook sneller dan vroegerquote:Op zondag 7 januari 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Tijd voor een interview!
Dit is rit 1 toch?quote:
quote:Op zondag 7 januari 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Tijd voor een interview!
Dat ook weer niet. Het is niet alsof de commerciëlen dit beter zouden doen. Krijg je na elke vijf ritten 'glühweinen met Martien'.quote:
Dat is een goeie vraag.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is haar man eigenlijk ook weg bij de Duitse bond of is hij daar nog wel de baas?
BNers op de Zamboni tijdens de dweilpauze.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:42 schreef Strani het volgende:
Of dat RTL het schaatsen doet. Dat Roest bij de ingang van Thialf wordt opgewacht door Martijn Krabbé met de loting.
Ooit was er een schaatstalkshow op RTL7. Dat werd geen succes.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:42 schreef Strani het volgende:
Of dat RTL het schaatsen doet. Dat Roest bij de ingang van Thialf wordt opgewacht door Martijn Krabbé met de loting.
Aardige gast, maar ik vond Michel Mulder als co-commentator beter.quote:
Guus Meeuwis en Jeroen van Koningsbrugge die beiden de leiding krijgen over een schaatsploeg gedurende het weekend en dan met spelletjes tussen het schaatsen door tegen elkaar strijden.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
BNers op de Zamboni tijdens de dweilpauze.
Verheijen en Uytdehaage ooit toch?quote:Op zondag 7 januari 2024 14:44 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het gek dat er nooit botsingen zijn in de inrijbaan met die verschillende snelheden steeds
Nee Jochem reed in de rug van Verheijen.quote:Op zondag 7 januari 2024 14:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Verheijen struikelde over een bevroren kwijlsliert van Jochem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |